Spring naar bijdragen

mijn internet is fucked door spam help!!!!!!!!!!!!!


wessels

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

wie o wie kan mij helpen.

laatst downloadde ik een google earth pro via mininova

nadat ik het gescand had vlogen er virussen mijn computer op die zijn er ondertussen af alleen kan ik niet meer op internet komen waarschijn lijk heeft dit te maken met spam die mijn internetspecs heeft veranderd denk ik (Hij MELD VIA MSN DAT MIJN GATEWAY OFLLINE IS MISS WEET IEMAND HOE DAT IS OPTELOSSEN EN ALS DAT IS OPGELOST KAN IK MISS WEER OP INTERNET)en vernaggeld ik weet dat er een programmatje is die alles terug kan zetten de gene die dit weet zou ik graag verzoeken te reageren of als je een ander goed idee hebt

bvd.

ps dit mailtje is getypt bij een maat van mij

gelieve te reageren op

enzowessels@hotmail.com of via de site

enzo wessels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Tja je instellingen kan je terug zetten met systeemherstel, maar dan moet je zorgen dat je het een maand of 3 terug zet, kijk wel uit soms zet je met systeemherstel ook je virussen weer terug, tenzij je ze in carentaine hebt gezet.

je komt zo bij systeemherstel. (ik ga er dan vanuit dat je XP hebt ;) )

start

programma's

bureau accesoires

systeemwerkset

systeemherstel

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

systeem herstel is idd een optie. Maar voor spam gebruikt men HitmanPro. Dit verdraaid handige programma rost alle spam/spyware (en ook virussen) van je pc af.

HitmanPro is gratis en legaal van internet te downloaden.

ps, hitmanpro installeert wel allemaal verschillende programmas op je pc die spam/spyware/virussen tegen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

haha LOL!!

Je kunt ook gewoon even alle coockies en temp. files van je pc afgooien, misschien is daar iets binnengeslopen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...