Spring naar bijdragen

Iphone 4g kopen in het buitenland??


Gast darkne0n

Aanbevolen reactie

Gast darkne0n

Hi guys!

Ik had even een vraag over die nieuwe Iphone 4g.

Op dit moment heb ik een sim only abonnement bij t-mobile met een sim-lock vrije mobiel erbij (gekocht bij de mediamarkt ofzo). Alleen is dit een ontzettend rotmobieltje (LG).

Nu komt dus die nieuwste Iphone 4g uit en ik wil die graag kopen van mijn vakantiecentjes.

Nu is het probleem dus dat mijn huidige sim only abbonnement nog ruim een jaar doorloopt, en ik niet even dubbel een iphone abonnement voor heel veel geld erbij wil kopen..

Nu is mijn vraag: Zou ik in het buitenland (VS / ENG?) een Iphone 4gs kunnen laten kopen (zonder abonnement dus: simlock vrij), om die vervolgens in NL te gebruiken? Zou ik dan met mijn huidige abonnement kunnen bellen smsen en internetten met die nieuwe iphone en geen gezeik met itunes krijgen?

Alvast bedankt!

Gr Ne0n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

wrm wordt mijn post weg gehaald  >:(

zoals ik al zei maar die is weggehaald om de een of andere reden. ja zou misschien wel kunnen. dit gebeurde ook bij de eerste iphone. je moet hem dan misschien wel hacken dat was namenlijk ook al het geval bij de eerste. ik zou gewoon nog even w8e tot die echt naar nl komt is al over 2 maandjes w8 ik dus. en als je het nou zo graag wil raad ik je aan om gewoon het internet in de gaten te houden ivm met jailbreaks enzo die je volgensmij wel nodig gaat hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wacht gewoon even, kan je een hoop gekloot mee hebben.. En als je die iphone verkloot is gewoon zonde, een van de duurste telefoons dus ik zou gewoon eventjes geduld hebben.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k
Gast darkne0n

Oke, ja dat lijkt me dan inderdaad verstandiger zoals jullie zeggen.

Ik wacht het even af. Vraag me alleen ook af of ik ik halverwege mijn sim only abonnement zomaar kan overstappen (t-mobile)..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

nope als het goed is hebben die geen opzeg termijn. ik heb ben is super fijn en kan altijd opzeggen als je dat wil dus dat is wel koning ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...