Spring naar bijdragen

paint shop pro 7 en 12


Princessyaartje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  97
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  48

Ik ben op zoek naar een torrent van psp (paint shop pro) 7 en 12, graag met serial nr ;)

Zoals ik al aangaf in een ander topic ben ik even kwijt wat ik ook alweer moet intypen als terfwoord?

Hoop op reacties


Post samenvoeging: augustus 03, 2010, 00:50:12

Dankzij Marc heb ik 7 al maar 12 nog niet. Ik zoek een nederlandse versie, dus misschien dat jullie me kunnen helpen zoeken naar deze? Op de piratebay vind ik geen dutch of nl  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 97
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

als je die 12 die ik je gegeven had doet.. Misschien dat je de instellingen daarna kan wijzigen? tis te proberen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  97
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  48

Beetje laat weer, maar tis me toen noet gelukt Marc :(. Ik zit trouwens weeer met het probleem dat limewire m opent als ik die heb gebruikt? Hoe wissel ik dat nu steeds? Muziek doe ik met Limewire en films met BT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 97

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...