Spring naar bijdragen

Interview vinder


niro

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  110
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

ik heb een klein "probleem"

Namelijk: Ik doe mee aan een playback show met een paar vrienden en wil graag het heel professioneel aanpakken  :geheim: . Nu zitten er een paar artiesten in die mix die wij gaan doen. Zoals Lady GaGa, Akon, Shakira en Pitbull. Nu lijkt het mij leuk als (voor dat we beginnen) iedereen zijn naam zegt. Bijvoorbeeld: My name is Lady GaGa (ja ik wil Lady GaGa zijn ;D) Nu weet ik alleen van Lady GaGa zo'n interview waar in ze zegt: My name is Lady Gaga and i'm never lazy. Dat moet ik dus zeggen (nou ja playbackend zeggen ;)). Tot nu toe weet ik wel een programma waarmee ik kan knippen en plakken tussen die stukjes dus dat heb ik niet nodig. Wat heb ik dan wel nodig? Nou: Iemand (of een programma) die mij kan helpen met bijv. interviews zoeken waarin de resterende 3 artiesten hun naam zeggen en eventueel een slogan. En (misschien) een programma waarmee ik de achtergrond muziek kan weghalen.

Alvast vriendelijk bedankt! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 110
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Je de interviews gewoon op youtube zoeken en der vanaf downloaden. bijv met: http://www.clipconverter.cc/  Achtergrond muziek kan je een gedeelte weghalen met Virtual DJ.  ;)  Ik heb hier nog een volledige versie liggen, Dus als je dat wilt  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...