Spring naar bijdragen

Duke Nukem Forever - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Wieberman

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Duke-Nukem-Forever-1536.jpg

Voor de wat ouderen onder ons een oude bekende.

Vroeg een heel veel gespeelde game, maar Duke leek vergrijsd en was niet meer hot.

Tot voor kort, Gearbox Software kwam 9 oktober met wat broodnodige informatie,

En ja, het is zeker, Duke Nukem Forever komt eraan!

Release is nog niet bekend, sowieso nog niet zo heel veel over deze game, maar wat boeit het?

Ik kijk er zeker weer naar uit om met gouwe ouwe Duke aan de slag te gaan!

Kleine intro met de special van gamez.nl

Special

ijdens het Firstlook event in Amsterdam klom een razend enthousiaste Randy Pitchford op het podium om ons te vertellen over Duke Nukem Forever. “Kunnen jullie het geloven?â€, roept hij in de microfoon. “Ik ook niet, maar het gaat nu echt gebeuren, Duke Nukem gaat echt uitkomen!â€

En wat hebben we er lang op moeten wachten. Nuke Nukem 3D, het laatste echte deel in de serie, kwam uit in 1996 en kreeg een jaar later een remake op de Nintendo 64. Sindsdien zijn er nog enkele spin-offs verschenen, maar eigenlijk zat iedereen te wachten op Duke Nukem Forever. Die werd namelijk al in 1997 aangekondigd en kent sindsdien een veelbesproken geschiedenis.

3D Realms

Duke Nukem is altijd al een creatie geweest van 3D Realms (ook wel Apogee Software genoemd). Randy Pitchford heeft hier gewerkt aan Duke Nukem 3D, maar verliet de studio om Gearbox Software op te richten (recentelijk bekend van Borderlands). 3D Realms ging verder aan Duke Nukem Forever, maar kwam in de problemen. De studio ging in 2009 failliet en het project ging verloren.

Toen Pitchford dit te horen kreeg, besloot hij zijn oude vrienden een helpende hand te bieden. Een team van negen man, afkomstig van 3D Realms, noemde zichzelf Triptych en ging samenwerken met Gearbox Studios. Twee jaar later vond Pitchford het tijd om hun grote project uit de doeken te doen en geheel onverwacht bleek Duke Nukem Forever nog steeds te bestaan.

The King’s back

Op Firstlook kregen wij vervolgens beelden te zien die nog niemand had gezien, behalve de mannen van Gearbox zelf. In amper twee minuten werden wij ervan overtuigd dat Duke helemaal terug is. We zagen veel vrouwelijk schoon, ontblote borsten, uiteengereten monsters, losgetrokken ledematen en heel veel explosies. Maar ook Duke die een vijf meter hoog monster herhaaldelijk in z’n klokkenspel stompte (“Right in the jewelsâ€, aldus Duke), een kleine boodschap in een urinoir deponeerde en een blowjob kreeg van twee vrouwen tegelijk. Hail to the king baby!

De zaal, vol met professionele gamepers, veranderde in een soort kakofonie van klappen, juichen en luid schaterlachen. “I know, right!?â€, roept een kinderlijk enthousiaste Pitchford. Hij kan zelf amper geloven dat Duke Nukem nog leeft en dat het nu echt gaat gebeuren. “Ik wil geen loze beloftes meer maken, jullie hebben genoeg gehoord. Jullie moeten het nu echt zelf gaan meemaken.â€

Maar eerst mogen we kijken naar een kleine demonstratie. Het spel begint met een urinoir. “Press RT to peeâ€, staat er in beeld. Al snel zien we een geel straaltje onderin beeld verschijnen en horen we Duke tevreden geluiden voortbrengen. Daarna is het tijd om aan de slag te gaan (“Time to stop pissing around…â€). We staan in de kleedkamer van een football-stadion en op het veld staat een enorm monster met één oog. Fans van de serie zullen deze herkennen als de laatste eindbaas van Duke Nukem 3D.

Football met een oog

Duke rent in z’n eentje het veld op met een raketwerper, die ongeveer 3 raketten per seconde kan afvuren. Nieuwe raketten worden afgeleverd via helikopter, die een kist munitie op het veld smijt en er vervolgens weer snel vandoor gaat. Na tientallen raketten op het monster te hebben afgevuurd stort het beest ter aarde, waarbij zijn ene oogbal uit zijn kas rolt en een paar meter verderop tot stilstand komt. Waarop Duke uiteraard besluit deze een flink trap te geven en deze door het doel van het football-veld schiet.

Het blijkt uiteindelijk dat dit een scène is van een spelletje dat Duke zelf aan het spelen is in zijn villa, terwijl twee blonde stoten op hun knieën tussen zijn benen zitten. Één van de dames vraagt of de game goed was. “Yes, but after twelve f*cking years, it should be!†Aan zelfspot dus geen gebrek.

The Mighty Foot

Na deze eerste scène en de heftige trailer is de toon in ieder geval gezet. Pitchford spoelt door naar het vijftiende level om ons een beeld te geven van de rest van het spel. Duke zit in zijn monstertruck (The Mighty Foot) en scheurt als een gek door een krater. Onderweg rijdt hij een brug aan gort, rijdt hij aliens omver en ontwijkt hij vallende rotsblokken. Uiteindelijk is de benzine op en gaat Duke te voet verder.

Een mooi moment voor Pitchford om een aantal verschillende wapens te laten zien. Dit zijn bijna allemaal variaties op bekende wapens, maar dan flink opgevoerd. Duke’s pistool is semi-automatisch, de RPG kan zoals gezegd meerdere raketten per seconden afvuren en ook het automatische geweer voelt flink krachtig aan. Daarnaast kregen we ook een krimpstraal te zien, die vijanden laat krimpen tot zo’n tien centimeter, waarna Duke ze met z'n laars kan platstampen.

Diepgang

Deze wapens zijn volgens Pitchford op tactische plekken in het spel neergelegd. “We willen dat mensen niet continue met dezelfde wapens rondlopen. Voor sommige momenten heb je gewoon bepaalde wapens nodig en die zijn dan altijd in de buurt te vinden.†Heel veel dieper lijkt Duke Nukem Forever op dit moment echter nog niet te gaan.

Sterker nog, het voelde allemaal best verouderd in vergelijking met moderne shooters als Halo: Reach en Modern Warfare. We hebben de game namelijk zelf ook even kunnen spelen. De graphics zagen er vooral in het eerste level heel aardig uit, maar je voelt gewoon dat de basis van deze game al jaren geleden gelegd is. De monstertruck van Duke had bijvoorbeeld de wegligging van een banaan.

Trailer

Duke Nukem Forever Gametrailer April 2010

Screens

[img width=620 height=348]http://www.nederob.nl/wp-content/2009/12/duke4_alien.jpg

[img width=620 height=348]http://irradiatedmetro.com/wp-content/uploads/2010/09/Duke-Nukem-Forever.jpg

[img width=620 height=348]http://ve3dmedia.ign.com/images/04/98/49879_DukeNukemForever-Screenshot-28_normal.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 25
  • Reacties 34
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Waarom gebruik je ons standaard template niet?

http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37755.0

Verder goede start post!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

als dat moest excuses.

maar heeft niet heel veel zin volgens mij want er is nog bijna niets bekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 25
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

als dat moest excuses.

maar heeft niet heel veel zin volgens mij want er is nog bijna niets bekend!

Jawel er is voldoende bekend. Zoals http://tweakers.net/reviews/1844/eerste-europese-hands-on-met-duke-nukem-forever.html

Graag aanvullen. Verder top startpost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  731
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

lijkt me best leuk spel :D

ben er trouwens achter gekomen dat duken nukem 3d mijn eerste shooter was.

speelde m in groep 3 of 4  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 731
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

kickje, 6 mei 2011 komt ie uit voor PS3, xbox 360 en pc

de trailer ziet er veel belovend uit.

Duke Nukem Forever: Official HD Debut Trailer

Ik denk dat ie vooral voor jongens al deze actie veel plezier oplevert :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

lijkt me best leuk spel :D

ben er trouwens achter gekomen dat duken nukem 3d mijn eerste shooter was.

speelde m in groep 3 of 4  :D

Dat was ook mijn eerste 3d schiet spel  ;D Heb het alleen helaas nooit uitgespeeld ik kwam op een gegeven moment niet meer verder  :'(

Hoop alleen dat me pc het aan kan maar dat zal wel niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  731
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

lijkt me best leuk spel :D

ben er trouwens achter gekomen dat duken nukem 3d mijn eerste shooter was.

speelde m in groep 3 of 4  :D

Dat was ook mijn eerste 3d schiet spel  ;D Heb het alleen helaas nooit uitgespeeld ik kwam op een gegeven moment niet meer verder  :'(

Hoop alleen dat me pc het aan kan maar dat zal wel niet

ik heb m ook niet uitgespeeld omdat mn vader m afpakte xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 731

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

lijkt me best leuk spel :D

ben er trouwens achter gekomen dat duken nukem 3d mijn eerste shooter was.

speelde m in groep 3 of 4  :D

Dat was ook mijn eerste 3d schiet spel  ;D Heb het alleen helaas nooit uitgespeeld ik kwam op een gegeven moment niet meer verder  :'(

Hoop alleen dat me pc het aan kan maar dat zal wel niet

ik heb m ook niet uitgespeeld omdat mn vader m afpakte xD

Dat is gemeen gelukkig kan je hem nog downloaden  ^-^

Zijn trouwens de systeem eisen van de nieuwe duke nukem al bekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  02-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Neen, die zijn nog niet bekend.

Als ik ze tegen kom zal ik ze posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1,1k
  • 2
  • 3 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vrouw krijgt klets in Duke Nukem Forever

Fijnzinnige multiplayer

In de multiplayerversie van de game Duke Nukem Forever moet je een ontvoerde vrouw terughalen. Als de stress haar te veel wordt, geef je haar een ‘geruststellende klets’.

Spellenmaker Gearbox wil een persoonlijke invulling geven aan het vaak voorkomende speltype ‘verover de vlag’. De speler moet nu geen vlaggen buit maken, maar vrouwen. Capture The Babe, zoals Gearbox het zelf noemt.

Niet choqueren

In het Amerikaanse Official Xbox Magazine (OXM) geeft de topman van het spellenbedrijf meer uitleg: “Het is niet onze bedoeling mensen te choqueren, maar ik denk dat er wel wat spul in zit dat een beetje ongemakkelijk is. De aliens hebben het plan onze vrouwen te veroveren en te bezwangeren en zo een leger buitenaardsen te kweken. Dus je kan je inbeelden wat voor vreselijke dingen er gebeuren.”

En dus moet je als speler de vrouwen terug gaan halen. Maar er is een verschil met het klassieke speltype met de vlag. Soms wordt het de ontvoerde vrouwen wat te veel en worden ze hysterisch. Met een druk op de knop geef je dan een geruststellende klap op het achterwerk, volgens OXM.

Capture The Babe is maar een van de vier multiplayermodi die in Duke Nukem Forever zitten. Elk spel kan door maximaal acht spelers gespeeld worden. Duke Nukem Forever wordt verwacht op 3 mei.


Vind het weer een briljant idee op de CTF modus. Kan niet wachten tot hij uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Awesome ;D Duke nuken nooit gespeeld (oops, sorry guys :o) Ik zal deze dus wel proberen  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Lijkt me best een leuke game, Ik heb ook nog nooit duke nukem nooit gespeeld maar deze lijkt me wel leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Eindelijk! Als een jochie van 3 de hele dag Duke Nukem gespeelt, en nu komt al dat goeds terug :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 157

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Denk dat ik deze ook ga spelen xD

Heb het vroeger nooit gespeeld. Had er niet van gehoord voor dat ik DukeN.nl kende :s

Maar hij lijkt mij wel leuk.

Iemand die een release date heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Best grappig eigenlijk :)

2K Games en ontwikkelaar Gearbox Software hebben bekendgemaakt dat schietspel Duke Nukem Forever is uitgesteld. Het spel zou begin mei in de winkels liggen, maar is opnieuw doorgeschoven en zal pas vanaf 10 juni te koop zijn.

Hoewel 2K Games en Gearbox eerder hebben bekendgemaakt dat Duke Nukem Forever op 6 mei zou verschijnen, haalt het spel deze datum niet. In een video, getiteld A very special message from Gearbox Software maakt Gearbox Software-directeur Randy Pitchford bekend dat Duke Nukem Forever op 10 juni verschijnt. In de Verenigde Staten verschijnt het spel vier dagen later, op 14 juni. Een reden voor het uitstel wordt niet genoemd.

Met het uitstel doet de game zijn status als meest uitgestelde game in de geschiedenis eer aan. Duke Nukem Forever werd oorspronkelijk ontwikkeld door 3D Realms, dat vanaf 1997 aan het spel werkte. De game wisselde daarna meer dan eens van uitgever en kwam uiteindelijk terecht bij 2K Games, dat in de herfst van 2010 aankondigde het spel te gaan uitgeven, met Gearbox Software als ontwikkelstudio.

(van tweakers.net)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Denk dat ik deze ook ga spelen xD

Heb het vroeger nooit gespeeld. Had er niet van gehoord voor dat ik DukeN.nl kende :s

Maar hij lijkt mij wel leuk.

Iemand die een release date heeft?

Het is ook al een vrij oud spel (1996) voor vele leden hier van af mijn leeftijd en ouder zal dit waarschijnlijk een van de beste shooters zijn die ze vroeger hebben gespeeld

@duken dat is klote man moet je nog langer wachten om te kunnen gamen met je held  :knuffel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou ik heb het er voor over. Duke 3D heb ik in den treuren via LAN gespeeld op de old school PCtjes als mijn Pentium 200 MMX en een kick ass harddisk van 650 MB... goede oude tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En met die dikke 2MB video kaart :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 157

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Uitgesteld, ALWEER! haha, ze weten ook niet wat ze willen daar. Maar wel op een comische manier verteld, dat kan ik wel waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Duke Nukem Forever is af

Duke Nukem Forever heeft vandaag de gouden status bereikt, wat betekent dat de game klaar is om gedrukt en verscheept te worden. Dat hebben 2K Games en Gearbox Software vandaag bekendgemaakt.

Duke Nukem Forever is 15 jaar in ontwikkeling geweest en lang werd gedacht dat de game er nooit zou komen. Toen in september 2010 werd bekendgemaakt dat Gearbox Software de ontwikkeling van 3D Realms zou overnemen kwam er pas duidelijkheid over de in 1997 aangekondigde shooter. Duke Nukem Forever komt op 10 juni uit voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360.

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/71787/duke-nukem-forever-is-af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

2 weken geleden was er een bus in eindhoven waar je het kon spelen. Ook vet!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

In 0:38 van dat filmpje: ik hoop dat er iets komt waarbij je dat uit kan zetten  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou... standaard staat dat uit Zomby.... dat is toch wel fijn gamen hé ;)

oud:

2_627.jpg

nieuw:

[img width=620 height=380]http://2.bp.blogspot.com/_LVMU5SPFd9c/TIRNMJRPtwI/AAAAAAAACz0/HYhPQ_OsWfA/s1600/duke-nukem-forever002.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...