Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Duke Nukem Forever - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Wieberman
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Duke-Nukem-Forever-1536.jpg

Voor de wat ouderen onder ons een oude bekende.

Vroeg een heel veel gespeelde game, maar Duke leek vergrijsd en was niet meer hot.

Tot voor kort, Gearbox Software kwam 9 oktober met wat broodnodige informatie,

En ja, het is zeker, Duke Nukem Forever komt eraan!

Release is nog niet bekend, sowieso nog niet zo heel veel over deze game, maar wat boeit het?

Ik kijk er zeker weer naar uit om met gouwe ouwe Duke aan de slag te gaan!

Kleine intro met de special van gamez.nl

Special

ijdens het Firstlook event in Amsterdam klom een razend enthousiaste Randy Pitchford op het podium om ons te vertellen over Duke Nukem Forever. “Kunnen jullie het geloven?â€, roept hij in de microfoon. “Ik ook niet, maar het gaat nu echt gebeuren, Duke Nukem gaat echt uitkomen!â€

En wat hebben we er lang op moeten wachten. Nuke Nukem 3D, het laatste echte deel in de serie, kwam uit in 1996 en kreeg een jaar later een remake op de Nintendo 64. Sindsdien zijn er nog enkele spin-offs verschenen, maar eigenlijk zat iedereen te wachten op Duke Nukem Forever. Die werd namelijk al in 1997 aangekondigd en kent sindsdien een veelbesproken geschiedenis.

3D Realms

Duke Nukem is altijd al een creatie geweest van 3D Realms (ook wel Apogee Software genoemd). Randy Pitchford heeft hier gewerkt aan Duke Nukem 3D, maar verliet de studio om Gearbox Software op te richten (recentelijk bekend van Borderlands). 3D Realms ging verder aan Duke Nukem Forever, maar kwam in de problemen. De studio ging in 2009 failliet en het project ging verloren.

Toen Pitchford dit te horen kreeg, besloot hij zijn oude vrienden een helpende hand te bieden. Een team van negen man, afkomstig van 3D Realms, noemde zichzelf Triptych en ging samenwerken met Gearbox Studios. Twee jaar later vond Pitchford het tijd om hun grote project uit de doeken te doen en geheel onverwacht bleek Duke Nukem Forever nog steeds te bestaan.

The King’s back

Op Firstlook kregen wij vervolgens beelden te zien die nog niemand had gezien, behalve de mannen van Gearbox zelf. In amper twee minuten werden wij ervan overtuigd dat Duke helemaal terug is. We zagen veel vrouwelijk schoon, ontblote borsten, uiteengereten monsters, losgetrokken ledematen en heel veel explosies. Maar ook Duke die een vijf meter hoog monster herhaaldelijk in z’n klokkenspel stompte (“Right in the jewelsâ€, aldus Duke), een kleine boodschap in een urinoir deponeerde en een blowjob kreeg van twee vrouwen tegelijk. Hail to the king baby!

De zaal, vol met professionele gamepers, veranderde in een soort kakofonie van klappen, juichen en luid schaterlachen. “I know, right!?â€, roept een kinderlijk enthousiaste Pitchford. Hij kan zelf amper geloven dat Duke Nukem nog leeft en dat het nu echt gaat gebeuren. “Ik wil geen loze beloftes meer maken, jullie hebben genoeg gehoord. Jullie moeten het nu echt zelf gaan meemaken.â€

Maar eerst mogen we kijken naar een kleine demonstratie. Het spel begint met een urinoir. “Press RT to peeâ€, staat er in beeld. Al snel zien we een geel straaltje onderin beeld verschijnen en horen we Duke tevreden geluiden voortbrengen. Daarna is het tijd om aan de slag te gaan (“Time to stop pissing around…â€). We staan in de kleedkamer van een football-stadion en op het veld staat een enorm monster met één oog. Fans van de serie zullen deze herkennen als de laatste eindbaas van Duke Nukem 3D.

Football met een oog

Duke rent in z’n eentje het veld op met een raketwerper, die ongeveer 3 raketten per seconde kan afvuren. Nieuwe raketten worden afgeleverd via helikopter, die een kist munitie op het veld smijt en er vervolgens weer snel vandoor gaat. Na tientallen raketten op het monster te hebben afgevuurd stort het beest ter aarde, waarbij zijn ene oogbal uit zijn kas rolt en een paar meter verderop tot stilstand komt. Waarop Duke uiteraard besluit deze een flink trap te geven en deze door het doel van het football-veld schiet.

Het blijkt uiteindelijk dat dit een scène is van een spelletje dat Duke zelf aan het spelen is in zijn villa, terwijl twee blonde stoten op hun knieën tussen zijn benen zitten. Één van de dames vraagt of de game goed was. “Yes, but after twelve f*cking years, it should be!†Aan zelfspot dus geen gebrek.

The Mighty Foot

Na deze eerste scène en de heftige trailer is de toon in ieder geval gezet. Pitchford spoelt door naar het vijftiende level om ons een beeld te geven van de rest van het spel. Duke zit in zijn monstertruck (The Mighty Foot) en scheurt als een gek door een krater. Onderweg rijdt hij een brug aan gort, rijdt hij aliens omver en ontwijkt hij vallende rotsblokken. Uiteindelijk is de benzine op en gaat Duke te voet verder.

Een mooi moment voor Pitchford om een aantal verschillende wapens te laten zien. Dit zijn bijna allemaal variaties op bekende wapens, maar dan flink opgevoerd. Duke’s pistool is semi-automatisch, de RPG kan zoals gezegd meerdere raketten per seconden afvuren en ook het automatische geweer voelt flink krachtig aan. Daarnaast kregen we ook een krimpstraal te zien, die vijanden laat krimpen tot zo’n tien centimeter, waarna Duke ze met z'n laars kan platstampen.

Diepgang

Deze wapens zijn volgens Pitchford op tactische plekken in het spel neergelegd. “We willen dat mensen niet continue met dezelfde wapens rondlopen. Voor sommige momenten heb je gewoon bepaalde wapens nodig en die zijn dan altijd in de buurt te vinden.†Heel veel dieper lijkt Duke Nukem Forever op dit moment echter nog niet te gaan.

Sterker nog, het voelde allemaal best verouderd in vergelijking met moderne shooters als Halo: Reach en Modern Warfare. We hebben de game namelijk zelf ook even kunnen spelen. De graphics zagen er vooral in het eerste level heel aardig uit, maar je voelt gewoon dat de basis van deze game al jaren geleden gelegd is. De monstertruck van Duke had bijvoorbeeld de wegligging van een banaan.

Trailer

Duke Nukem Forever Gametrailer April 2010

Screens

[img width=620 height=348]http://www.nederob.nl/wp-content/2009/12/duke4_alien.jpg

[img width=620 height=348]http://irradiatedmetro.com/wp-content/uploads/2010/09/Duke-Nukem-Forever.jpg

[img width=620 height=348]http://ve3dmedia.ign.com/images/04/98/49879_DukeNukemForever-Screenshot-28_normal.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 34
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Waarom gebruik je ons standaard template niet?

http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37755.0

Verder goede start post!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  25
  • Actief:  Nooit

als dat moest excuses.

maar heeft niet heel veel zin volgens mij want er is nog bijna niets bekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

als dat moest excuses.

maar heeft niet heel veel zin volgens mij want er is nog bijna niets bekend!

Jawel er is voldoende bekend. Zoals http://tweakers.net/reviews/1844/eerste-europese-hands-on-met-duke-nukem-forever.html

Graag aanvullen. Verder top startpost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  731
  • Waardering:   2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

lijkt me best leuk spel :D

ben er trouwens achter gekomen dat duken nukem 3d mijn eerste shooter was.

speelde m in groep 3 of 4  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 maanden later...

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

kickje, 6 mei 2011 komt ie uit voor PS3, xbox 360 en pc

de trailer ziet er veel belovend uit.

Duke Nukem Forever: Official HD Debut Trailer

Ik denk dat ie vooral voor jongens al deze actie veel plezier oplevert :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Dat was ook mijn eerste 3d schiet spel  ;D Heb het alleen helaas nooit uitgespeeld ik kwam op een gegeven moment niet meer verder  :'(

Hoop alleen dat me pc het aan kan maar dat zal wel niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  731
  • Waardering:   2
  • Actief:  

Dat was ook mijn eerste 3d schiet spel  ;D Heb het alleen helaas nooit uitgespeeld ik kwam op een gegeven moment niet meer verder  :'(

ik heb m ook niet uitgespeeld omdat mn vader m afpakte xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ik heb m ook niet uitgespeeld omdat mn vader m afpakte xD

Dat is gemeen gelukkig kan je hem nog downloaden  ^-^

Zijn trouwens de systeem eisen van de nieuwe duke nukem al bekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Neen, die zijn nog niet bekend.

Als ik ze tegen kom zal ik ze posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weken later...
  • Administrators

• Actief:  

Vrouw krijgt klets in Duke Nukem Forever

Fijnzinnige multiplayer

In de multiplayerversie van de game Duke Nukem Forever moet je een ontvoerde vrouw terughalen. Als de stress haar te veel wordt, geef je haar een ‘geruststellende klets’.

Spellenmaker Gearbox wil een persoonlijke invulling geven aan het vaak voorkomende speltype ‘verover de vlag’. De speler moet nu geen vlaggen buit maken, maar vrouwen. Capture The Babe, zoals Gearbox het zelf noemt.

Niet choqueren

In het Amerikaanse Official Xbox Magazine (OXM) geeft de topman van het spellenbedrijf meer uitleg: “Het is niet onze bedoeling mensen te choqueren, maar ik denk dat er wel wat spul in zit dat een beetje ongemakkelijk is. De aliens hebben het plan onze vrouwen te veroveren en te bezwangeren en zo een leger buitenaardsen te kweken. Dus je kan je inbeelden wat voor vreselijke dingen er gebeuren.”

En dus moet je als speler de vrouwen terug gaan halen. Maar er is een verschil met het klassieke speltype met de vlag. Soms wordt het de ontvoerde vrouwen wat te veel en worden ze hysterisch. Met een druk op de knop geef je dan een geruststellende klap op het achterwerk, volgens OXM.

Capture The Babe is maar een van de vier multiplayermodi die in Duke Nukem Forever zitten. Elk spel kan door maximaal acht spelers gespeeld worden. Duke Nukem Forever wordt verwacht op 3 mei.

Vind het weer een briljant idee op de CTF modus. Kan niet wachten tot hij uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Awesome ;D Duke nuken nooit gespeeld (oops, sorry guys :o) Ik zal deze dus wel proberen  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Actief:  

Lijkt me best een leuke game, Ik heb ook nog nooit duke nukem nooit gespeeld maar deze lijkt me wel leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  157
  • Actief:  

Eindelijk! Als een jochie van 3 de hele dag Duke Nukem gespeelt, en nu komt al dat goeds terug :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  

Denk dat ik deze ook ga spelen xD

Heb het vroeger nooit gespeeld. Had er niet van gehoord voor dat ik DukeN.nl kende :s

Maar hij lijkt mij wel leuk.

Iemand die een release date heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Best grappig eigenlijk :)

2K Games en ontwikkelaar Gearbox Software hebben bekendgemaakt dat schietspel Duke Nukem Forever is uitgesteld. Het spel zou begin mei in de winkels liggen, maar is opnieuw doorgeschoven en zal pas vanaf 10 juni te koop zijn.

Hoewel 2K Games en Gearbox eerder hebben bekendgemaakt dat Duke Nukem Forever op 6 mei zou verschijnen, haalt het spel deze datum niet. In een video, getiteld A very special message from Gearbox Software maakt Gearbox Software-directeur Randy Pitchford bekend dat Duke Nukem Forever op 10 juni verschijnt. In de Verenigde Staten verschijnt het spel vier dagen later, op 14 juni. Een reden voor het uitstel wordt niet genoemd.

Met het uitstel doet de game zijn status als meest uitgestelde game in de geschiedenis eer aan. Duke Nukem Forever werd oorspronkelijk ontwikkeld door 3D Realms, dat vanaf 1997 aan het spel werkte. De game wisselde daarna meer dan eens van uitgever en kwam uiteindelijk terecht bij 2K Games, dat in de herfst van 2010 aankondigde het spel te gaan uitgeven, met Gearbox Software als ontwikkelstudio.

(van tweakers.net)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Denk dat ik deze ook ga spelen xD

Heb het vroeger nooit gespeeld. Had er niet van gehoord voor dat ik DukeN.nl kende :s

Maar hij lijkt mij wel leuk.

Iemand die een release date heeft?

Het is ook al een vrij oud spel (1996) voor vele leden hier van af mijn leeftijd en ouder zal dit waarschijnlijk een van de beste shooters zijn die ze vroeger hebben gespeeld

@duken dat is klote man moet je nog langer wachten om te kunnen gamen met je held  :knuffel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Nou ik heb het er voor over. Duke 3D heb ik in den treuren via LAN gespeeld op de old school PCtjes als mijn Pentium 200 MMX en een kick ass harddisk van 650 MB... goede oude tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  157
  • Actief:  

En met die dikke 2MB video kaart :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Uitgesteld, ALWEER! haha, ze weten ook niet wat ze willen daar. Maar wel op een comische manier verteld, dat kan ik wel waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  308
  • Actief:  

Duke Nukem Forever is af

Duke Nukem Forever heeft vandaag de gouden status bereikt, wat betekent dat de game klaar is om gedrukt en verscheept te worden. Dat hebben 2K Games en Gearbox Software vandaag bekendgemaakt.

Duke Nukem Forever is 15 jaar in ontwikkeling geweest en lang werd gedacht dat de game er nooit zou komen. Toen in september 2010 werd bekendgemaakt dat Gearbox Software de ontwikkeling van 3D Realms zou overnemen kwam er pas duidelijkheid over de in 1997 aangekondigde shooter. Duke Nukem Forever komt op 10 juni uit voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360.

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/71787/duke-nukem-forever-is-af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

2 weken geleden was er een bus in eindhoven waar je het kon spelen. Ook vet!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

In 0:38 van dat filmpje: ik hoop dat er iets komt waarbij je dat uit kan zetten  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Nou... standaard staat dat uit Zomby.... dat is toch wel fijn gamen hé ;)

oud:

2_627.jpg

nieuw:

[img width=620 height=380]http://2.bp.blogspot.com/_LVMU5SPFd9c/TIRNMJRPtwI/AAAAAAAACz0/HYhPQ_OsWfA/s1600/duke-nukem-forever002.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Titel: Hoe zet ik mijn backup terug op mijn Mac zonder stress? iRonnie: Hey allemaal! Ik heb laatst een nieuwe Mac gekocht en nu wil ik mijn backup terugzetten van mijn oude Mac. Maar ik heb echt geen idee hoe ik dat moet doen zonder dat alles door elkaar gaat. Iemand tips? Ik wil vooral mijn documenten en foto’s terugzetten. Alvast bedankt! ExpertEmma: Hoi iRonnie! Geen paniek, het terugzetten van je backup op je nieuwe Mac kan echt eenvoudig zijn. Hier is een stapsgewijze uitleg om het zo stressvrij mogelijk te maken: Zorg dat je backup compleet is: Als je een Time Machine-backup hebt, zorg dan dat je externe schijf met de backup is aangesloten op je nieuwe Mac. Open Migration Assistant: Ga naar je Finder, kies “Hulpprogramma’s” in het menu, en klik op “Migratie-assistent”. Deze tool helpt je om alles over te zetten. Kies je backup: Tijdens de instructies in de Migratie-assistent kies je “Van Mac, Time Machine-backup of opstartschijf”. Selecteer dan je Time Machine-schijf. Selecteer wat je wilt overzetten: Nu kun je kiezen wat je wilt terugzetten. Je kunt alles aanvinken, maar als je alleen documenten en foto’s wilt, vink je die aan en laat je andere dingen zoals apps achterwege. Wacht tot het klaar is: Klik op “Ga” en wacht terwijl alles wordt overgezet. Dit kan even duren, afhankelijk van de grootte van je backup. Controleer alles: Als het proces klaar is, kijk dan of al je belangrijke bestanden er zijn. Als je iets mist, laat het me weten! En dat was het! Het kan soms een beetje spannend zijn, maar je komt er echt wel doorheen. Succes! AppleEva: Wauw, dat klinkt eigenlijk best simpel! Ik heb dit nog nooit gedaan, dus ik was bang dat het erg ingewikkeld zou zijn. Bedankt, Emma! MacGeek88: Aww, die migratie-assistent is echt een lifesaver! Heb het laatst ook gebruikt. Gewoon de stappen volgen en je bent good to go. Had zelf een paar zorgen om mijn muziek, maar dat was ook zo overgezet. PeterP: Even tussendoor, hoe zit het met de apps die je kwijt kunt raken? Moet je die ook handmatig downloaden of herinstalleren? Iemand ervaring mee? ExpertEmma: Goede vraag, PeterP! Het hangt een beetje af. Sommige apps worden ook overgezet met de migratie-assistent, maar grotere programma’s zoals Photoshop moet je vaak opnieuw installeren. Je kunt de apps meestal gewoon opnieuw downloaden als je ze via de App Store hebt gekocht. Maar let op: als je ze ergens anders hebt gekocht, zorg dan dat je die gegevens bij de hand hebt! CharlotteNL: Oh! Dat is echt goed om te weten. Ik heb een aantal apps die ik niet meer kan vinden. Misschien moet ik even in de App Store kijken. Thanks! iRonnie: Top! Dank voor de uitleg, Emma. Ik ga het van de week proberen. Heb eigenlijk niet zoveel geduld, maar dit klinkt te doen! TechLover: Ik vind dat die migratie-assistent de beste uitvinding is sinds de uitvinding van de computer! Echt, het loopt allemaal soepel. Always back-up, mensen! GerritS: Even een tipje voor iRonnie: als je je documenten en foto’s belangrijk vindt, maak dan altijd een extra backup voordat je gaat overzetten. Gewoon voor de zekerheid! iRonnie: Thanks Gerrit, dat is een slimme tip! Ik ga het zo doen. Als het goed gaat, laat ik nog wel even weten hoe het is gegaan! AppleEva: Yes, hou ons op de hoogte! Vinden we leuk om te horen hoe het gaat. Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Het Jeugdjournaal wint de Ere Zilveren Nipkowschijf! Gebruiker: Jeroen1980 Wat betekent het eigenlijk dat het Jeugdjournaal de Ere Zilveren Nipkowschijf heeft gewonnen? Is dat zo speciaal? Gebruiker: ExpertJasmin Hi Jeroen! Goede vraag! De Ere Zilveren Nipkowschijf is een van de belangrijkste televisieprijzen in Nederland. Het wordt maar af en toe uitgereikt, en meestal gaat het naar programma’s voor volwassenen. Maar nu dus ook naar het Jeugdjournaal! De jury zei dat het Jeugdjournaal moeilijke onderwerpen heel goed uitlegt, zelfs beter dan sommige volwassen journaals. Ze merken ook op dat het Jeugdjournaal midden in de samenleving staat: het heeft veel tv-kijkers én miljoenen views op social media. Dit laat zien dat jongeren en hun ouders interesse hebben in wat er in de wereld gebeurt, en dat het Jeugdjournaal deze verhalen op een begrijpelijke manier brengt. Stel je voor: als het Jeugdjournaal bijvoorbeeld een bericht doet over klimaatverandering, leggen ze het zo uit dat kinderen het snappen. Ze gebruiken bijvoorbeeld simpele taal en geven herkenbare voorbeelden. Zo kunnen kinderen hun eigen mening vormen over belangrijke onderwerpen. Dus ja, dit is een heuse overwinning en een erkenning voor hun werk! Gebruiker: Lisa_89 Ik vind het zo leuk dat een kinderprogramma zo’n prijs krijgt! Het laat echt zien dat ook kinderen belangrijke stemmers zijn. Gebruiker: TomEnDeHond Eens met Lisa! Ik ben altijd verrast hoe goed mijn dochtertje de nieuwsitems begrijpt. Ze vult vaak zelf de gaten in. Het is echt een topprogramma! Gebruiker: Nienke1995 Ja, ik vraag me ook af hoe ze het doen. Hebben ze speciale journalisten die zich alleen richten op nieuws voor kinderen? Gebruiker: ExpertJasmin Zeker, Nienke! Het Jeugdjournaal heeft een team van journalisten dat specifiek getraind is om nieuws feitelijk en simpel uit te leggen. Ze denken echt na over hoe ze dingen op een kindvriendelijke manier kunnen brengen. Dat vereist veel creativiteit en empathie! Gebruiker: MariekeLovesMovies Ik hou echt van dit programma. Mijn kinderen kijken het elke avond en ik leer er ook van! Wat een goede prijs voor ze! Gebruiker: BartDeHobbyKok Toevallig zag ik het nieuws ook over deze prijsuitreiking. Geweldig dat ze zoveel volgers hebben op social media. Dat zegt echt iets over hoe relevant ze zijn! Gebruiker: SaraRed Ja, ik vind het ook leuk dat ze zo actief zijn op sociale media! Het is belangrijk dat ze daar ook een plek zijn, waar kinderen en jongeren kunnen interacteren. Ze brengen niet alleen nieuws, maar creëren ook een gemeenschap. Gebruiker: Jeroen1980 Thanks, allemaal! Nu begrijp ik echt waarom deze prijs zo belangrijk is. Hopelijk blijft het Jeugdjournaal zo goed werk doen! Gebruiker: Lisa_89 Zeker Jeroen! Ik ben benieuwd wat voor belangrijke onderwerpen ze de komende tijd gaan behandelen! Laten we het in de gaten houden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen van LunaHuisje – Mijn Thuiswerkplek Gezellig Maken! Geplaatst door: LunaHuisje Datum: 3 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben LunaHuisje en ik heb me net aangemeld op dit forum. Ik kom uit het mooie Utrecht en ben een echte creatieveling. Van schilderen tot DIY-projecten, ik hou van allerlei soorten kunst en knutselen. De laatste tijd ben ik veel aan het thuiswerken en ik merk dat mijn werkplek niet echt helpt om me lekker te voelen. Daarom was ik benieuwd hoe ik mijn thuiswerkplek wat gezelliger en productiever kan maken. Hebben jullie tips? Het lijkt me leuk om hier met jullie ideeën uit te wisselen! Ik ben ook benieuwd wat jullie interesses zijn en waar jullie vandaan komen. Vervolgens vroeg ik me af: hoe zorgen jullie ervoor dat jullie gemotiveerd blijven als je thuis werkt? Ik kijk uit naar een gezellige chat! Groetjes, Luna Antwoord van: ExpertHenk Hey LunaHuisje! Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Je vraag over hoe je je thuiswerkplek gezelliger en productiever kunt maken, is heel herkenbaar. Hier zijn wat tips die je kunnen helpen: Kleur en decoratie: Schilder een muur in een kleur die je fijn vindt, of hang inspirerende posters op. Dit maakt de ruimte persoonlijker en prettiger om in te werken. Goede verlichting: Zorg voor voldoende licht. Natuurlijk licht is het beste, maar als dat niet kan, kies dan voor een warme bureaulamp. Dit maakt het minder kil en aangenamer. Planten: Een paar groenplanten kunnen wonderen doen. Ze maken de ruimte levendiger en zorgen voor een betere luchtkwaliteit. Een simpele plant zoals een sanseveria is makkelijk te onderhouden. Comfortabele stoel: Investeer in een goede bureaustoel. Dit kan een wereld van verschil maken in je productiviteit en comfort. Organisatie: Gebruik opbergdozen of een bureau-organizer om rommel te voorkomen. Een opgeruimd bureau kan je helpen om beter te focussen. Wat betreft motivatie: stel kleine doelen voor jezelf en neem regelmatig pauzes. Dit helpt je om je geest scherp te houden. En waarom niet een leuk muziekje opzetten als je aan het werk bent? Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Veel succes en ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Groetjes, ExpertHenk Reacties van andere gebruikers: TommyTech: Hey Luna, welkom! Ik werk ook veel thuis en ik heb een sta-bureau. Dat helpt me om actiever te blijven. JessieKnutsels: Hi Luna! Welkom! Zelf heb ik veel kaarsen op mijn bureau staan – dat maakt de sfeer zo gezellig. En ik hou van rustgevende muziek. SaraHetPanda: Leuk dat je je voorstelt! Ik ben een groot fan van planten. Mijn vetplanten hebben het super goed gedaan, en ze zijn zo makkelijk in onderhoud! MisterMaikel: Hoi Luna, leuk om je hier te zien! Misschien kun je een vision board maken met je doelen? Dat helpt me om gefocust te blijven. LunaHuisje: Thanks allemaal voor de tips! Een vision board klinkt echt leuk. Ik denk dat ik dat ga proberen. Wat voor planten hebben jullie precies? TommyTech: @LunaHuisje Ik heb een paar cactussen. Ze zijn super simpel, echt een aanrader! Scheelt ook weer als je soms vergeet te water geven. JessieKnutsels: @LunaHuisje Ik heb een monstera! Die zijn echt trendy nu en groeien snel. Je kunt er ook leuke potten voor kiezen. SaraHetPanda: Monstera’s zijn gaaf! Maar als je het echt simpel wilt, ga dan voor een sanseveria. Die kan echt bijna alles aan. ExpertHenk: @LunaHuisje Als je gaat voor een sanseveria, let dan op dat je hem niet te veel water geeft. Ze doen het goed met een beetje neglect. LunaHuisje: Haha, dat klinkt perfect voor mij! Bedankt voor al jullie tips, ik ga er echt iets mee doen. Veel plezier met werken allemaal! Dit voelt als een levend en betrokken forum! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...