Spring naar bijdragen

Branden met DVD Fab geeft problemen.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gebruik al jaren dvd fab omdat het gewoon snel is en er allerlei onnodige extra`s uit de te branden film gelaten kunnen worden

Als ik eerst  vanuit een map een film in fab zette dan ging hij die eerst initialiseren en kwam er zo`n groene lijn,en als die op het eind was,opende fab de film zodat de keuzes gemaakt konden worden van wat wel en niet enz. Dat initialiseren duurde tussen de 15 en 30 seconden.

De laatste tijd echter is dit een kwestie van een fractie van een seconde bij de meeste films

en verder reageert hij nergens op.

ook zijn er films bij waar bij het initialiseren de balk maar tot een kwart loopt en als ik dan op start klik begint hij gewoon en eindigd ook normaal met de mededeling dat het proces sucsesvol is afgerond.  Mar de PC herkent de pas gebrande dvd niet,Fab zelf ook niet,shrink niet, VLC en niet en dus helemaal niets.

Als je normaal een dvd in de lade stopt,komt er zo`n schermpje dat vraagt of hij het af moet spelen met mediaplayer of zoiets,maar nu vraagt het of hij het bestand va de beschrijfbare dvd moet openen. En als ik het dan laat openen, komt er gewoon een wil vlak. Leeg dus. Nee.mooi niet.

Want als ik bijvoorbeeld iets brand met ashampoo,en deze ( lege) schijf neem,geeft hij aan dat de schijf niet leeg is.

Toch zijn sommige dvds wel af te spelen op de gewone dvd speler.

Het is echter erg vervelend,omdat deze dvds nooit meer op de Hd kunnen worden gezet voor te uppen of te copieren.

Ik heb nu al 4 latere versies van fab geprobeerd maar hetzelfde probleem.

Ik heb de PC geformateerd en alle drivers staan er in,maar hetzelfde probleem.

Wie weet wat voor duistere oorzaak hieraan ten grondslag kan liggen?

Alvast bedankt en sorry voor de langdradige uitleg,maar ik ben nu eenmaalniet zo`n computer techneut.

Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...