Spring naar bijdragen

Ondertiteling van Films


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  28

Hoi,

Ik heb wat films gedownload, en ik wil er ondertiteling bij zetten. Ik heb écht heel veel geprobeert, maar ELKE keer als ik het met een programma probeer moet ik weer dit dowloaden en dat downloaden en dan weer in de goede map zetten, weer ergens naar verwijzen, weeer iets nieuws downloaden en ik word er helemaal gek van!!

Heeft iemand niet gewoon ÉÉN programma om gewoon ondertitels onder een film te zetten..???

zonder plug-ins, zonder uitbreidingen enzo, want dat lukt toch niet!

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dat kan makkelijk met media player classic het enige wat je dan hoeft te doen is de film en het srt bestand in de zelfde map te zetten en allebei de zelfde naam te geven. Ik heb er zelf ook nog k-lite bij bij dus mocht het niet lukken met media player classic installeer dan ook k-lite

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Of VLC, gratis programma, codecs ingebouwd en als je een ondertiteling eronder wilt kan je de srt gewoon naar het scherm slepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

VLC heeft soms wel moeite met hard subs ik heb een paar series gehad waarbij VLC geen subs liet zien maar bij MPC wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi

Ik ben sinds kort ook films aan downoalden maar heb problemen met ondertiteling.

Ik ben wel zo ver dat ik weet hoe ik die er bij plaats maar ze lopen nooit sychroon.

Ik heb hele dag zitten lezen en van alles uitgeprobeerd om te sychroniseren en dan denk ik yes en dan ga ik film kijken en na 20 minuten loopt het toch niet meer sychroon.

Wie weet hier raad mee?

Help !! :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Bij een ondertiteling heb je altijd verschillende versies, net als dat je bij films verschillende versies hebt. Niet elke versie van ondertiteling past bij elke versie van jouw film.

Het is handig om nog een paar andere versies van de ondertitel uit te proberen. Vind je geen goede kan je hem altijd nog zelf synchroniseren met subsync. Hier vind je daar een handleiding voor: http://www.weethet.nl/dutch/video_syncsubtitles.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zeg, lekker de "retail" DVD downloaden. Gewoon de DVD die je huurt of koopt. Doe ik ook altijd, dat gedoe met subtitels is zooooo 2008 ;)

Hou het bij de DVD's geven nooit problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Lekker retail ja.Maar dat gaat alleen bij die Holywood shit van tegenwoordig die in de theken voor het oprapen liggen. Maar gaat dat vliegertje ook de lucht in als je net dat ene filmpje dat je al jaren wilde hebben ergens van binnenhaalt? Maar wat blij dat je dan ook nog een srttje er bij kunt vinden.

Ik verzamel alles van voor 1970 en zet de losse srt subs en netjes synchroon omder met sunsync en brand dan film en subs samen met convertx2dvd.

Veel en veel simpeler dan subs inbakken waar je echt vanalles nodig hebt om dat voor elkaar te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...