Spring naar bijdragen

MKV bestanden


Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Hallo mensen,

Ik heb een Mkv bestand gedownload als film. Super Kwaliteit alleen wat moet ik ermee  ???

Ik wil er ook nog ondertiteling onderzetten bij het branden maar weet iemand hier iets van?

Ik wil hem gewoon branden op een schijfie en tegelijkertijd een ondertiteling erbij zetten.

Mvg

Disaster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Je moet wel een blu-ray speler hebben om het af te spelen... Op je computer kan je het gewoon met WMP afspelen als je klite codec pack geinstalleerd hebt. Ondertiteling kan je erbij zetten door bijvoorbeeld het zo te doen.

Naam film.mkv

Naam film.srt

Je moet de ondertiteling dus de zelfde naam geven als het .mkv bestand. (Ik weet niet of het werkt met .mkv bestanden maar wel met .avi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja, dat is goed mogelijk, een heel goed programma daarvoor is convertxtodvd http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ daarmee kan je heel veel soorten bestanden (ook mkv)branden dat je dvd speler het kan lezen, ook kan hij ondertiteling erbij branden.

Het is alleen wel slim om het programma to kopen (of te kraken) omdat er anders een watermerk in je beeld zit en dat is natuurlijk jammer tijdens het film kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.124
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Let wel op, je kan beter een DVD5 downloaden met goede kwaliteit inplaats van dat je het converteerd. Anders krijg je veel kwaliteitsverlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

als ik het goed heb speelt vlc player wel gewoon mkv bestanden hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...