Spring naar bijdragen

Playstation 2 game branden en daarna spelen.


Thijs.

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo, ik heb een omgebouwde ps2 en ik heb een paar iso bestandjes voor ps2 gedownload en wil hem daarna branden.  ik heb nu  langzamerhand al 5 lege dvd schijfjes verkloot en het wil maar steeds niet lukken. bij eentje pakt ie het wel als een game alleen daarna zegt die: plaats een playstation of playstation 2 disc. Bij eentje laad die wel een half uur en is dan nog steeds niet klaar en bij eentje zegt ie fout bij het lezen van disc. :-\ kword er ziek van. Wil iemand mij helpen? Ik weet niet wat ik fout doe...........

gr thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

wie speelt er nou nog ps2 ? wel, hoe is je ps2 omgebouwd, tkan gewoon fout omgebouwd zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Aan dit antwoord heb ik toch niks want ik heb toch al wel eens een keer gebrande spellen gespeeld, alleen mij is het nog niet gelukt om het zelf te doen. En trouwens, Ik speel nog wel eens op de ps2 maar niet vaak...... maar aan jou antwoord heb ik niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

van waar komen die "werkende" spellen, van een vriend? je kan aan hem vragen hoe hij het doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Met welke snelheid brand je? Want je moet altijd zo laag mogelijk! (X2.4 / X4) en hoe is je ps2 omgebouwd?

Btw dat antwoord van karel is gewoon onzin want mensen kunnen bijv geen geld genoeg hebben om een ps3 te kopen of x360. Ik heb zelf ook nog een ps2 en speel er ook nog welleens buzz op met wat vrienden. Dus het is maar net hoe het in de thuis situatie is..

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

x 2 maar hij doet het niet..........

ik zou echt niet weten hoe hij is omgebouwd. ik heb het namelijk niet zelf meegemaakt want ik heb hem zo gekocht. Toen ik 8 was heb ik hem gekocht via marktplaats .

Nu ben ik gewoon aan het sparen voor xbox 360. enne heeft niks met myn thuis situatie te maken want ik woon goed ;)

Maare weet je misschien dan wat ik fout doe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...