Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Ziggo alles in 1 goedkoper?

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hey mensen,

Ik probeer me ouders eens goed te overhalen om te overstappen naar Ziggo alles in 1 plus.

We hebben nu internet (ADSL) en telefonie van Online (voorheen Wanadoo/orange) daar betalen we 30 euro per maand voor + variable telefoon kosten (kwam vorige maand uit op €47,-) Daarnaast hebben we standaard analoge TV van ziggo (met de normale zenders zoals Ned. 3 en Discovery enzo) maar ik weet niet wat we daarvoor betalen.

Maar nu hebben we dus 2 abbonementen, telefonie en internet van online en televisie van ziggo, terwijl internet zo bagger is (het is ADSL en we halen de 20mbit niet eens, wat wel is aangegeven).

Wat is het beste om te doen? Het wordt me een beetje te ingewikkeld, ik hoop dat ik jullie hulp daarbij kan gebruiken want ik heb niet zoveel verstand van dat soort dingen. Het lijkt mij het handigste om ziggo alles in 1 plus te nemen, want dan is het ongeveer even duur (wat ik ook al niet eens zeker weet :s),+ we hebben digitale tv, + we hebben kabel internet van 22mbit/s. Alles in 1 extra wordt ons een beetje te duur. Maar ik weet niet of er ook nog een andere optie mogelijk is? Mijn vraag is, wat is handig voor ons?

Gr. headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 19
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.020
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Laat deze eens zien aan je ouders:

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus

dan weten ze precies wat ze voor het 52 euro per maand hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

standaard televisie aansluiting (analoog) kost 17 euro per maand, dat is je huur van de kabelaansluiting.

Al met al ben je goedkoper uit om alles bij Ziggo te nemen in de vorm van ziggoplus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als de monteur het komt installeren, installeert hij dan ook direct draadloos in huis (bij de prijs inbegrepen)?

Want dat is voor ons binnenkort een must, want waarschijnlijk krijg ik een laptop voor school, en wil ik niet telkens een LAN kabel ergens vandaan trekken zegmaar.

Meer advies is welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Denk het niet. Ze geven er geen draadloze router bij als het goed is. Maar dat heb je ook zo geinstalleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Okee, kan iemand dat misschien bevestigen? Ik wil alles zeker weten namelijk :P

En nog een paar vragen betreft televisie,

Ten eerste, moet mijn kabelaansluiting (zo'n witte kabel) aangepast worden voor digitale tv?

Ten tweede, hoe zal de monteur het installeren?

Ten derde, wat heb ik er zelf voor nodig of wat moet ik eventueel er bij kopen naast mijn Ziggo alles in 1 plus abbo?

Ten slotte, zit er nou enigzins verschil tussen digitale tv en HDTV?

Maarten van Duken had het over een HD kabel, maar die hebben we volgens mij niet..

Ben een beetje de weg kwijt en ik wil alles even met zekerheid weten, zodat we niet later nog aan kosten zitten die we niet willen. Gewoon alles in een keer goed zegmaar.

Gr headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

1. Nee hoeft niet moet gewoon op kastje worden aangesloten (als je die hebt). En anders gewoon op TV laten en smartcard erin doen. (Weet het niet zeker maar volgens mij wel)

2. Die installeert modem, internet, en tv.

3. Als je draadloos wil een router.

4. Niet zo veel. Alleen is HDTV ietstjes scherper. HD kabel nooit van gehoord :P

Wij hebben ook net Ziggo alles in 1 plus genomen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

HD tv en digitale tv zit wel degelijk verschil in.

HD tv heb je trouwens ook niet altijd alle zender maar dat kun je vergelijken met de 720p en 1080p films.

Digitale tv is gewoon het standaard beeld maar dan digitaal over gebracht, want analoog beeld wordt steeds slechter bijvoorbeeld als je een lange kabel hebt liggen, digitaal niet.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Okee, bedankt voor de reacties.

Ik heb al een draadloze Siteco WL 114 V2 router, is al een paar jaartjes oud, maar kan ik deze gewoon zonder problemen aansluiten als ik Ziggo alles in 1 plus heb i.c.m. de modem van Ziggo? Ik heb ook geen idee hoe ik dat zou moeten doen... Want draadloos is wel een must voor ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

*bump* :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Ik zou persoonlijk voor een nieuwe router gaan omdat de internet bij Ziggo de laatste tijd flink geupgrade word. In ieder geval wel in mijn regio, de monteur zou enkel bij jou je modem aanleggen en vervolgens vertrekken tenzij je hier extra voor betaald om je huis opnieuw te laten inrichten dan is dit mogelijk.

Alles in een kom je op dit moment veel goedkoper uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weken later...

• Actief:  

Bedankt voor jullie hulp. O0

We hebben Ziggo-alles in-1 plus besteld :D Gaat vanaf 7 mei in en we komen niet zonder internet te zitten voor een bepaalde tijd. :P

Even een vraag:

Ziggo geeft aan dat je 40mb/s kan halen, maar wat is dan eigenlijk de uiteindelijke snelheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Bedankt voor jullie hulp. O0

We hebben Ziggo-alles in-1 plus besteld :D Gaat vanaf 7 mei in en we komen niet zonder internet te zitten voor een bepaalde tijd. :P

Even een vraag:

Ziggo geeft aan dat je 40mb/s kan halen, maar wat is dan eigenlijk de uiteindelijke snelheid?

Dan moet je 40 : 8 = de maximale download snelheid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb hier ook plus en ben er zeer tevreden over. Behalve dat ik dan nog de oude snelheid heb :(

Maar veel plezier er mee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nice. Maar waarom heb je nog de oude snelheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Duurt even voordat alles is doorgevoerd.

EDIT: 1000 ste post :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Ik haak even in. Ik haal met de LAN kabel zo'n 15 mb bij speedtest. Ik heb een abbo van 20 mb bij tele 2. Ik haal tijdens het downloaden alleen nooit boven de 1.6 mb hoe kan dat? 20 mb abbo voor nieuwsgroepen.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Freddy, het maximale wat uit jou verbinding kan komen is 2.5 MB/s

1.6 MB/s op nieuwsgroepen is nog best netjes, met ADSL heb je nou eenmaal vaak veel verlies op de lijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Bedankt voor je reactie dan weet ik genoeg :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

De slomere download snelheid in nieuwsgroepen kan ook liggen aan de leeftijd van het bestand ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat een tracker me volgt? RetroDL Hey mensen! Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik wil wat leuke dingen downloaden, maar ik maak me zorgen over trackers en privacy. Hoe kan ik veilig downloaden zonder dat iemand me kan volgen? Thanks alvast! Expert123 Hallo RetroDL! Welkom op het forum! Goed dat je hierover nadenkt, privacy is super belangrijk. Hier zijn een paar tips om veilig te downloaden zonder dat je wordt gevolgd: Gebruik een VPN: Dit is een virtueel privé netwerk dat je internetverbinding versleutelt. Hierdoor kan niemand zien wat je doet en waar je bent. Er zijn veel goede providers, dus kijk of je er een kunt vinden die bij je past. Tor-browser: Dit is een speciale browser die je anonimiteit verhoogt. Hij verbergt je IP-adres, maar het kan iets langzamer zijn. File-sharing platformen: Als je torrents wilt gebruiken, zoek dan naar private trackers. Hier moet je je aanmelden, en ze hebben vaak strengere regels over privacy. Wees voorzichtig met links: Download alleen van betrouwbare bronnen. Websites die bekend zijn, zijn meestal veiliger. Sites met veel advertenties of onbetrouwbare downloads zijn vaak een no-go. Anti-virus software: Zorg ervoor dat je goede antivirus software hebt draaien. Dit helpt ook bij het blokkeren van kwaadaardige bestanden. Als je deze stappen volgt, ben je al een heel stuk veiliger! Als je nog vragen hebt, laat maar weten. DannyMIRC Cool, goede tips! Ik heb ook een VPN en dat helpt echt. Maar welke gebruik jij, Expert123? Expert123 Hey DannyMIRC! Ik gebruik zelf NordVPN. Het is snel en heeft een goede reputatie. Maar er zijn ook andere goede opties zoals ExpressVPN en Surfshark. Het hangt een beetje af van wat je zoekt! LindaK Toffe tips! Ik had altijd het idee dat alleen hackers zich met die privacy dingen moest bemoeien, maar nu realiseer ik me dat het voor ons allemaal belangrijk is. Dank voor de info! Johan_nl Ik gebruik al een tijdje de Tor-browser en ik vind het best chill, maar ik snap dat het soms traag kan zijn. Je moet gewoon even wachten, dat is het waard! RetroDL Thanks voor de tips, iedereen! Ga zeker een VPN uitproberen. Was me er niet zo van bewust dat je zo veel dingen kunt doen om je veilig te houden! SofieT Hé, vergeet ook niet dat je op sociale media je privacy-instellingen moet checken! Soms delen we onbewust meer info dan we denken. Tommy74 Klopt SofieT! Je zou ook kunnen overwegen om alternate apps te gebruiken voor sociale media, die minder privacy-inbreuken hebben. Zoals Signal voor berichten? Gijsje Mensen, ik heb nog een punt: als je download, vergeet niet om altijd naar de reviews te kijken als je iets nieuws wilt downloaden. Er zijn soms valse torrents of zo. Voorzichtig blijven is de boodschap! RetroDL Super bedankt voor alle tips! Ik ga snel een VPN downloaden en de Tor-browser uitproberen. Dit is echt een handige community! DannyMIRC Zeker! Laten we dit gesprek in de gaten houden. Hebben meer mensen ervaring met alternatieve browsers of zo? Expert123 Ja, elke ervaring is welkom! En als je vragen hebt tijdens het proberen, stel ze gerust. We helpen je graag verder! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid: “VoetbalFan01” Van: VoetbalFan01 Onderwerp: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey iedereen! Ik ben VoetbalFan01 en ik ben net lid geworden van dit forum. Ik kom uit Amsterdam en voetbal is echt mijn grote passie! Ik kijk ook altijd naar de wedstrijden van Ajax en ben groot fan van het Nederlands Elftal. De reden dat ik me heb aangemeld, is omdat ik een manier zoek om gratis voetbalstreaming te kijken zonder gedoe. Ik ben niet zo tech-savvy, dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven. Hebben jullie misschien nog handige sites of apps die je kunt gebruiken? Naast voetbal hou ik van gamen en ik speel graag buiten met vrienden. Dus ik ben benieuwd naar jullie verhalen, tips en tricks! Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen! Groetjes, VoetbalFan01 Reactie van een Expert: “TechGuru” Van: TechGuru Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom op het forum! Leuk dat je je hiervoor hebt aangemeld. Over gratis voetbalstreaming kijken: er zijn een paar manieren waarop je dit kunt doen, maar ik zal proberen het eenvoudig uit te leggen. Gratis Streaming Sites: Er zijn verschillende websites zoals ‘Stream2Watch’ en ‘Live Soccer TV’. Let op! Deze kunnen soms minder betrouwbaar zijn en je hebt kans op pop-ups of advertenties. Sociale Media: Soms worden wedstrijden live gestreamd op platformen zoals Facebook en YouTube. Je kunt bijvoorbeeld naar de officiële kanalen van de clubs kijken, want die zenden soms wedstrijden uit of bieden samenvattingen aan. VPN: Als je een VPN-service gebruikt, kun je toegang krijgen tot bepaalde streams die in jouw regio geblokkeerd zijn. Dit kan wel kosten met zich meebrengen, maar sommige diensten hebben gratis proefversies. Apps: Apps zoals ‘Sling TV’ of ‘FuboTV’ bieden soms gratis proefweken aan. Hier kun je ook voetbal kijken, maar je moet natuurlijk wel op tijd opzeggen als je niet wilt betalen! Hopelijk helpt dit je een eindje op weg. Als je vragen hebt, vraag gerust! Veel plezier op het forum! Reacties van andere gebruikers: Van: VoetbalGek Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01! Welkom! Je kunt ook altijd kijken op Reddit, daar hebben ze veel links naar streams. Van: Gamester88 Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Wat cool dat je van gamen houdt! Welk spel speel je het meest? Van: RozePanda Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hey VoetbalFan01, ik vind persoonlijk die gratis proefweken een goeie tip! Maar let wel op dat je niet vergeet je opzegging te doen. Van: Ajax4Ever Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom, VoetbalFan01! Kijk je ook naar de jeugd van Ajax? Vaak zijn daar ook livestreams van beschikbaar. En het is altijd spannend om te zien wat voor talent er rondloopt! Van: CoachJan Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé, VoetbalFan! Geweldig dat je je hebt aangemeld. Als je meer tips wilt hebben over voetbal, ben ik hier om te helpen! Ik heb zelf een paar goeie stream-sites die ik kan delen. Gewoon maar vragen! Van: ChillVibes Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Welkom! Hier vind je vast veel leuke mensen die ook van voetbal houden! En als je tips hebt om live te gamen, hoor ik ze ook graag! Van: SoccerJunkie Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Hé VoetbalFan! Je kunt ook ‘DAZN’ proberen; ze hebben vaak wedstrijden, maar kost wel wat. De kwaliteit is top! Van: FunnyFrank Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Yo! Welkom!! Serieus, al die gratis sites zijn vaak zo vol met reclames. Gewoon een beetje oppassen dus! Enjoy! Van: KoffieLover Onderwerp: Re: Hoi allemaal! Even voorstellen! Heey, VoetbalFan01! Fijn dat je hier bent! Als je een goeie livestream wilt, wil ik meebieden op je tips, dus als je iets vindt dat werkt, laat het ons weten! Zo, dat is het topic! Hopelijk geeft het je het idee van een levendige en actieve community! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke categorieën op Spotnet zijn het leukst om te volgen? Gebruiker1: Hey allemaal! Ik ben net begonnen met Spotnet en heb geen idee welke categorieën leuk zijn om te volgen. Wat raden jullie aan? Thx! ExpertUser: Hoi Gebruiker1! Goede vraag! Spotnet heeft een aantal categorieën die echt de moeite waard zijn, afhankelijk van waar je van houdt. Hier zijn een paar populaire opties: Films: Een van de grootste categorieën. Hier vind je alles van de nieuwste blockbusters tot klassiekers. Moet je zeker volgen als je van films houdt! Serie: Voor binge-watchers is dit een aanrader. De nieuwste series en seizoenen komen hier vaak als eerste voorbij. Documentaires: Voor de nieuwsgierige mensen. Er zijn prachtige docu’s te vinden over natuur, geschiedenis, en nog veel meer. Games: Houd je van gamen? Hier vind je spellen voor verschillende consoles en PC, plus expansions en mods. Muziek: Voor de muziekliefhebbers is deze categorie fantastisch. Van nieuwe releases tot oude albums, je vindt er alles. Het is ook leuk om een paar niche-categorieën te volgen. Denk aan anime of onafhankelijke films, waar je soms verborgen pareltjes kunt vinden. Probeer eens verschillende categorieën uit en kijk wat jij leuk vindt! Succes en veel plezier met Spotnet! Gebruiker2: Thanks voor de tips, ExpertUser! Ik ga zeker de filmpjes en series checken. Maar wat is een goede manier om te beginnen met downloaden? Wordt je daar niet een beetje overweldigd door? ExpertUser: Goeie vraag, Gebruiker2! Het kan inderdaad in het begin wat overweldigend zijn als je meer dan honderd keuzes tegelijk ziet. Mijn advies is om je te focussen op één of twee categorieën tegelijk. Als je wat meer bekend bent met de interface en hoe dingen werken, kun je geleidelijk aan meer categorieën toevoegen. Probeer ook je eigen favorieten te bookmarken, zodat je sneller bij jouw favoriete content kunt komen. En vergeet niet om veilig te downloaden, altijd goed om een VPN te gebruiken! Gebruiker3: Ik vind de muziekcategorie echt chill. Lekker mixjes vinden die je niet snel ergens anders ziet. Gebruiker4: Ik download vooral games, maar ik heb vorige keer een docu over de ruimte gepakt. Wellicht een nieuwe hobby! Gebruiker1: Bedankt voor de tips iedereen! Heb net een aantal films en series toegevoegd aan mijn lijst. Spannend! Gebruiker5: Haha, ik had echt geen idee dat er ook aparte onafhankelijke films waren. Snel even kijken! Gebruiker6: Muziek is de beste, daar vind ik altijd net die nieuwe artiesten die niet bekend zijn. Gebruiker2: Als je indie films wilt zien, kijk ook even in de ‘Nederlands’ categorie. Daar komen echt toffe dingen voorbij! Gebruiker7: Wat nemen jullie eigenlijk als je een goede ruime keuze wilt? Gewoon Spotnet gebruiken of ook iets anders daarnaast? ExpertUser: Hey Gebruiker7! Spotnet is echt top, maar soms kijk ik ook naar andere platforms als ik specifiek iets zoek. Het is goed om een paar verschillende bronnen te gebruiken voor de grootste variëteit. Gebruiker8: Eens, die variëteit is wel fijn. Je kunt niet altijd op één plek alles vinden. Gebruiker3: Dacht ik ook, maar Spotnet wel altijd leuk en gemakkelijk! Gebruiker1: Hahaha, we zijn het er allemaal over eens dat Spotnet top is! Thanks voor de goede vibes, iedereen. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Mcootje heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...