Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Online Ftd / Spotplanet - Spots Checken/downloaden In Je Webbrowser!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  97
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Als je de volgende keer geen U meer zegt dan mag je zelf kiezen....doe positieve kritiek maar hier en de minder positieve kritiek maar via PM, we zullen het zeker lezen en we zullen er zeker wat mee gaan doen, bedankt voor je bijdrage:

Hier een paar opmerkingen van PP leden die mee-testen, altijd leuk denk ik zo:

1. Ziet er goed uit zeg die .5 en die 1.0 nog veel beter

2. Toppie voor de maker, dat ziet er heel goed uit! Klasse!

3. Werkt geweldig, beter dan Spotnet deze loopt namelijk vaak vast!

4. Ik vind tot nu toe die beta versie net zo soepel lopen als de eerste versie...daarnaast met die login en instellingen erachter erbij is zeker een verbetering!

5. Werkt als een tierelier!! Grote klasse.

6. Heb ff snel de chome erop gezet, en raad eens wat

je hebt gelijk, veeeeeeeeeeeeel sneller dus...Puike Shit die SpotPlanet!

7. knap stuk werk, kunnen we binnenkort tags vanuit bestaande posts ?

Verder inderdaad lekker snel.

8. Hij loopt als een tiet hierzo, hartstikke goed gedaan!

9. Draait lekker snel en ziet er super gelikt uit, tevens leuk om eigen filters toe te passen.

Gaan we zekers gebruiken, Thanks!

10. werk na kortstondig testen perfect, maar ik ga nog verder met testen.

11. Draait als een tierelier. Ziet er prima uit ook nog.

12. Ik vind het een goeie. De rest is het toch net niet. Eigenlijk is het gewoon bagger

Deze ziet er netjes uit en werkt perfect!

13. Die http://www.spotplanet.org/beta/ is helemaal te gek.

Ook prettig op mijn werk, waar alles lekker beveiligd is en je bijna niets kunt installeren.

14. Werkt goed, ziet er goed uit, van mij mag ie blijven, succes met het door ontwikkelen.

(sommige reacties komen recht uit het hart en ligt voor op de tong).

Volg ons via Twitter: www.twitter.com/spotplanet en www.twitter.com/piratesplanet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.956
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Petje af Arjan!  O0

Kan goed begrijpen dat je het project overgeeft aan een andere club die er al veel ervaring mee hebt. Je eigen server zal het wel zwaar hebben gehad. Wat ik zo lees over PP is dat ze zeker hun best gaan doen om de boel nog beter te laten draaien. En daar gaat het tenslotte om, als men maar hun best doet. Ik heb echt wel het idee dat die gasten er met liefde naar kijken.

Ik denk dat een aantal leden de "persoonlijke" lijn met Arjan zullen missen in vergelijk met PP. Daar kan ik ook wel in meekomen, Arjan konden we even snel PMen en die hopte het eventjes in de site.

Omdat het hele concept via de PP wat groter gaat draaien is "even" aanpassen er natuurlijk niet bij. Heel logisch overigens maar ik denk dat daar het "gemis" van sommige leden hier is.

Nogmaals: Arjan goed werk! Je hebt t echt super opgezet en daarvoor ook mijn dank! PP veel succes met het concept en hoop jullie zeker hier nog op het forum te zien als er wat opmerkingen / vragen zijn.

Ik mis alleen een "met dank aan Arjan" ergens op de nieuwe site. Misschien ergens in de changelos in t klein?  :peace:

1217943789.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het komt helemaal goed met Arjen, verder zeggen we niks, hahahaha  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Haha, ik begrijp wel waar je naar toe wijst ;) Dat verdient hij natuurlijk ook  :hug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Actief:  

Haha,

Bedankt DukeN! Helaas is je Link nu wel weg, maar het heeft wel even voor traffic gezorgd denk ik!

Ik hoop dat de mensen nu toch wel een soort band kunnen krijgen met de SpotNet gebruiker, waarschijnlijk zijn kleine veranderingen nog steeds snel door te voeren! Probeer hem gewoon te pm'en ;)

Groeten,

Arjen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ja, daarvoor ook bedankt Arjan! Al ging het mij niet om de bezoekers, maar om de collega's op me werk. Die waren helemaal van slag. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Haha, ja zoiets is altijd mooi ja :P

Dan kan je de jaloezie zeker bijna ruiken? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Tja t ging echt van:

Ik: Kees, Check eens die FTDonline van Noob

Kees: Wat dan? Je hebt me al vertelt dat het een top site is en ja ik gebruik hem al dagelijks

Ik: Keeeeess.... doe nou maar!

Kees: Wtf!? Waarom sta jij erop! Haha top!

Ik: Trots... trots.... heel trots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Duken er zo achter staat en wilt blijven steunen, misschien een overweging om er een "reclame" knop op te zetten?? We hebben al besproken hoe we dat gaan doen....als de ontwikkelaars er geen problemen mee hebben, wij van PP/SpotPlanet ook niet..... :s :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Natuurlijk blijven wij jullie steunen! Reclame? Ik zal inderdaad een link naar http://www.spotplanet.org/ plaatsen binnen onze link sectie. Geen probleem.

Maar dan wil ik wel dat de "herstel filters" optie terug komt. Ik heb namelijk iets te veel filters verwijderd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

O shit, dat zou nog gebeuren inderdaad!

Ik zal het doorgeven aan de nieuwe programmeurs dat dat er absoluut in moet!

Post samenvoeging: april 01, 2011, 21:20:42

Wauw, nou hoor ik al dat ze er mee bezig waren en dat het al gebeurd is! Toppie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Inderdaad, ben met het verhaal van DukeN helemaal eens! Zonder Arjan was er helemaal niks. Ik zelf ben ook erg blij met het concept, en om eerlijk te zijn hoop ik dat het een lange periode een beetje "onbekend" blijft zodat BREIN er ook minder aandacht aan besteed. Want zoals je vaak ziet (ja er zijn ook vele kleinere sites neergegaan) trekken populairdere programma's of websites een stuk sneller de aandacht (wat natuurlijk logisch is). Maar ik was altijd een trouw fan van FTD, en op deze manier komt dat lekker gevoel van dat programma al snel terug.

Die bèta is inderdaad erg snel! Ik geef als tip:

- Schakel wat Moderators in die neppe spots of bestanden eruit kunnen halen

- ^ of een knop waarmee je een slechte spot kan selecteren, want soms kom je nog wel eens een neppe spot tegen (zoals vandaag die New Kids Turbo in HD), waardoor het makkelijker is om de echte spots van de neppe te onderscheiden. Gewoon een ideetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Beste Spotplanet,

Mijn 1e reactie eerder vandaag was idd wat voorbarig. De 1e test op jullie site was zo rete langzaam dat het geen doen was. De vernieuwde server heeft idd wat extra snelheid meegebracht waardoor het wel weer wat leuker wordt.

Wat ik graag dan toch nog veranderd zou willen zien:

- Beter ondersteuning voor Google Chrome, Bolletje (list) worden niet netjes weergegeven in Chrome bij Filters.

- Rating voor spot quality (zoals JFK al aangaf)

- Eventuele mogelijkheid tot opmerkingen bij spots.

Verder weet ik zo ff niets meer.

Indien ik verder kan helpen met mijn skills als webdesign of designer dan hoor ik dat graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We geven de tips door, we doen er alles aan om het zo mooi en leuk mogelijk te maken....

Tipjes: Twitter is vrijwel door te voeren, voeg maar eens toe: www.twitter.com/spotplanet

Dan zie je wel wat er gebeurd, als jezelf uiteraard ook Twitter gebruikt!!

Ons PIT (Pirates Image Team) is bezig met een pack met Skins, er komt dan een voorziening dat wie een andere skin wil gebruiken dat in de configuratie moet kunnen aanpassen....

Mja, Brein, we voldoen nog steeds aan hun voorwaarden, afgaande op de uitspraak FTD versus Brein. De eigenaar van de server zit in t Buitenland, idem met het domein. Moet voorlopig genoeg zijn om ze van de huid te houden!

PS: in de beta staat nu in de changelog dat we dit te danken hebben aan Arjen Lodder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Altijd positief als de beheerders ook reageren :) en zoals het er nu naar uit ziet, van wat ik hoor, zal t alleen maar beter gaan. Hij is inderdaad alweer een stuk sneller. Morgen even het registreren ed proberen. Hulde aan arjen (want zonder Jou had dit allemaal nooit gekund, het begon als iets kleins voor vrienden en familie, maar dit wordt dadelijk even groot als ftd. Dat had je waarschijnlijk nooit gedacht, geeft denk ik wel een lekker en trots gevoel :)) en succes pp maak het nog mooier en beter ;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Die bèta is inderdaad erg snel! Ik geef als tip:

- Schakel wat Moderators in die neppe spots of bestanden eruit kunnen halen

- ^ of een knop waarmee je een slechte spot kan selecteren, want soms kom je nog wel eens een neppe spot tegen (zoals vandaag die New Kids Turbo in HD), waardoor het makkelijker is om de echte spots van de neppe te onderscheiden. Gewoon een ideetje.

Zal heel handig zijn als er zo iets kan komen. Want ik vind het niks als al die spamspots er staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  21

Werkt echt geweldig. Geen enkel probleem in Opera. De betaversie ziet er al goed uit.

Misschien ook nog wel iets wat handig kan zijn.

Is het misschien een idee om zelf te kunnen kiezen om de hoeveel minuten je Online ftd automatisch kunt laten updaten? Dit kan je dan instellen onder Instellingen. Niet dat ik het erg vind dat het nu iedere 3 minuten gebeurt, maar het leek me wel handig.  ;)

Maar hoe dan ook: Respect voor Arjen. Toen ik Online ftd voor het eerst zag dacht ik echt 'Het FTD van vroeger, helemaal top'.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  12

Aanvulling: we hebben speciaal hiervoor een van de nieuwste servers laten opbouwen, veel data, veel opslag. De TD van SpotPlanet, is aangevuld met mensen met verstand van layout, servers (oude host met 20 jaar ervaring) PR en Marketing. Er is zelfs een vrijwel directe lijn naar het datacentrum waar de server staat, als het moet dan zijn problemen op alle nivoos binnen notime opgelost. En uiteraard wordt er elke dag alles aan gedaan om de 1.0 op te laten volgen door welke andere versie ook...

Haha...! Klink goed...!  Alleen:

This account has been suspended.

Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

Lekker gedaan Newsman! Zeker in DirectAdmin de quota's niet goed afgesteld?

Vinkje weg bij: Suspend At Limit

En... nieuwste servers? Specs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1
  • Actief:  

Volgens mij is nu alles mooi naar de kl...ten want ik zie niets meer van ftd online.

Ja een bericht Online FTD is gekaapt door de piraten!

Jammer hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  21

Volgens mij is nu alles mooi naar de kl...ten want ik zie niets meer van ftd online.

Ja een bericht Online FTD is gekaapt door de piraten!

Jammer hoor

Online FTD is overgenomen door Pirates Planet. Hierdoor is er ook een nieuwe link die in de 1e post te vinden is.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik krijg "Domain Suspended".

Ook met de link uit de eerste post...  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

de beta link werkt gewoon nog hoor bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ja, nu doet hij het (de Beta link)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht inderdaad effe suspended, was een reminder, vinkje uit en goan, alles doet het.....

Effe F5-Ctrl tegelijkertijd en ze doen het alletwee, weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik lees op het FTD forum dat heel veel mensen niet echt tevreden zijn met de overname (denk ik). Ik snap hun probleem niet echt, het is gratis dus wees blij dat het voor niks voor de mensen beschikbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• MarkNL: Hey allemaal! Ik wil graag de Grand Prix van Nederland in Zandvoort kijken, maar ik ben op vakantie in het buitenland. Heeft iemand een idee hoe ik dit gratis kan doen? Vooral als je geen toegang hebt tot de officiële streams? Alvast bedankt! F1Fan88: Hoi Mark! Ik snap je struggle! Het is eigenlijk vrij simpel om de race te kijken met een VPN. Een VPN (Virtual Private Network) laat je je internetverbinding via een andere locatie lopen, zodat het lijkt alsof je daar bent. Dit helpt je toegang te krijgen tot streams die anders niet beschikbaar zijn in jouw regio. Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access) omdat het super stabiel en snel is. Het werkt heel goed met Nederlandse en buitenlandse streams, en je kunt het makkelijk installeren op je laptop, smartphone, en zelfs op een smart TV! Om de Grand Prix te bekijken, kun je PIA gebruiken om je IP-adres naar Nederland te veranderen. Dan kun je gewoon de Nederlandse zenders of streamingdiensten zoals F1TV of Viaplay gebruiken. Eenwin-win dus! Als je meer vragen hebt, laat het weten! Veel kijkplezier! RacingJules: Goede tip, F1Fan88! Gebruik PIA zelf ook, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! Bobbert: Werkt PIA ook op smart TV? Of beperk je je daar tot je laptop? F1Fan88: Ja, het werkt ook op smart TV! Je kunt het op je router installeren, zodat al je apparaten via de VPN verbonden zijn. Of je kunt het direct op je smart TV zetten als je dat kan. VitesseFan: Maar waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Gratis VPN’s zijn vaak sloom en kunnen uitvallen tijdens de race. Ook is de privacy meestal een beetje twijfelachtig. PIA is betaalbaar en je krijgt echt waar voor je geld! LotteF1: Ik heb PIA laatst ook geprobeerd voor de race en ik was verrast door hoe goed het werkte! Super gemakkelijke installatie. RaceGuru: Let wel op dat je een stabiele internetverbinding hebt, anders gaat het streamen niet helemaal lekker. Speedy: Benieuwd, zijn er nog andere voordelen aan PIA behalve de snelheid? F1Fan88: Zeker! PIA heeft ook een kill switch, zodat je gegevens veilig zijn als de verbinding wegvalt. Plus, heel veel servers wereldwijd, zodat je echt snel verbinding kunt maken. MarkNL: Super dank voor de tips, iedereen! Ik ga PIA proberen. Hopelijk kan ik genieten van de race! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat is het verschil tussen OLED en andere TV’s? Kan iemand het uitleggen? Gebruiker: TVFan123 Hey allemaal, ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar nieuwe TV’s. Ik zie steeds de term OLED voorbij komen, maar ik snap er eigenlijk niet zo veel van. Wat is het verschil tussen OLED en bijvoorbeeld LED of QLED? Kan iemand het uitleggen in simpele taal? Alvast bedankt! Reactie van: TechGuru Hey TVFan123! Goede vraag, ik help je graag! OLED staat voor "Organic Light Emitting Diode". Het grootste verschil met andere TV-technologieën zoals LED en QLED is hoe ze het beeld produceren. OLED: Elke pixel kan zelf licht uitstralen. Dit betekent dat zwart echt zwart is, omdat de pixels uit kunnen, wat zorgt voor een beter contrast. Door de hoge kleurkwaliteit en brede kijkhoeken zien beelden er vaak levendig uit, ongeacht vanuit welke hoek je kijkt. LED/QLED: Bij LED-TV’s is er een achtergrondverlichting nodig om het beeld te tonen. Dit kan soms leiden tot ‘grijs’ zwart, omdat niet alle pixels helemaal uit kunnen. QLED is eigenlijk een soort verbeterde LED, waarbij een speciale laag wordt toegevoegd voor betere kleuren. Een voorbeeld: stel je voor dat je in een donkere kamer bent. Met een OLED-TV zie je sterren op een zwarte achtergrond heel helder, terwijl een LED-TV misschien niet het zelfde effect heeft, want het zwart is niet écht zwart. In het algemeen: OLED goed voor contrast en kleuren; LED en QLED zijn vaak helderder en goedkoper, maar subtiel minder in zwartwaarden. Hoop dat dit helpt! Laat maar weten als je meer vragen hebt. Reactie van: GadgetGirl Wauw, dat is duidelijk! Had geen idee dat het zo technisch was. Maar ik ben meer een fan van LED vanwege de prijs. OLED is zeker mooi, maar budget is ook belangrijk, haha. Reactie van: OldSchoolGamer Ik vind OLED echt geweldig voor films. De kleuren knallen gewoon van het scherm! Maar ik heb gehoord dat OLED ook lastiger kan zijn als je vaak gamet. Klopt dat? Reactie van: TechGuru Ja OldSchoolGamer, dat kan kloppen. OLED’s kunnen last hebben van ‘burn-in’ als je lange tijd dezelfde beelden hebt, zoals een game-interface. Maar moderne OLED’s hebben ook veel verbeteringen hiervoor. Dus als je afwisselend kijkt en speelt, moet het wel meevallen! Reactie van: MovieBuff27 TechGuru, bedankt voor de uitleg! Ik ga denk ik voor OLED omdat ik veel films kijk. De uitstraling is echt prachtig. Wat is een goede merk trouwens? Iemand tips? Reactie van: VideoJoe Ik heb goede ervaringen met LG OLED’s, die zijn echt top! Samsung QLED is ook een goede keuze, vooral als je meer naar helderheid zoekt. Maar voor film kijken, ga voor LG of Sony denk ik. Reactie van: GadgetGirl Die LG’s zijn inderdaad goed. Maar ik hoor ook vaak dat ze prijzig zijn. Haven jullie tips voor budgetvriendelijke OLED? Reactie van: MovieBuff27 Budgetvriendelijke OLED? Dat gaat lastig worden. Ik zag laatst een aanbieding voorbij komen, maar het blijft prijzig. Misschien refurbished? Reactie van: TVFan123 Wow, bedankt voor alle antwoorden! Ik twijfelde eigenlijk tussen OLED en QLED, maar nu neig ik steeds meer naar OLED. Dat contrast klinkt te mooi om te negeren. Reactie van: OldSchoolGamer Ja, ik zou ook voor OLED gaan als je veel films kijkt. Als je met gamen kan omgaan met die ‘burn-in’ dan is het een super keuze! Reactie van: TechGuru Fijn dat iedereen elkaar helpt! En inderdaad, als je meer informatie nodig hebt over bepaalde modellen, laat het gewoon weten! Gebruiker: TVFan123 Thanks allemaal! Ik ga eens verder rondkijken. Dit forum is echt handig! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Waarom is mijn ISO-bestand niet zichtbaar en wat kan ik er aan doen? DennisRar: Hey allemaal, ik heb een vraag. Ik heb een ISO-bestand dat ik gedownload heb, maar ik kan het nergens vinden op mijn computer. Het lijkt alsof het gewoon niet bestaat. Weet iemand waarom dat zo is en wat ik kan doen om het te vinden? Alvast bedankt! TechGuru88: Hey DennisRar! Geen zorgen, dit kan gebeuren. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Zoeken op je computer: Soms staat een bestand op een andere plek dan je denkt. Probeer de zoekfunctie van je besturingssysteem (zoals Verkenner op Windows) en typ de naam van het ISO-bestand in. Zorg ervoor dat je de juiste naam gebruikt. Verbergde bestanden: Het kan zijn dat je instellingen zo staan dat bepaalde bestanden verborgen zijn. In Windows kun je verborgen items tonen door naar "Beeld" te gaan en dan "Verborgen elementen" aan te vinken. Kijk daar eens of je je ISO kunt vinden. Controleer je downloadmap: Vaak worden gedownloade bestanden automatisch in de ‘Downloads’ map opgeslagen. Kijk daar even rond. Soms zijn ze niet dezelfde naam als je dacht. Controleer je antivirus: Soms kan een antivirusprogramma een bestand blokkeren of in quarantaine zetten. Kijk in de beveiligingsinstellingen van je antivirus om te zien of je ISO daar staat. Herstart je computer: Dit klinkt misschien simpel, maar soms kan een herstart helpen om dingen te fixen die niet goed geladen zijn. Als het nog steeds niet lukt, laat het ons weten, en dan kunnen we dieper ingaan op andere oplossingen! AnjaDL: Dank je wel voor de tips, TechGuru88! Ik had hetzelfde probleem ooit met een game ISO en het bleek gewoon in de ‘Downloads’ map te staan, maar ik had het niet opgemerkt. StefB: Ik heb nooit problemen gehad met ISO-bestanden, maar als je ermee gaat branden, wat moet je dan doen? Heb je speciale software nodig? TechGuru88: Ja, goed punt, StefB! Om een ISO-bestand te branden, heb je software nodig zoals ImgBurn of zelfs de ingebouwde brandfunctie van Windows. Gewoon het ISO-bestand selecteren en dan kiezen voor "branden". Jeroen123: Ik heb ook wel eens dat het bestand corrupt is. Dan zie je het ook niet. Misschien zou je kunnen controleren of je het bestand helemaal goed hebt gedownload? DennisRar: Ah, dat kan ook nog! Bedankt voor de tips, Jeroen123. Ik ga het gewoon nog een keer downloaden en kijken of dat helpt. SophieVK: Wat een gedoe met al die bestanden! Ik vind het soms zo verwarrend. Maar goed dat jullie helpen. Is er ook een manier om het bestand direct naar een USB-stick te zetten? TechGuru88: Ja, dat kan zeker! Zodra je het ISO-bestand hebt, kun je het met dezelfde brandsoftware rechtstreeks op een USB-stick zetten. Zorg ervoor dat je USB-stick geformatteerd is als FAT32 voor het beste resultaat. MarkieMark: Ik heb ooit een ISO-bestand gecopieerd naar mijn USB en toen werkte hij niet. Ik denk dat ik het verkeerd had overgezet. Zorg ervoor dat je de juiste stappen volgt! DennisRar: Thanks allemaal! Ik’super blij met al jullie hulp. Ik ga het even proberen en laat weten of het lukt! LiesjeW: Haha, ik hoop dat je het redt, Dennis. Het is echt frustrerend als dingen niet werken. Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• bird heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...