Spring naar bijdragen

Films kijken van pc op tv


Rensjow

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb de laatste tijd wat films gedownload en deze wil ik graag kijken op mijn tv (Samsung 6 Series HD TV). Het makkelijkste is natuurlijk via een kabel en daarom heb ik laatst een vga kabel gekocht. Dit werkte uitstekend, maar nu doet ie het opeens niet meer. Ik krijg niet het laptop beeld en de tv zegt controleer de kabel. Dan word het scherm zwart en gebeurd er niks meer..

Ik heb zelfs een nieuwe kabel gekocht, maar nog steeds werkt het niet.. Ik snap echt niet wat er mis is.

Het ligt dus niet aan de kabel, en ook niet aan mijn laptop (heb het ook met een andere geprobeerd). Is er iets fout in de instellingen van tv of laptop?? Ik ben bang dat ik, of mijn vader, iets per ongeluk heeft veranderd in instellingen ofzo.

Kan iemand mij helpen??

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

heb je geen hdmi op je laptop? Dan moet je zo'n kabel eens gebruiken.

Dat is de enige tip die ik meegeven kan. Verder heb ik er geen verstand van :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...