Spring naar bijdragen

Ziggo - Internet is heel sloom


Deeeemy

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Heey!

sinds deze week ( dinsdag volgensmij ) is mijn internet heel erg sloom. ik heb de nieuwe firefox al geinstalleerd maar dat werkt ook niet, weet iemand hoe dit kan? als ik scan vind hij trouwens niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979
  • Reacties 41
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Waarmee heb je gescanned? Ik raad je aan om via MBAM te scannen, maar je kan ook op het internet kijken of je provider een storing heeft. (het beste is om eventjes te bellen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

[A] Convertjosh Ja we hebben draadloos, maar het is wel beveiligd.

[A] DHRJ Ik ga hem zo even downloaden ;) Heb met Norton internet security gescand trouwens.

Sorry, ik had niet door dat MBAM Malwarebyte's Anti-Malware was :P Hoe kan ik trouwens zien of ik storingen heb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Even op de site bijvoorbeeld van je provider rond snuffelen, maar bellen is altijd beter :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Reset je router eens, er zit (meestal) achteraan een gaatje waar je een potlood of een pen kan insteken, hou die er 5 sec in en probeer het eens

Pas wel op, je bent dan alles kwijt, dus je moet terug je SSID en je pass instellen, als je niet weet hoe dat moet reset je router dan niet!

Je kan ook altijd je provider / ISP bellen

Sent from my Acer E130 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k
  • 2 weken later...
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ehh is er misschien niet iemand binnen je netwerk constant aan het downloaden of uploaden? Dat zorgt ook voor vertraging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

eehm, nee. de enige die download ben ik en doe het alleen 's nachts en over dag staat het uit :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is het alleen op jou pc?

Geef aub zo veel mogelijk informatie.

En doe eens een testje op speedtest.net

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Wat is je internet provider? Is je provider misschien veranderd? Wat is de uitslag van de speedtest?

FF deze gegevens graag  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

PC's uit

Even je modem van je provider uitschakelen.

2 min wachten

Je router uitschakelen 2 min wachten

Je router weer inschakelen 2 min wachten

en je modem van je provider weer inschakelen

Na 5 minuten PCtjes weer aan. Hoe werkt alles daarna weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Provider is Ziggo

Ping is 16 ms

download speed is 3.79 mbps

upload speed is 2.19 mbps

mijn vader vertrouwd het niet zo met die modem. ( moem is tog ook router? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Had je mijn oplossing al geprobeerd, ik had namelijk het zelfde euvel met Ziggo vorige week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ik had voprige week ook enorm veel problemen met de snelheden van ziggo, monteur langs laten komen, om een nieuw modem zitten zeuren, ook gekregen en nu download ik volle bak, gemiddeld een 4500KB/s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

DukeN m'n ouders vertrouwen dat niet ofz :S

Impy ik ga da ook maar eens zeggen tegen me ouders, miss dat ze ook wel even gaan bellen.

Zo kan ik echt niet gamen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Meen je dat? Ik ondervind namelijk nu nog shit. Word er gek van... mijn snelheid lijkt er elke keer uit te liggen. Gewoon "even" geen verbinding zeg maar.

Afgelopen woensdag de boel gereset maar het lijkt nu weer te spelen. Had eerst het idee dat het aan mijn router lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

McCloud... dat is hetzelfde als je TV aan / uitzetten. Of als je een stroomstoring hebt.... kan 0% kwaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Tja, dat zeg ik dus ook, maarja. Ik laat ze wel ff een xtje bellen naar ziggo, miss dat dat helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Eerste wat Ziggo zegt:

Graag even de volgende stappen uitvoeren:

Even je modem van ziggo uitschakelen. 2 min wachten

Je router uitschakelen 2 min wachten

Je router weer inschakelen 2 min wachten

en je modem van je provider weer inschakelen

.... Dus handig als je dat al hebt gedaan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

voorheen had ik dat ook duken, snelheid steeds weg of draadloos wel met de router kunnen verbinden met niet met het modem.

Via LAN rechtsreeks op het modem aangesloten, zelfde probleem.

Modem geupdate, geen effect.

Monteur kwam langs, uitgelegd wat ik al had gedaan en hij deed eerst wat moeilijk.

Uitgelegd dat ik systeembeheerder ben en alles al heb gedaan om tijd te besparen en hij liep terug naar zijn auto voor een nieuw modem.

Uiteraard had ik me al ingelezen op internet forum van ziggo ;)

Hij kwam met een zelfde modem als ik al had, dus ik vroeg heb je ook een modem bij van ubee (schijnen beter en stabieler te zijn)

Deze heb ik nu gekregen en werkt perfect, Duken en MCCloud wat je ook eens kan doen, is ziggo bellen en vragen of ze je profiel resetten, daar zitten nam,elijk ongelooflijk veel problemen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Thx Impy! Wat namelijk ook vervelend is dat ik na een router reset ook mijn modem moet resetten, anders krijgt mijn router geen IP adres van ziggo... Maar of dat aan de ziggo modem ligt is een 2de.

Hoe dan ook, ik zal ze wel even bellen en op t sicco forum kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

[A] DukeN Ja, maarja miss geloven ze dan wel dat het moet. Want als ik het zeg geloven ze het niet  :-[

Edit : ik heb het tegen mijn pa gezegt, en die zal deze week even bellen. maar hij moet eerst even weten wat hij moet zeggen enzo. ik houd jullie op de hoogte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

je router krijgt geen ip omdat je modem op dat moment geen DNS meer heeft althans zo was het bij mij dus ook ik moest steeds mijn modem resetten.

Nu na vervangen van modem (ook nieuw IP gekregen van ziggo) en resetten van mijn profiel werkt alles top.

Heb je nu nog een netgear modem duken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik had een Linksys waarmee ik het probleem van herstarten ziggo modem niet had. Nu heb ik een sitecom waarmee dat probleem dus wel speelt. Vind het wel brak aangezien op afstand herstarten van router nu niet kan.

Maar heb jij dat opgelost gekregen?

Ik zal morgen ook maar ziggo bellen, t forum van ziggo gebruikers staat inderdaad vol met haperende verbindingen de afgelopen week .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Vanmiddag lag internet er ook uit bij mij en bij vrienden die ziggo hadden, hadden jullie dat ook?

Wat is een modem en at is een Router? we hebben wel een zwart ding in de meterkast hangen van netgear, is dat de router of de modem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...