Spring naar bijdragen

Films op ipod zetten en afspelen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

hallo duken,

ik wil graag films op mijn ipod touch zetten en afspelen.

hoe moet ik dit gaan doen?

alvast bdeankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 64
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat kan met http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Helemaal links zie je Video File; staan. Klik hierop. Nu krijg je een nieuw scherm, met rechts onder: "Convert New File". Als je dit aanklikt, kan je kiezen tussen de Normal Mode en de Power Mode. Kies voor de Normal Mode.

Klik op Select File. Zoek naar de gedownloade film (als het goed is heb je bij het installeren van UTorrent kunnen kiezen waar je downloads opgeslagen worden). Nadat je het bestand hebt geselecteerd, moet je opgeven waar je het omgezette bestand na afloop wilt opslaan. Klik daarna op Next. Voer de titel van de film in en klik weer op Next.

Nu moet je de Video Settings gaan bepalen. Bij Video Format kies je New. Bij Video Size kies je Ipod. De andere drie settings moet je zelf bepalen. Hoe hoger de kwaliteit, hoe langer het converteren duurt en hoe meer ruimte de film inneemt op je Ipod. Dit geldt niet voor de audio kwaliteit, daarbij maakt het niet uit. Medium kwaliteit voor video is goed genoeg, Enhance Quality kan uit, dit scheelt een hoop tijd, en voor audio kwaliteit is het te adviseren voor High te kiezen, om storend geluid te voorkomen. Onderaan kan je zien hoeveel MB de film in beslag neemt, hoe snel die download, en hoe hoog de kwaliteit is.

Ben je tevreden, klik dan weer op Next

Het enige wat je nu nog hoeft te doen is op Start Converting klikken. Bij View Progress kan je zien hoe ver het converteren is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  268
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als ik films op mijn ipod wil zetten zorg ik er altijd voor dat ik ze al in mp4 download. En dan sleep ik de film die in de map staat gewoon in itunes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 268

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...