Spring naar bijdragen

Handleiding - DVD onaangeroerd naar MKV, met MakeMKV.


Gast Convertjosh

Aanbevolen reactie

Gast Convertjosh

Ik zag dat er van de week vraag was, om van een dvd naar MKV te gaan ,zonder beeld of geluid verlies.

Dit kan met MakeMKV.

MakeMKV is hier te downloaden http://www.makemkv.com/  , en moet daar ook verplicht geupdate worden.

Van dvd naar MKV is freeware .Van Blu-Ray naar MKV niet.

Het progamma is gemakkelijk in gebruik ,en heeft geen handleiding nodig.Mocht daar wel behoefte voor zijn dan hoor ik het wel.

Hier onder enkele screens

Veel plezier ermee.

2011-06-25_111713.png

2011-06-25_111824.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Handige tip weer! Ik haal ze steeds meer binnen, fijn om te weten hoe het gebakken word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast Convertjosh

Ja maar dan moet die MKV van een dvd gemaakt zijn, anders is er altijd verlies.  Met mkv extract,kan je alles weer in losse bestanden extraxten, en met dvd lab pro tot een dvd maken.

The Filmmachine is het best ,als het om een andere soort MKV gaat,maar dan is er wel verlies.

Alleen met demuxen en muxen heb je geen verlies.MKV leest vrijwel alles ,daarom is die techniek mogelijk.Het is een container met allemaal losse bestandjes ,die door matroska als 1 geheel wordt weergegeven.Die dvd wordt gedemuxed en gemuxt in een mpeg2 ,geluid,idx ,en hoofdstukken menu.SRT en geluid toevoegen is ook mogelijk Daarom is MKV zo prachtig.

En duken je hebt gelijk, ik schrijf eigenlijk meer voor ,hoe leer je uploaden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...