Spring naar bijdragen

Productcode office 2007


Iertje17

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb via internet een product code opgezocht en ingevuld, maar deze was niet goed gaf ie aan.

Nu kan ik alleen niet meer vinden waar ik een andere code opnieuw kan invullen.

Word opnieuw opstarten helpt nml niet, dan geeft ie aan, bedankt voor het instaleren,klik hier om te activeren via internet. Als ik daar dus op klik geeft ie alleen maar aan dat de code niet goed is.

Snap er niets van, kan iemand mij helpen? En heeft iemand misschien wel een idee waar ik de juiste code kan vinden?

Office stond namelijk al voor geinstalleerd toen ik deze laptop kocht, maar werkt nu niet meer na aantal keren geopend te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Het lijkt me dat u met de bestaande installatie van MS Office 2007 een probleem heeft, trial verlopen, waardoor u dus nu zou moeten activeren via het internet. Nu heb ik even mijn versie nagekeken, Engelstalig, en daar heb ik wel nog een werkende code voor. Maar dan vormt er zich een ander probleem, dat die ook een Make Office Genuine registervermeding nodig heeft. Met andere woorden beide zijn enkel bruikbaar bij een nieuwe install met de versie die ik heb. Wat heb ik dan gedaan: heb even gekeken op TPB of deze versie nog te verkrijgen is, spijtig genoeg niet. Maar heb wel een versie gevonden, Nederlandstalig, waarmee u misschien zou kunnen geholpen zijn. Spijtig kan ik u niet de link in dit antwoord geven, maar stuur het u door men een PB(persoonlijkbericht). Dit krijgt u en heeft u nodig:

Microsoft.Office.2007.NL,Dutch:

Microsoft.Office.2007.Enterprise

* Microsoft Office Access 2007

* Microsoft Office Excel 2007

* Microsoft Office Groove 2007

* Microsoft Office InfoPath 2007

* Microsoft Office OneNote 2007

* Microsoft Office Outlook 2007

* Microsoft Office PowerPoint 2007

* Microsoft Office Publisher 2007

* Microsoft Office Visio Viewer 2007

* Microsoft Office Word 2007

* Microsoft Office SharePoint Designer 2007

* Microsoft Office Project Professional 2007

* Microsoft Office Visio Professional 2007

-

Computer en processor: 500 MHz (megahertz) processor of sneller 1

Geheugen minimaal: 256 MB (megabyte) RAM 1, 2

Vaste schijf: 2 GB (gigabyte). Een gedeelte van deze ruimte komt na afloop van de installatie opnieuw beschikbaar wanneer het oorspronkelijke downloadpakket van de vaste schijf wordt verwijderd.

Station; Cd-rom-station of dvd-rom-station

Beeldscherm: Een monitor met een resolutie van minimaal 1024 x 768

Besturingssysteem: Microsoft Windows XP met Service Pack (SP) 2. XP SP3 Windows Server 2003 met SP1 . en werkt ook op Vista en Windows 7:

Wat bevat het pakket?

Microsoft.Office.2007.Enterprise(xxxxxxxxxxxxxxxxx)/Microsoft.Office.2007.Enterprise.NL,Dutch(xxxxxxxxxxxxxxxxx).iso 1.2 GiB

Microsoft.Office.2007.Enterprise(xxxxxxxxxxxxxxxxx)/Microsoft.Office.2007.Enterprise.V2.NL.READNFO.nfo 4.33 KiB

Microsoft.Office.2007.Enterprise(xxxxxxxxxxxxxxxx)/Code,Key-teks.txt 3.35 KiB

Microsoft.Office.2007.Enterprise(xxxxxxxxxxxxxxx)/Goed lezen.txt 620 B

xxxxxxxxxxxxxxxx.png 105.06 KiB

Lees dit xxxxxxxxxxxxxxxxx.txt 570 B

De x tekens zijn geplaatst om bepaalde namen/links niet zichtbaar te maken, maar ziet u wel op de echte bestanden. Het is wel aangeraden van de aanwijzingen voor de installatie juist en correct te volgen. Na de installatie zou het normaal moeten updaten. Het is wel een download van +- 1.2 giga, de uploader is echt wel te vetrouwen.

Om de nfo bestanden te lezen kan u het programma gratis afhalen via de volgende link http://notepad-plus-plus.org/

Er is een PB onderweg met de link, ik wens u er veel plezier mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...