Spring naar bijdragen

FTD komt terug?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ey, ik las dit op SpotLite:

spotnet wordt gruwelijk vervuild met virussen en ander soort zaken zoals dit. Binnenkort komt er een soort FTD . Ik ben er samen met 7 andere modjes ( ex FTD ) mee bezig. Dan zijn we van dit soort zaken af.

Als er mensen nog een leuke naam weten dan hoor ik het wel. We gebruiken ftd 3.8 als basis met toestemming van ftd.

Gr.

Dit kan kloppen omdat er op FTD (forum) is ook een mod die heet OzzyBulldog. Ja, de namen zijn anders en dit heb ik tot nu toe kunnen vinden, maar ik hoop dat het topic open kan blijven maar als het blijkt dat dit dus nep was, gooi ik hem meteen dicht.  ;)

Wat verwachten jullie ervan, komt FTD terug? Of zat het deels terug komen of gewoon helemaal niet?

O, BTW: de spot waarin dat bericht van OzzyBlack stond heet "Spotme Lite" (zonder " ") en staat in de Windows categorie van applicaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik hoop het. Ik vind het dat de NZB's een stap achteruit hebben gedaan. Gelukkig heb ik een mooie NZB site waar ook nog Bombvis post en spots plaatst. Dan weet je tenminste zeker dat het goed is.

Maar een nieuwe FTD zou mooi zijn  :) Maar ik heb geen idee of het er van gaat komen. Zal vast wel gebeuren. Maar het zal helaas (denk ik) nooit meer zo worden als de oude FTD. De ''familieband'' die je daar had, de hulp die je kreeg. Dat zie je nergens. Dat waren nog is tijden. Voor een buitenstaander die FTD niet goed heeft gebruikt klinkt dit allemaal raar. Maar diegene die FTD écht hebben gebruiken weten precies wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tja FTD terug, klinkt te mooi om waar te zijn. Het zou werkelijk geweldig zijn maar ik denk dat ze het dan om een hele andere boeg moeten gooien. Zoals OnlineFTD, als je al gaat werken met Kudos kan je ongein krijgen met de bekende Brein.

Ik hoop het maar ik acht de kans klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Vast wel, er gebeurt veel nu FTD weg is :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  330
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik hoop het. Ik vind het dat de NZB's een stap achteruit hebben gedaan. Gelukkig heb ik een mooie NZB site waar ook nog Bombvis post en spots plaatst. Dan weet je tenminste zeker dat het goed is.

Maar een nieuwe FTD zou mooi zijn  :) Maar ik heb geen idee of het er van gaat komen. Zal vast wel gebeuren. Maar het zal helaas (denk ik) nooit meer zo worden als de oude FTD. De ''familieband'' die je daar had, de hulp die je kreeg. Dat zie je nergens. Dat waren nog is tijden. Voor een buitenstaander die FTD niet goed heeft gebruikt klinkt dit allemaal raar. Maar diegene die FTD écht hebben gebruiken weten precies wat ik bedoel.

Met welke site doe je dat dan??

En je had iddzon "familieband" dat wa echt super

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 330
  • 1

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Highskyradio, ik stuur wel even via PM  ;)

En als het wel gewoon hier mag staan, hier is de link:

Er staan wel minder spots maar wat er staat is gewoon goed (van wat ik heb gedownload).

http://www.nzbspots.org/index.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  63
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Op Spotnet zag ik een paar posts voorbij komen met de kop "Nieuwe FTD" & UsenetCollector.

Dit zou een nieuw alternatief zijn voor FTD3 met mod, Spam en IP blocking.

Gezien de kwaliteit van communicatie op Spotnet, (ver beneden peil) zou dit een welkome aanvulling kunnen zijn. Het betreft een progje van 1,5 MB dat wel schoon is maar .......

Zijn er mensen die al ervaring hebben, op het oude forum FTD.NU is er niets over te lezen. 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 63
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nee nog geen ervaring mee. Maar we missen inderdaad goede functies om die nep berichten te verwijderen / te schonen.

Hoop dat iemand hier al mee hebt gespeeld. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  63
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Op het FTD.Nu forum reageerd iemand dat het niets te maken heeft met de Bulldog van FTD destijds, ook met FTD3 zou het niets te maken hebben.

Vindrt het allemaal te wazig, maar het zou erg mooi zijn om weer op een normaal nivo te communisseren met spotters / en posters ipv al die laag bij de grond opmerkingen van pubbers. Een IP block zou perfect zijn, ook voor bv Online FTD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 63

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...