Spring naar bijdragen

[WII] Spellen op een externe schijf plaatsen en afspelen


Thijs.

Aanbevolen reactie

1 uur geleden zei Duken:

Je wilt je Wii dvd's op je PC omzetten en deze daarna kopiëren naar de externe harddisk? 

Eigenlijk gelijk via de wii ik heb dat een keer gedaan moet behulp van internet maar ik kan dat niet meer vinden hoe dat moest

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.938
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je Wii is dus al omgebouwd neem ik aan? Met welk programma laad je de spellen van je harddisk, daarin is dan de mogelijkheid om je spel te kopiëren. Dan kan ik even voor je neuzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
14 uur geleden zei Duken:

Je wilt je Wii dvd's op je PC omzetten en deze daarna kopiëren naar de externe harddisk? 

Eigenlijk via de wii heb dat al eens gedaan met behulp van internet maar kan het nu niet meer vinden en ik weet ook niet hoe ik het moet doen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.938
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

dus nogmaals:

Je Wii is dus al omgebouwd neem ik aan  Met welk programma laad je de spellen van je harddisk, daarin is dan de mogelijkheid om je spel te kopiëren. Dan kan ik even voor je neuzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
4 uur geleden zei Duken:

dus nogmaals:

Je Wii is dus al omgebouwd neem ik aan  Met welk programma laad je de spellen van je harddisk, daarin is dan de mogelijkheid om je spel te kopiëren. Dan kan ik even voor je neuzen.

 

usb uploader  Bedoel je dat heb er zo geen verstaand van . Vrouwen en pc gaan soms niet samen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.938
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Deze handleiding is Engels maar met de toegevoegde plaatjes moet het lukken :)

https://snapguide.com/guides/backup-wii-games-using-usb-loader-gx/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • Duken unpinned this topic
  • 11 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal 

mijn wii is ook gesoftmode .

Nu is hij weer na lange tijd onder het stof uit gekomen .

maar ik zit nu met een ander probleem . de spellen gaan maar als ik guitar hero Metallica  wil spelen gaan er geen 2 items ( Gitaar en Micro) te samen om te spelen  en dat was vroeger wel zo . 

is er iemand die mij kan helpen ? 

grt 

bewerkt door Pascal c
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Mafketel

    Geplaatst

    Voor mail natuurlijk Proton.  Het fijne van Proton is dat ze nog een paar andere Gratis diensten hebben waaronder ProtonVPN.. Handig voor bijna alles maar niet echt geschikt voor p2p.  Zoekmachine is Google maar dan in de browser "Soul"  deze is beschikbaar op Android en is volledig aanpasbaar naar je eigen wensen dus waarschijnlijk ook qua zoekmachine.  Er zit ook een ad blocker in en een vpn.  De VPN heb ik nog niet geprobeerd omdat ik zelf TrustZone gebruik.  Een echte aanrader voor elke Android gebruiker die graag zelf bepaald wat je browser wel of niet doet, kan en mag van de gebruiker.  Intresse? Te downloaden via de Play Store.    Over de app Soul Browser    Snelle en schone browser   🏆 Krachtige advertentieblokkering 🏆 Krachtige videodownload 🏆 Krachtige aanpassing   Alles is aanwezig. Alles is krachtig. Alles is eenvoudig.   Stijlvolle browser met alle functies Een geavanceerdere browser     Belangrijkste kenmerken: ⭐ Automatische vertaling ⭐ Ga terug zonder te vernieuwen ⭐Gegevens opslaan ⭐Schone modus ⭐Snelle download ⭐ Lay-out bewerken ⭐ Menu bewerken ⭐ Zoekbalk bewerken ⭐ Tabbalk bewerken ⭐ Gebaar bewerken ⭐ Modus met één hand ⭐ Donker thema ⭐ Schermfilter ⭐ Lezermodus ⭐ Tekst vergroten ⭐ Lettertype wijzigen ⭐ Tekst naar spraak ⭐ TV-cast ⭐ Toetsenbordbeveiliging ⭐ Vergrendelscherm ⭐ Incognitomodus ⭐ Scrollende schermafbeelding ⭐ Alleen afbeeldingen bekijken ⭐ Bewaar alle afbeeldingen ⭐ Video downloaden ⭐ QR-code ⭐ PDF-viewer ⭐ Foto-editor ⭐ DNS-wijzigingsfunctie (met Android "VpnService")   En nog veel meer functies   Vereiste machtigingen ⭐ Geen   Optionele machtigingen ⭐ ACCESS_FINE_LOCATION: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ RECORD_AUDIO: op verzoek van de gebruiker van de site bezoekt ⭐ CAMERA: fotobijlage of barcodescanning ⭐ READ_EXTERNAL_STORAGE: Bestandsbeheer ⭐ REQUEST_INSTALL_PACKAGES: gebruikers kunnen apps downloaden van sites die ze bezoeke n. Wanneer een gebruiker een gedownloade app installeert

    The_Achouffe

    Geplaatst

    hoi Marcel, misschien is die site waar je de nzb's zoekt niet meer goed, dat had ik destijds ook met nzbserver.com  via https://www.clubnzb.com/ lukte het toen wel, misschien is dat voor jou ook de oplossing.
  • Recente prestatie

    • NOFate heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...