Jump to content
Sign in to follow this  
guilpje

PhotoShop wil niet installeren

Recommended Posts

Mijn broer had PhotoShop gedownload en geïnstalleerd op zijn pc en dan op een stick gezet. Nu wil ik het ook hebben maar het wil niet installeren, ik krijg telkens dit scherm :

http://desmond.imageshack.us/Himg402/scaled.php?server=402&filename=photokj.png&res=landing

Ik heb ook al Adobe Support Advisor gedownload en krijg dit.

(Zie eerste toegevoegde foto)

Wie weet wat ik moet doen?

post-71300-0-05502900-1337438381_thumb.p

Zo te zien mis je een bestand.

Maar wat bij mij het probleem was toen ik Photoshop installeerde is dat hij niet wou installeren vanaf een USB-stick, maar wel vanaf mijn harde schijf. Misschien kan je dat eens proberen.

ik zou photoshop even opnieuw downloaden vanaf TPB met utorrent bijvoorbeeld, Kijk maar bij de handleidingen hoe dat werkt als je dat niet weet. dan heb je de bestanden die je nu mist

Zo te zien mis je een bestand.

Maar wat bij mij het probleem was toen ik Photoshop installeerde is dat hij niet wou installeren vanaf een USB-stick, maar wel vanaf mijn harde schijf. Misschien kan je dat eens proberen.

Heb ik ook al geprobeerd, werkt niet.

ik zou photoshop even opnieuw downloaden vanaf TPB met utorrent bijvoorbeeld, Kijk maar bij de handleidingen hoe dat werkt als je dat niet weet. dan heb je de bestanden die je nu mist

Zal ik eens proberen.

Op Spotplanet staan ook een heleboel Spotplanet Portables.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By antonb12
      ik ben op zoek naar lessen zoals dit photoshop 3d world lijk me leek om te leeren
      en ik ben ook op zoek naar lessen van Perspectief Warp, een functie in Adobe Photoshop CC
    • By makaveli12344
      Hey,
      Ik zit nu op stage en mijn stagiaire wilt weten hoe ik 2 PSD onder elkaar kan zetten.
      Kijk bij word heb je 2 pagina's onder elkaar ze wilt zoiets hebben..
      ik heb dat jullie het snappen!!
    • By shadowwatch
      Hey mensen,
      Ik wil mijn youtube kanaal graag wat mooier maken doormiddel van er een achtergrond aan toe te voegen.
      Aangezien ik vooral audio related dingen upload wou ik zelf graag een achtergrond maken met speakers en subwoofers,
      maar ik ben hier geen held in.
      Nu hoop ik dat iemand dit voor mij zou kunnen doen hier.
      Wat ik er graag in zou willen:
      Rockford Fosgate T2652-S speakers
      Hifonics ZX1254 subwoofer(s)
      Rockford Fosgate R1652.
      Achtergrondkleur voornamelijk zwart.
      Hoop dat iemand een leuk creatief idee heeft en iets voor me kan betekenen.
      Hoor het graag
    • By irina
      Beste vrienden , mijn probleem is dat ik niet meer in jpg kan opslaan in photoshop cs2.
      dat is uit de lijst verdwenen!
      dank u voor het lezen
  • Create New...