Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Nieuwe telefoon

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Omdat ik sinds kort met een Nokia N91 zit opgescheept, nadat ook mn Nokia N97 er mee is opgehouden, wordt het toch echt wel tijd voor een nieuwe mobiel. Ik heb al wel wat voorwerk gedaan, dus even wat eisen:

Verder:

• Wil wel normaal een spelletje kunnen spelen.
  • Wifi
  • GPS
  • Bluetooth
  • Radio
  • Nog wat dingen die eigenlijk wel standaard in de nieuwere telefoons zitten.

Ik wil dus wel een wat nieuwere telefoon, ben ook wel bereid er wat voor te betalen.

Liefst een abonnement, omdat dat icm mobiel internet volgens mij het goedkoopst uitpakt.

Volgende punten hebben niet zo veel met telefoon te maken, maar hebben op het budget wel invloed:

Ik gok aan een 100-tal sms'jes wel genoeg te hebben (veel vrienden hebben Blyk, net als ik). Bellen doe ik maar heel zelden, denk aan maximaal een minuut of 10/maand. Voor internet denk ik met 250/300 mb het wel te redden.

Hoeveel mag dit alles kosten?

Ik wil liever niet meer dan 20 euro per maand kwijt zijn. Bijbetaling mag, zit dan te denken aan zo'n 150 max.

Alvast bedankt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Wat je kan doen is bijvoorbeeld naar de phone house doen en daar vragen wat voor toestellen je kan krijgen met deze eisen. Dat leggen ze je dan uit en zeg aan het einde gewoon dat je erover na gaat denken als ze hebben uitgevonden welke toestellen je dan kan nemen. Als ik zelf zo ga zoeken vind ik niet echt een abonnement met heel weinig bel minuten en 100 smsjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Weet je ook al welk merk telefoon je wilt? Jouw specs zitten tegenwoordig op bijna elke smartphone.

Heb je nog meer wensen zoals: Groote wan het scherm, los qwerty toetsenbord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Weet je ook al welk merk telefoon je wilt? Jouw specs zitten tegenwoordig op bijna elke smartphone.

Dat klopt maar met een abonnement + goedkoop toestel zul je niet alle games kunnen spelen met zijn budget. Zou beter zijn om los toestel te nemen en dan simonly...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Actief:  

Op deze site heb ik mijn nieuwe abonnement besteld. Ze hebben niet een erg groot aanbod, maar zijn wel voordelig. Ben langs een lokale telefoonaanbieder geweest en heb daar deze site laten zien. Deze verklaarde t-mobile voor gek om zo tegen andere en zichzelf te concurreren. Hij had geen alternatief aanbod. De site is: www.gsmtopdeal.nl

Misschien zit er iets tussen. Tot nu toe geen problemen gehad. Mijn telefoon wordt Dinsdag geleverd. Ik heb de Sony xperia p besteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Merk maakt me niets uit. Toestel met een los qwerty-toetsenbord zijn er volgens mij bijna niet meer? Voor de grootte van het scherm zal ik eerst eens moeten gaan kijken in een telefoonwinkel.

Op deze site heb ik mijn nieuwe abonnement besteld. Ze hebben niet een erg groot aanbod, maar zijn wel voordelig. Ben langs een lokale telefoonaanbieder geweest en heb daar deze site laten zien. Deze verklaarde t-mobile voor gek om zo tegen andere en zichzelf te concurreren. Hij had geen alternatief aanbod. De site is: www.gsmtopdeal.nl

Misschien zit er iets tussen. Tot nu toe geen problemen gehad. Mijn telefoon wordt Dinsdag geleverd. Ik heb de Sony xperia p besteld.

Had deze site ook al gevonden, ziet er wel goed uit :)

Ik denk dat ik maar snel eens even naar The Phone House ga en dan eens even kijken welke telefoon me fijn lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Arc S is al wat verouderd. Ik zou de Xperia P nemen:

http://tweakers.net/...itte-magie.html

Mooie all-round telefoon.

2-jarige abbo voor € 16,50 per maand betaal je 177 euro bij.

Kom je uit op 573 euro voor 2 jaar.

Abo: https://www.studentmobiel.nl/sony-xperia-p?internet=&plan_id=&plan_length=24&provider_id=24&renewal=#product-provider-tabs

Zelf heb je aangegeven dat je ongeveer 20 euro per maand wilt betalen en 150 euro bijbetalen, dat zou zijn: € 630

Dus met dat abonnement zal je goedkoper uit zijn dan je oorspronkelijk wilde betalen. Daarnaast qua prestaties moet je niet te veel kijken naar Tweakers's benchmarks, in praktijk is het een prima toestel met heel snel NAND geheugen, bijna de snelste van alle telefoons. Hierdoor laden apps heel snel.

Daarnaast is het een metalen behuizing, looks moet je zelf bepalen. Ik vind hem er wel strak uitzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Eveneens weer bedankt voor de reacties :)

Ik ben vanmiddag naar The Phone House geweest en heb daar even een foldertje meegenomen met een overzicht van abonnementen en hun prijzen.

Heb daar net even naar gekeken en vastgesteld dat Hi, KPN, MTV, Vodafone en Sizz te duur zijn. Dan blijven dus alleen Telfort en T-mobile over.

Volgens mij is het bereik van T-mobile hier wel erg slecht, zou wel jammer zijn aangezien daar hier mooie aanbiedingen van zijn.

Qua schermmaat zit ik te denken aan zo'n 4 inch, maar heel bepalend is dat voor mij niet.

Ik zal binnenkort eens wat gaan rekenen wat een los toestel en sim-only (zoals bij HollandNieuwe) me kan besparen.

EDIT: ik zie net dat in het overzicht Tele2 er niet bij staat, is vast niet de enige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik ben het eens met Quinten, gewoon voor de Xperia P gaan. Het is geen slecht toestel.

Sent from my Xperia X10 FeraLab using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zit nog te twijfelen tussen de Xperia P, Xperia S en de One S.

De One S is wel nog een slag duurder, maar volgens mij krijg je daar ook wel een betere telefoon voor.

Dan de Xperia P en de Xperia S. Xperia P heeft 1GHz en Xperia S 1,5, maar zag in review dat dat mede door het iets kleinere scherm van de P en ook de betere chipset wel ongeveer gelijk is aan elkaar.

Zit ook nog te twijfelen over het scherm, zag de Xperia P bij The Phone House liggen, maar had toch meer met het iets grotere scherm van de S.

Nog maar een keer teruggaan, denk ik..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zou niet voor de One S gaan omdat de behuizing erg snel krast. De snelheid verschil tussen de Xperia P en Xperia S is niet groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Helaas is er wel veel commotie om de One S. Het probleem is dat de HTC de toestellen gaat uitleveren met een veel tragere processor vanwege schare beschikbaarheid:

http://tweakers.net/nieuws/82534/htc-nederlandse-one-s-krijgt-waarschijnlijk-mindere-processor.html

Erg vervelend, je hebt dus geen zekerheid dat je een snel toestel binnenhaalt. Daarnaast, zie hier het verschil qua kwaliteit van het beeld:

1339419059.jpeg

De Xperia S is ook goed, maar wel een andere prijsklasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

One S is me toch te duur en daarbij nog de problemen van de processor zorgen dat ik die laat vallen.

Dan nog de Xperia P en de S, neig naar de Xperia P. Alleen die HD resolutie, hoe zit het met de pixeldichtheid/scherpte van de Xperia P?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oordeel zelf maar, dit zijn cijfers:

"Het scherm van de Xperia P heeft een diagonaal van 4" en een resolutie van 960x540 pixels. Daarmee is de pixeldichtheid 275ppi, en dat is lager dan de 341ppi van de Xperia S en de 326ppi van de iPhone 4S.

Het scherm bevat natuurlijk wel een stuk meer subpixels, en als we zouden uitgaan van drie subpixels per pixel, zou de Xperia P een resolutie van 1097x617 pixels en een pixeldichtheid van 314ppi hebben. Dat zijn in de praktijk geen bruikbare cijfers, maar ze geven wel aan dat Sony behoorlijk veel subpixels in het scherm heeft gestopt: ongeveer evenveel als Apple met de iPhone 4 en 4S heeft gedaan.

Ter vergelijking: de Xperia P heeft bijna een kwart meer subpixels dan de Galaxy S III, die een hogere effectieve resolutie heeft maar die een PenTile-scherm met twee subpixels per pixel aan boord heeft. De Galaxy S III heeft bovendien een veel groter scherm om al die subpixels over te verdelen."

Het gaat erom hoe ziet het scherm eruit in praktijk, niet in theorie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als je wat meer spaart kan je voor de XPERIA S gaan, ik heb dat scherm gezien en het is echt ongelooflijk scherp. Je merkt echt het verschil tussen dat en de iPhone 4 vind ik. De nadeel op de XPERIA S is wel weer dat de knoppen voor terug, menu enzovoort slecht reageren op aanrakingen voor sommigen maar, ik had daar geen last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als je kan wachten tot dinsdag dan kan ik je mijn mening geven over de xperia p. Die krijg ik dan namelijk binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Misschien dat ik maandag nog weer eens ga kijken naar de 2 toestellen, lettend op de schermen.

Tot dinsdag kan ik wel wachten ;)

Ben wel bijna zeker van m'n keuze voor de Xperia P..

EDIT: Ben net even geweest, vond het scherm van de Xperia P gewoon mooi scherp. Was nog wel grappig ook, ik zo even vragen naar het bereik van T-Mobile hier in de buurt. Is jammer genoeg gewoon erg matig. Zei ik ook tegen die verkoper en daarbij ook gsmtopdeal even genoemd, met de prijs van 22,45/maand voor de P. Hij geloofde me niet en zei dat ik waarschijnlijk naar de aanbiedingsprijs gekeken had. Ik zo: Nee. Hij kijken, stond ie toch even voor lul :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Had hetzelfde bij een lokale aanbieder hier bij mij in de stad. Ging langs om te kijken over er alternatieve waren voor die xperia p. Ik liet hem de site zien en hij verklaarde T-mobile voor gek om zo tegen andere en zichzelf te concurreren. Hij kon niks beters aanbieden en zei tegen mij dat je die ook nergens anders in de winkel kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Is ook inderdaad wel enorm goedkoop. Heb nog even wat zitten rekenen en zag dat HollandsNieuwe totaal maar zo'n 30 euro scheelt. Is op het Vodafone-netwerk, dus ik heb m'n keuze wel gemaakt denk ik.

Edit: Wat zijn de meningen hier over de Galaxy Nexus? Is een stukje ouder dan de Xperia, maar voor zover ik het kan zien wel betere specs. Hij is ook iets (€10,-) goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

goed mobiel;)

je krijg eerst 4.1 binnen;)

nooit meer anders hier dan Nexus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De sony experia p werkt ook perfect. Had even wat moeite met films erop zetten, maar ben er nu ook achter hoe dat werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Tja, nu weet ik nog niks.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de Xperia P, vind het scherm van de Nexus (4,65") toch net te groot..

Ook zit er geen FM Radio in, vind ik toch ook wel een minpuntje. (Ja, je kan radio streamen, maar dan vliegen je MB's er door, wordt hem dus ook niet.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Actief:  

Morgen jarig, dus heb dan mooi wat centen te besteden. Zou de Xperia P nog steeds een verstandige keuze zijn?

Sorry voor dubbelpost, maar anders kickt ie em volgens mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Is dropshipping écht goedkoper dan zelf inkopen? Gebruiker: MarkJ89 28 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben net begonnen met een webshop en ik vraag me af: is dropshipping eigenlijk echt goedkoper dan zelf inkopen? Hebben jullie daar ervaring mee? Laat maar weten! Expert: SophieBiz 28 oktober 2023 Hey Mark! Goede vraag, en het antwoord is niet zomaar zwart-wit. Laten we het opsplitsen. Wat is dropshipping? Bij dropshipping koop je geen producten in bulk. In plaats daarvan verkoop je producten van een leverancier die ze direct naar je klant verstuurt. Dus jij hoeft geen voorraad te houden. Klinkt handig, toch? Wat zijn de kosten? Bij dropshipping betaal je meestal een hogere prijs per product. Leveranciers van dropshipping vragen vaak meer omdat zij de opslag en verzending regelen. Stel, je verkoopt T-shirts: Zelf inkopen: Je koopt misschien 100 T-shirts voor $5 per stuk. Totaal is dat $500. Jij verkoopt ze voor $15, dus je hebt een goede marge! Dropshipping: Je betaalt misschien $10 per shirt vanuit de leverancier. Als je ze verkoopt voor $15, verdien je ook, maar je marge is veel kleiner. En dan moet je ook nog rekening houden met verzendkosten die de klant misschien niet altijd betaalt. Voordelen van zelf inkopen: Betere marges: Je betaalt minder per stuk. Klantbeleving: Je kunt je eigen verpakking en branding toevoegen. Minder afhankelijk: Je bent niet afhankelijk van een derde partij voor verzending. Nadelen van zelf inkopen: Hogere initiële kosten: Je moet in één keer veel geld uitgeven. Opslag en verwerking: Je moet ruimte hebben voor je voorraad. Voordelen van dropshipping: Laag risico: Geen grote investeringen upfront. Eenvoudig starten: Je kunt snel met verschillende producten testen. Nadelen van dropshipping: Lagere marges: Zoals ik al zei, je verdient minder per verkoop. Afhankelijkheid: Als je leverancier een probleem heeft, dan heeft jij ook een probleem. Kortom, het hangt echt van je situatie af! Als je net begint en minder risico wilt, is dropshipping een goede optie. Maar als je bereid bent te investeren en meer winst wilt, dan is zelf inkopen de betere keuze. Succes! Gebruiker: LindaK 28 oktober 2023 Dank je wel, Sophie! Dit helpt echt. Ik had geen idee dat de marges zo verschilde. Ik denk dat ik het zelf inkopen toch een kans ga geven! Gebruiker: JorisW 29 oktober 2023 Sophie, kun je ook iets zeggen over retourzendingen? Is dat ingewikkelder met dropshipping? Expert: SophieBiz 29 oktober 2023 Goede vraag, Joris! Retourzendingen kunnen inderdaad lastiger zijn met dropshipping. Aangezien je geen voorraad hebt, moet je vaak de klant terug laten sturen naar de leverancier. Dat kan verwarrend zijn. Bij zelf inkopen heb je meer controle over retouren, en je kunt het product meteen opnieuw verkopen. Gebruiker: NielsB 29 oktober 2023 Maar dropshipping klinkt ook wel chill, want je hoeft je geen zorgen te maken over opslag en inpakken, toch? Gebruiker: EmmaT 29 oktober 2023 Ja, dat is het voordeel. Maar aan de andere kant is je winst wel minder. Hé, wat is je plan, Niels? Ga je dropshipping doen? Gebruiker: NielsB 29 oktober 2023 Ik tig nog aan het twijfelen. Misschien een beetje van beiden? Een paar producten zelf inkopen en ook wat dropshipping? Gebruiker: MikeM 30 oktober 2023 Dat is een slimme aanpak, Niels! Zo kun je ontdekken wat voor jou het beste werkt zonder te veel risico te nemen in het begin. Gebruiker: SaraR 30 oktober 2023 Ik ben gestart met een dropshipping model en heb nu geleerd dat klantcommunicatie heel belangrijk is. Mensen willen duidelijkheid over verzending en retouren. Houd daar rekening mee! Gebruiker: LindaK 30 oktober 2023 Goede tip, Sara! Klanttevredenheid is key. Hoe heb jij dat aangepakt? Heb je templates voor mails en zo? Gebruiker: SaraR 30 oktober 2023 Ja, ik heb wat templates gemaakt voor verschillende situaties. Het helpt enorm! Dus als iemand vragen heeft over verzending of retouren, kan ik snel reageren. Gebruiker: MarkJ89 30 oktober 2023 Wow, dit was superhelpful, iedereen! Ik ga alles nog eens goed doorlezen en dan een plan maken. Thanks! SophieBiz 30 oktober 2023 Graag gedaan, iedereen! Blijf vragen stellen. Succes met jullie webshops! Lees het volledige bericht hier
    • Forum: Alles over Films, Series, TV en E-books Geplaatst door: SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar de beste tips voor een gezellige filmavond. Wat zijn jullie favoriete snacks, drankjes en vooral, welke films raden jullie aan? Ik wil het lekker knus maken met vrienden, dus alle hulp is welkom! Geplaatst door: FilmFanaat Hey SmurfFan88! Wat leuk, een filmavond! Hier zijn mijn tips: Filmkeuze: Begin met een leuke mix. Kies 1 of 2 nieuwe films (bijv. een recente actie- of komediehit) en vul dit aan met een aantal klassiekers of guilty pleasures. Denk aan een film zoals "The Princess Bride" of "Jurassic Park"! Snacks: Snacks maken echt het verschil! Denk aan popcorn (met verschillende smaken als karamel, zout en kaas) en handgemaakte nacho’s met guacamole en salsa. Voor de zoetekauwen zijn M&M’s en zure snoepjes altijd een hit. Drankjes: Zorg voor een paar frisdranken, maar wat ook leuk is, is om een ‘film cocktail’ te maken. Bijvoorbeeld een simpele mix van frisdrank met een beetje fruit. Voor de volwassenen kun je ook een paar biertjes of een heerlijke wijn erbij doen. Sfeer: Vergeet de verlichting niet! Dim de lichten of gebruik wat fairy lights voor een gezellige ambiance. Een paar kussens en dekens maken het nog knusser. Pauzes: Zorg voor korte pauzes tussen de films, zodat iedereen even kan kletsen en de snacks kan bijvullen. Dat houdt de sfeer los en leuk! Ik hoop dat je hier iets mee kan! Veel plezier! Geplaatst door: ChillBier Top tips, FilmFanaat! Ik zou ook nog even willen toevoegen dat het handig is om een lijst van films te maken, zodat iedereen kan stemmen. Zo krijgen ze meer inspraak en is iedereen blij! Geplaatst door: SnackLover Haha, precies ChillBier! Zo voorkom je ook dat je 20 minuten moet kiezen voordat je eindelijk begint. En vergeet de pizza niet, dat is echt een filmavond-must! Geplaatst door: BoekWurm Leuke tips! Maar om het nog gezelliger te maken, waarom niet een thema? Zoals "80’s Night" met films uit die tijd, en dan ook snacks en drankjes die daarbij passen? Vintage vibes! Geplaatst door: GamerGuy @BoekWurm dat is een geweldig idee! 80’s films hebben vaak super herkenbare muziek ook. Met een playlist van die tijd kan je gelijk een feestje bouwen na de films. Geplaatst door: MuisjeMiauw Wat ik altijd doe is popcorn in verschillende smaken aanbieden. Heb een paar toppings klaarstaan: van chocolade tot kaas. Zo kun je het personaliseren! Geplaatst door: SmurfFan88 Thanks allemaal, dit is echt superhandig! Ik ga meteen een lijstje maken en de snacks plannen. Jullie zijn de besten! Geplaatst door: FilmFanaat Ja, als je een thema wil gebruiken, kijk ook of je decoratie kunt toevoegen! Dat maakt het nog specialer. En vergeet je vrienden niet te vragen om hun favoriete film mee te nemen! Geplaatst door: Koekjesmonster Dat is echt een goede tip, FilmFanaat! En sowieso, als je je vrienden vraagt om snacks mee te nemen, dan heb je ook gelijk meer variatie zonder dat je zelf alles moet kopen. Win-win! Einde van de discussie Hopelijk helpt dit je op weg voor je filmavond! Veel plezier en laat ons weten hoe het was! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen Onderwerp: Waarom blijft mijn iPad telkens hangen en hoe los ik het op? iRonnie: Hey allemaal, Ik heb echt een probleem met mijn iPad. Hij blijft telkens hangen, vooral als ik meerdere apps open heb. Erg vervelend! Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Kocht hem nog niet zo lang geleden… Dank alvast! ExpertJansen: Hey iRonnie, Dat klinkt vervelend! Er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Herstart je iPad: Dit klinkt simpel, maar soms lost een herstart al heel veel op! Houd de aan/uit-knop ingedrukt totdat je de slider voor de uitzetting ziet. Zet hem uit en weer aan. Controleer je opslag: Als je iPad bijna vol is, kan dat ook problemen geven. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘iPad-opslag’ en kijk hoeveel ruimte je nog hebt. Verwijder ongebruikte apps of bestanden als het vol is. Sluit apps in de achtergrond: Dubbelklik op de startknop (of veeg omhoog als je een nieuwer model hebt) om te zien welke apps nog open staan. Veeg ze omhoog om ze te sluiten. Update je software: Soms kunnen bugs in oudere versies van iOS ervoor zorgen dat je iPad trager wordt. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘Software-update’ om te zien of er een nieuwe versie beschikbaar is. Reset naar fabrieksinstellingen: Als niks anders werkt, kun je overwegen om je iPad naar de fabrieksinstellingen terug te zetten. Vergeet niet om eerst een back-up te maken, want dit wist al je data! Hopelijk helpt een van deze tips je verder. Laat het weten als het lukt! AppleEva: Dank voor de tips, ExpertJansen! Ik heb ook wel eens last van mijn iPad die vastloopt. Heb je ook tips om hem sneller te maken? NerdyNiels: Zeker! Wat Eva zegt, een snellere iPad is altijd fijn. Ik vind het methode om apps te sluiten ook handig. Ik doe dat vaak en dan merkt je echt verschil. Maar ja, dat resetten lijkt me een grote stap, dat durf ik niet zo goed… TechTina: Ik had laatst ook dat mijn iPad regelmatig vastliep. Wat bij mij heel erg hielp, was het verwijderen van oude apps die ik al lange tijd niet meer gebruikte. En experimenteer met je achtergrondafbeelding! Ik vond dat de iPad daardoor ook soepeler draait. iRonnie: Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga ze eerst allemaal uitproberen. Als het toch niet werkt, dan denk ik aan die reset. Hoop dat het snel weer goed is! GamerGert: Als je echt veel apps open hebt, kan je iPad inderdaad traag worden. Ik gebruik vaak een paar apps tegelijk, maar als ik dan ook nog eens Netflix kijk, dan is het drama. Dus ik probeer soms apps te sluiten zoals Jansen zegt. TechTina: Klopt! Ik probeer ook niet te veel tegelijk te doen. Het is gewoon een kwestie van goed beheren. NerdyNiels: Johan (mijn maat) zei een keer dat je ook moet kijken naar je verbinding. Als je WiFi traag is, kan dat ook invloed hebben op hoe snel je apps laden of draaien. Dus dat zou je ook kunnen checken! AppleEva: Ja, dat is ook een goeie! Let op je WiFi-signaal. Soms helpt het om dichter bij de router te gaan zitten. iRonnie: Ik ga alles nog een keer bekijken. Het zou fijn zijn als ik mijn iPad weer soepel kan gebruiken. Je hoort van me als het is opgelost! ExpertJansen: Super, laat het ons weten! Succes ermee! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• arma heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...