Spring naar bijdragen

Football Manager 2013 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Duken

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  38
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

SEGA had gisteren een update uitgebracht, krijg je die dan meteen ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 38

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik denk het wel, want volgens mij moet er een crack gemaakt worden voor iedere update. En omdat het originele spel, zonder update, ook allemaal crashes heeft lijkt het me dat ze die cracken. Anders kunnen ze meteen weer opnieuw beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij football manager 2012 was het zo dat hij een eigen soort van update had waarmee met de nieuwste versie kon spelen. Ik zelf vind dat niet zo belangrijk omdat ik altijd gebruik maak van de MU update, deze komt meestal maandelijks uit en zo heb je ook de nieuwste verwikkelingen etc.

Wou dat de crack/fix nu uitkwam,,,,

Maarja anders morgen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 33

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Een vriend van mij heeft dit spel gekocht. Komende vrijdag ga ik naar hem toe en neem ik een laptop mee. Weet iemand of het mogelijk is hem op mijn laptop te instaleren en dan ook te spelen (dit schijnt nogal een probleem te zijn, omdat het spel gekoppeld is aan je steam account). Graag zouden wij tegen elkaar spelen. Overigens ben ik komende vrijdag bij hem, dus kunnen wij dan via 1 verbinding spelen? (ik dacht overigens dat het misschien mogelijk zou zijn om beide offline ook tegen elkaar te kunnen, via een lan verbinding ofzo?)

Ook zouden wij graag vanuit ons eigen huis met elkaar spelen via de internet verbinding. Maar hier weer het steam probleem, is het voor mij mogelijk om online samen een carriere te beginnen als ik een gedownloade versie heb en hij de originele? En zo ja, hoe dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Even ter aanvulling op mijn vorige bericht.

FM is op beide laptop's geinstaleerd en tegelijkertijd speelbaar. Wij zouden alleen ook graag in 1 carriere online met elkaar spelen (ik liverpool, hij newcastle). Dit is ons alleen nog niet gelukt, omdat als de een op steam inlogt, zodat hij fm kan opstarten, logt die bij de ander automatisch uit. Hierdoor kan die de online verbinding niet vinden, waardoor we niet met elkaar kunnen connecten. Is hier een oplossing voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat duurd dit ontzettend lang..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 8

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

echt he, heb de hoop al beetje opgegeven. Wacht er ook niet meer op, als het komt dan komt het en anders pech. Dan maar geen fm :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Die crack zal vast nog wel komen, maar blijkbaar is het voor de heren lastig om dit te bewerkstelligen. Afwachten is de enigste oplossing....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey !

Ik volg deze topic al een tijdje en ik wacht ook op die fix..

Maar heb dus vandaag maar zelf even gechecked.

Komt er op neer dat skidrow team (tijdelijk) fm13 opzij heeft geschoven vanwege al de patches die uitkomen etc..

vind het een rare reden om het tijdelijk opzij te schuiven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Update 5 (20/11/2012 Final for now): No ETA, SkidrowTeam have put this project a side for now, they will get back to it at a sooner date but for now its the same problem which we are experiencing as last year. The developers of the game SI have fucked up their own game and even original users are still experiencing problems with their game. They only worked on the encryption mostly for this years edition of Football Manager and to be honest, I have a retail copy and I don't touch it due to it be so badly programmed and rushed out without the fixes. Sorry for this late update but please understand SkidrowTeam are busy with other projects as well. I will update this thread again in the future if I have a crack release or any kind of related fix. Thanks for your patience and once again I apologise for the late update.

Voorlopig geen Skidrow dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 8
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wel goed van het melden, en bedankt Jester. Maar ze komen blijkbaar uiteindelijk wel met een crackje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tja, blijkbaar hebben ze er bij SI een puinhoop van gemaakt, en wachten ze bij Skidrow eerst even af tot dat opgelost is. De crack zal inderdaad wel komen, maar voorlopig ga ik nog maar even door met FM 12. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 8

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is er al een download die volledig werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zou iemand mij een prive berichtje willen sturen over hoe je FM werkend krijgt op mac?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik zou zeggen kijk dit topic ff door en je hebt voldoende informatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is er al een werkende footballmanager 2013? zou iemad mij een bericht willen doen? alvast bedank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

die is er niet denk ik en voorlopig zal die niet komen vrees ik.... nog nooit zo lang gewacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-11-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nog steeds niks?:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

We zitten nu in het nieuwe jaar dus nu mag het toch wel eens gaan opschieten denk ik maar zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Er is een beta, mocht deze nog niet hier bekend zijn.

Info: http://www.skidrowga...-2013-beta.html

bewerkt door Pctje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft iemand al een crack gevonden dan voor Skidrow Download..

Ik wacht al pokke lang ik wil hem zo graag spelen zoals de meeste mensen hier denk ik!

En ik heb al eerder CD Gehad maar die crashte vaak dus heeft iemand de Crack van Skidrow???

Stuur me reactie via forum ofzo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoe lang denken we nog dat we moeten wachten op de crack?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

11 maanden 27 weken 3 dagen 2 uur 5 minuten en 33 seconden.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi kan mij iemand vertellen welke download ik het beste kan gebruiken van skidrow

Hallo kan mij iemand helpen

bewerkt door Ed1975
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...