Spring naar bijdragen

[DS] R4i SDHC 2.0- geupdate naar v4.3.0-10, werkt niet meer


11maria11

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Haaii,,

ik heb nu even een groot probleem, ik heb mijn r4i sdhc v2.0 een upgrade geven van.

3DS v4.2.09 and DSI V1.4.4 Upgrade Firmware

naar.

3DS v4.3.0-10 and DSI V1.4.4 Upgrade Firmware

Voor de upgrade, ging mijn kaartje automatisch naar menu van de spelletje, en ik had starfox spelletjes ofzo als plaatje,

na de upgrade ging in naar het nds menu en had ik een top spin plaatje,, en nu doet mijn kaartje het niet meer.

Het is voor mijn NDS, en ik wil heeeel graag dat hij het weer doet, dus hoe kan ik dat weer terug draaien, of is er niet zo'n download die de vorige upgrade weer krijg..

Please Help Mij :S

Gr.

bewerkt door DukeNPDA
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 22

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Haaii,,

ik heb nu even een groot probleem, ik heb mijn r4i sdhc v2.0 een upgrade geven van.

3DS v4.2.09 and DSI V1.4.4 Upgrade Firmware

naar.

3DS v4.3.0-10 and DSI V1.4.4 Upgrade Firmware

Voor de upgrade, ging mijn kaartje automatisch naar menu van de spelletje, en ik had starfox spelletjes ofzo als plaatje,

na de upgrade ging in naar het nds menu en had ik een top spin plaatje,, en nu doet mijn kaartje het niet meer.

Het is voor mijn NDS, en ik wil heeeel graag dat hij het weer doet, dus hoe kan ik dat weer terug draaien, of is er niet zo'n download die de vorige upgrade weer krijg..

Please Help Mij :S

Gr.

Ik kan hem wel opstarten maar het blijft een wit scherm..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 22

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kijk even op http://www.linfoxdomain.com/nintendo/ds/ voor een downgrade of even op de site van je kaartje. Of probeer anders eerst je gegevens van je sd-kaart te back-uppen en daarna formatteren naar FAT32 en daarna weer alles terug zetten.

Is trouwens tijdens het updaten van je kaartje iets fout gegaan of heb je je systeem uitgezet. Als je het laatste hebt gedaan tijdens het updaten kan het zijn dat je kaartje kapot is.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk even op http://www.linfoxdom...om/nintendo/ds/ voor een downgrade of even op de site van je kaartje. Of probeer anders eerst je gegevens van je sd-kaart te back-uppen en daarna formatteren naar FAT32 en daarna weer alles terug zetten.

Is trouwens tijdens het updaten van je kaartje iets fout gegaan of heb je je systeem uitgezet. Als je het laatste hebt gedaan tijdens het updaten kan het zijn dat je kaartje kapot is.

Bedankt, het klopt wel dat de nds dicht geklapt is tijdens het updaten, dat hij in slaapt stand staat, dus ik weet niet of dat gevolgen had.

Maar ik zal wel even kijken, trouwens hoe formater je het naar FAT 32?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 22

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

sd-kaart in de computer doen en dan rechtermuisknop, formatteren en dan heb je daar een optie om FTA32 te kiezen ;)

En je moet je ds openlaten en gewoon 'met rust laten' als je je kaartje flasht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En dan moet je na het formatteren gewoon weer die update doen, of menu er weer opdoen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 22

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Probeer na het formatteren eerst gewoon kijken of die het doet met alleen het nieuwe menu ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hmm, helaas doet hij het nog steeds nog niet ):

Dus ik denk dat het kaartje stuk is.. Wel balen.

Ik heb een geformattert en daarna het nieuwe menu er opgezet, helaas doet hij het nog steeds nog niet..

ik heb zelf de update weer geprobeert, maar het is e blijft een wit scherm.

Als je nog opties hebt hoor ik het graag.

Maar toch Bedankt voor je hulp Zombymario! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 22

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Tja, het is ook een R4i, en 99,999999999999% van die kaarten zijn altijd clonen en van prut kwaliteit. Je kan gewoon beter een DSTWO of een Acekard 2i kopen. Die zijn een stuk beter dan als die R4i's ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...