Spring naar bijdragen
Regi1

MKV bestanden wijzigen, verplaatsen en afspelen

Recommended Posts

Regi1    0

Na het downloaden van sommige mkv-bestanden(van telkens dezelfde uploader,maar niet alle mkv bestanden van diezelfde uploader) kan ik er niets mee doen.

Ik kan ze niet verplaatsen,ik kan de naam niet wijzigen(windows verkenner loopt telkens vast) en ik kan ze ook niet afspelen.Ik werk met vlc-player en heb de laatste codecs ook.

Werkt trouwens bij geen enkele andere mediaplayer.

Iemand een oplossing behalve een andere uploader nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Regi1    0

Vroeger altijd dvd's van die uploader gedownload telkens zonder problemen.Enkel problemen met mkv.Heb ook al goede mkv's van die uploader gehad.Downloaden via µtorrent.Torrent/Magnet links komen van KickAss en PirateBay.Ben niet op zoek naar materiaal van die uploader maar kom telkens bij hem uit.Heeft namelijk de beste kwaliteit(tussen 10 en 15 Gb voor 1 mkv tov 2 à 5 Gb bij anderen).Na downloaden blijkt dus wel een heel ander verhaal.Wil gewoon zeker weten dat het niet aan mij of mijn pc ligt.Daarmee bedoel ik,misschien heb ik slechte software,slechte mediaspeler of ontbreek ik bepaalde software.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Draakie
      Welkom bij de handleiding van VLC media player. Met dit programma is het mogelijk om video bestanden af te spelen. VLC media player is een gratis multimediaspeler en je kunt er alle mediabestanden mee afspelen.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en de configuratie voor het optimaal gebruik maken van VLC media player.
      Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Wat is VLC media player? Plus- en minpunten van VLC media player Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van VLC media player na de installatie voor optimaal gebruik Wat is VLC media player
      VLC Media Player is een complete en eenvoudige video speler die goede prestaties levert. Het grote voordeel van de software is dat het alle formaten van video- en audiobestanden kan afspelen. Naast allerlei formaten speelt het ook dvd's, video-, en audio-cd's af. Naast de Windows-versie, is VLC Media Player ook voor Mac, iOs en Android beschikbaar. Om deze overige versies te verkrijgen, ga je naar de website van fabrikant VideoLAN.
      Plus- en minpunten van programma-naam
      Pluspunten
      Speelt (bijna) alle videobestanden Nederlandstalig Makkelijk in gebruik Kan ook ondertitels toevoegen minpunten
      Sobere interface Installatie in woord en beeld
      Download het programma VLC media player.
      Open het installatie bestand en druk op Ja.

Kies de taal van het programma, in ons geval Nederlands.

Druk op Volgende

Druk nogmaals op Volgende

Kies voor de optie aanbevolen en druk op volgende.

Selecteer de locatie van de installatie en druk op Installeren.

Het programma word geïnstalleerd. Even geduld...

Selecteer de optie "VLC media player starten" en druk op Voltooien.

Configuratie en tips van VLC media player na de installatie voor optimaal gebruik
      Nadat VLC media player is gestart komt de melding in beeld. Beide opties mogen aan, deze zorgen ervoor dat er automatisch afbeeldingen van media worden toegevoegd en dat eventuele updates van VLC media speler geïnstalleerd worden. Kies Doorgaan.

VLC Media player is gestart. De interface is simpel en duidelijk. 
      Uitleg menu's
      Media: Bestanden of map openen om media af te spelen. Afspelen: Mogelijkheden om naar volgend Hoofdstuk te gaan, snelheid aan te passen en meer. Audio: Audio opties, op welk apparaat wil je media afspelen en Volume regelen. Ondertitels: Ondertitelbestand toevoegen aan media. Ondertitels kan je downloaden vanaf diversen locaties. Meer informatie op het forum. Extra: Effecten toevoegen maar ook instellingen voor de VLC media speler. Weergave: Aanpassingen in mediaspeler, zoals het verbergen van knoppen. Help: Help 
      We gaan nu een bestand welke wij hebben gedownload afspelen met VLC media speler. Kies in het menu Media - Bestand openen.

Browse naar je bestand, selecteer deze en druk op openen.

Het bestand word afgespeeld en de media is zichtbaar. Zonder verdere toevoegingen als installeren van lastige codecs speelt het bestand af met video en geluid. 

Mogelijkheden bij het afspelen van media
      Media afspelen of pauzeren Vorige hoofdstuk, stoppen en volgend hoofdstuk Media op volledig scherm afspelen. Uitgebreide opties Afspeellijst (handig bij muziek) Herhalen Willekeurige volgorde Audio harder / zachter
      VLC media speler is een gemakkelijk te gebruiken media speler welke zonder problemen alles afspeelt. Het is zelfs mogelijk om films nog in bijvoorbeeld ISO formaat af te spelen. Ook de folder structuur video_ts kan gewoon in VLC worden toegevoegd. 
      VLC media player, het programma wat op elke computer moet staan. Vragen of opmerkingen kunnen in de reacties of als losse vragen in het forum van Duken.nl.

Toon volledig handleiding
    • Door Draakie
      Welkom bij de handleiding van VLC media player. Met dit programma is het mogelijk om video bestanden af te spelen. VLC media player is een gratis multimediaspeler en je kunt er alle mediabestanden mee afspelen.
      In dit artikel geven we een introductie, gebruikers handleiding en de configuratie voor het optimaal gebruik maken van VLC media player.
      Wat komt er aan bod deze handleiding?
      Wat is VLC media player? Plus- en minpunten van VLC media player Installatie in woord en beeld Configuratie en tips van VLC media player na de installatie voor optimaal gebruik Wat is VLC media player
      VLC Media Player is een complete en eenvoudige video speler die goede prestaties levert. Het grote voordeel van de software is dat het alle formaten van video- en audiobestanden kan afspelen. Naast allerlei formaten speelt het ook dvd's, video-, en audio-cd's af. Naast de Windows-versie, is VLC Media Player ook voor Mac, iOs en Android beschikbaar. Om deze overige versies te verkrijgen, ga je naar de website van fabrikant VideoLAN.
      Plus- en minpunten van programma-naam
      Pluspunten
      Speelt (bijna) alle videobestanden Nederlandstalig Makkelijk in gebruik Kan ook ondertitels toevoegen minpunten
      Sobere interface Installatie in woord en beeld
      Download het programma VLC media player.
      Open het installatie bestand en druk op Ja.

Kies de taal van het programma, in ons geval Nederlands.

Druk op Volgende

Druk nogmaals op Volgende

Kies voor de optie aanbevolen en druk op volgende.

Selecteer de locatie van de installatie en druk op Installeren.

Het programma word geïnstalleerd. Even geduld...

Selecteer de optie "VLC media player starten" en druk op Voltooien.

Configuratie en tips van VLC media player na de installatie voor optimaal gebruik
      Nadat VLC media player is gestart komt de melding in beeld. Beide opties mogen aan, deze zorgen ervoor dat er automatisch afbeeldingen van media worden toegevoegd en dat eventuele updates van VLC media speler geïnstalleerd worden. Kies Doorgaan.

VLC Media player is gestart. De interface is simpel en duidelijk. 
      Uitleg menu's
      Media: Bestanden of map openen om media af te spelen. Afspelen: Mogelijkheden om naar volgend Hoofdstuk te gaan, snelheid aan te passen en meer. Audio: Audio opties, op welk apparaat wil je media afspelen en Volume regelen. Ondertitels: Ondertitelbestand toevoegen aan media. Ondertitels kan je downloaden vanaf diversen locaties. Meer informatie op het forum. Extra: Effecten toevoegen maar ook instellingen voor de VLC media speler. Weergave: Aanpassingen in mediaspeler, zoals het verbergen van knoppen. Help: Help 
      We gaan nu een bestand welke wij hebben gedownload afspelen met VLC media speler. Kies in het menu Media - Bestand openen.

Browse naar je bestand, selecteer deze en druk op openen.

Het bestand word afgespeeld en de media is zichtbaar. Zonder verdere toevoegingen als installeren van lastige codecs speelt het bestand af met video en geluid. 

Mogelijkheden bij het afspelen van media
      Media afspelen of pauzeren Vorige hoofdstuk, stoppen en volgend hoofdstuk Media op volledig scherm afspelen. Uitgebreide opties Afspeellijst (handig bij muziek) Herhalen Willekeurige volgorde Audio harder / zachter
      VLC media speler is een gemakkelijk te gebruiken media speler welke zonder problemen alles afspeelt. Het is zelfs mogelijk om films nog in bijvoorbeeld ISO formaat af te spelen. Ook de folder structuur video_ts kan gewoon in VLC worden toegevoegd. 
      VLC media player, het programma wat op elke computer moet staan. Vragen of opmerkingen kunnen in de reacties of als losse vragen in het forum van Duken.nl.
    • Gast kiekens
      Door Gast kiekens
      kan er iemand mij helpen?
    • Door Oita
      Hallo iedereen,
      enig idee films/series met mkv bestanden ook aftespelen zijn op je android tablet?
      Ik heb een complete serie op mkv gedownload en het duurt best een lange tijd als ik die omzet naar avi voor op mijn tablet. Vandaar dat ik eigenlijk hoop dat het niet nodig is.
      Alvast bedankt voor een eventueel antwoord,
      fijn weekend verder.
      gr. Oita