Spring naar bijdragen

Reader for PC deleten?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik maak gebruik van Calibre voor mijn Sony e-reader, kan ik dan het programma Reader for PC deleten of heeft het nog een andere functie? Ik heb het idee dat het problemen veroorzaakt. Na elke willekeurige e-pub die ik geopend heb blijf er een bladzijde 'hangen' van een vorige week geopende e-pub, in reader for PC. Bij het wegklikken reageert het programma vervolgens niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ken beide programma's niet, maar als het twee verschillende programma's zijn en dus geen update's van elkaar of gekoppeld zijn of iets dergelijks, dan kun de een gewoon verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb zelf reader for PC niet meer op de computer staan. (heb zelf de sony PRS-T1). Met calibre kan je zelfs nog meer dan met reader for pc van sony. Alleen updates zul je via je reader zelf moeten doen. Maar ik heb zelf eigenlijk ondervonden dat de updates nog niet echt toegevoegde waardes hadden van de reader. Dus ik kan toe met alleen Calibre.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...