Jump to content
Sign in to follow this  
petie

Windows 7 - belangrijke update mislukt steeds

Recommended Posts

Hallo,

Kan iemand mij helpen zodat ik deze belangrijke update geïnstalleerd krijg.Krijg steeds melding dat deze update mislukt is.Heb ook al gedaan wat Windows zegt namelijk die Fix it geprobeerd maar lost niets op.

Windows 7 service pack 1 voor 64x systemen (KB976932)

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 80073701

Type update: belangrijk

Alvast bedankt

Ikzelf heb updates en dergelijke altijd uit staan. Ik vind het compleet onzinnig. Als je een goede, recente versie van windows download en je beveiligd je data met AVG of iets soortgelijks dan ben je prima beveiligd.

Indien u een legale versie heeft van Win 7 x64 zou het echter geen probleem mogen zijn, maar het kan dus wel degelijk gebeuren dat een update echter niet correct wil lukken. U zou kunnen proberen van de update te doen in veilige modus, omdat bij iedere computer het een andere manier kan zijn kan ik niet de juiste exacte methode neerzetten maar wel een noodprocedure. Sluit u pc niet op de gewone manier af, dus sluit alle programma's af zodat u desbetreffende date gesaved worden, eens dat gedaan trekt u gewoon de stekker uit het stopcontact en wacht u tussen de 10 a 15 seconden om de stekker terug in het stopcontact te stoppen. Nu start u de computer op en zou normaal gezien op het scherm moeten komen dat de computer niet op een normale manier is afgesloten is, er zou ook de mogelijkheid moeten geboden worden om de pc op de starten in veilige modus, hier kiest u de veilige modus met netwerkmogelijkheden zodat u de update kan binnenhalen. Laat het OS nu gewoon de updates installeren, het zou kunnen zijn dat het nu wel lukt. Echter bij een illegale versie kan het gebeuren dat Windows bepaalde updates niet wil installeren. Is het toch een legale versie, dan is het toch wel rijkelijk laat om dit te doen(sorry voor de woorden, maar het service pack 1 bestaat wel al wat langer dan vandaag) dan kan u eventueel eens via de volgende link kijken naar een mogelijke oplossing http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_7-windows_update/install-windows-sp1-x64-mislukt-code-80073701-er/914e93e2-014c-e011-8dfc-68b599b31bf5?msgId=ca799172-c04c-e011-8dfc-68b599b31bf5 hier worden verschillende mogelijkheden aangereikt.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By ShadowMaster
      Ik kreeg net een mail dat Windows 7 gaat stoppen in 2020 ,  
      Echter heb ik op mijn pc van dacht 2012 a 2014 nog Windows 7 zitten 
      Is dan wel of niet mogelijk om daar een nieuwe besturingssysteem op te zetten , ik las dat namelijk beter was een nieuwe pc te nemen? 
      Iemand suggesties voor een goeie pc dan  ? 
      Hoeft niet al te duur te zijn , als ik er maar spellen op kan spelen zoals roller coaster , goeie dvd brander en download zo af en toe. 
      En een goeie harde schrijf voor wel wat ruimte 
      Alvast bedankt 
    • Guest Joris
      By Guest Joris
      Ik wil thuis graag de grote Windows update installeren van Juli. Dat zou de windows 10 anniversary update moeten zijn. Maar ik zie hem niet in mijn Updates van Windows. Hoe installeer ik deze nu? 
    • By Trizomu
      Speciaal voor mensen die dit probleem tegen komen, al zijn het er niet veel, dit probleem vormt zich enkel wanneer u de map Windows.old verwijderd met bijvoorbeeld Ccleaner (niet nadat reeds de map met de upgrade bestanden door het systeem zelf verwijderd is na 30 dagen nadat men is overgestapt van W7 / W8 of W8.1 , op zich vormt dat geen probleem) of handmatig na de eerste grote update van W10. Verwijder dus die map niet ook al kan u daarmee meer dan 19GB mee vrijmaken, heb ik net tot mijn eigen verbazing meegemaakt, want dit maakt het soms niet mogelijk om sommige toekomstige updates te installeren en dan dient men dit handmatig te herstellen. Wat niet aan te raden is voor gebruikers die niet echt vertrouwd zijn met dit OS omdat men dan moet gaan werken met de Elevated command Prompt die men kan gebruiken met administator rechten.

Reason:
      It gets failed when you have removed Windows.old folder after upgrading to build 10586,because there is no path from which the update can extract the retained settings.

De oplossing die geboden wordt is beschikbaar voor zowel x86 als x64 systemen, hier moet wel aandacht gevestigd worden dat de oplossing voor 32 bits systemen niet gebruikt worden op 64 bits systemen en omgekeerd. De oplossing is te vinden op de volgende pagina van Microsoft, deze is wel in het Engels, maar voor mensen die het Engels niet machtig zijn kan ik eventueel later wel een vertaling geven indien men dit zou wensen. Waarom nu niet? Doodeenvoudig omdat ik de oplossing wil geven zonder enige mogelijke vertaalfout.

Hier is de link naar de oplossing: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-update/permanent-solution-for-error-0x80070643-for/8f70cf01-900a-43b6-b7ef-e554d1ceb647?tm=1449329013997 deze heb ik ook gebruikt (64 bits omdat mijn systeem een x64 systeem is) en werkt vlekkeloos.

Mvg. Trizomu
    • By Laura_0623
      Vanaf vandaag wil mijn laptop niet meer opstarten. Zodra ik hem aanzet geeft hij de mogelijkheden "Launch repair mode" en "Start Windows normally".
      Als ik voor Launch repair mode kies, krijg ik een recovery wizzard en zullen al mijn bestanden verwijderd worden. Omdat ik erg gehecht ben aan mijn bestanden, wil ik dit liever niet doen.
      Als ik voor start Windows normally kies, blijft hij hangen bij "starting windows".
      Heb trouwens Windows 7, en een Asus
      Kan iemand me helpen?

• Create New...