Deeeemy Geplaatst Februari 21, 2013 Bijdragen: 979 Waardering: 28 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Maart 21, 2020 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 21, 2013 Hallo, Sinds een paar dagen kan ik niet op Facebook komen met Google Chrome. Via Firefox lukt dit wel. Wou hem naar zijn standaardinstellingen terugzetten, alleen dan moet ik een bestandje verwijderen las ik op internet, echter kan ik dit bestandje niet vinden. Het bestandje heet 'First Run' en zou in deze locatie moeten zijn. C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application Nou heb ik hem ergens anders in geïnstalleerd maar het komt op dezelfde locatie neer. Kan dat bestand dus niet vinden. Iemand die weet wat ik moet doen? Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 28 979
Farid. Geplaatst Februari 21, 2013 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 21, 2013 Al geprobeerd om Google Chrome opnieuw te installeren met Revo Uninstaller. Revo Uninstaller verwijderd ook overgebleven bestanden/mapjes. Daarna Google Chrome weer opnieuw installeren en dan kijken of je op facebook kan komen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Deeeemy Geplaatst Februari 21, 2013 Bijdragen: 979 Waardering: 28 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Maart 21, 2020 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2013 (bewerkt) Gedaan, en weer opnieuw geïnstalleerd. Maar geen resultaat.EDIT: Hij doet het nu, ik weet niet waar het door komt, maar goed. Februari 21, 2013 bewerkt door McCloud Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 28 979
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie