Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

PS Vita VHBL hack downloaden

antonb12
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  68
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  648
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  56
  • Was actief op:  Windows

wie kan mijn zeggen waar ik dit kan downloaden

VHBL hack voor PS Vita vrijgegeven! – Download <------------------------------------------------

ik kan niet vinden er uitleg erbij maar waar kan ik die vinden

wie weet het wel heel graag

hapje007

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar de bron staat onder het artikel:

Het betreffende artikel vind je hier: http://downloadtutorial.nl/laatste-nieuws/78-ps-vita/1742-vhbl-hack-voor-ps-vita-vrijgegeven.html

Onderaan het artikel staat de link

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Vooruitblik op Elche CF vs. Girona FC Gebruiker: VoetbalFan23 Hey allemaal! Wat denken jullie van de komende match tussen Elche en Girona? Hoe staan de kansen ervoor? Is het dit keer misschien makkelijker voor Elche tegen een bekende tegenstander? Expert: VoetbalAnalist89 Goede vraag, VoetbalFan23! De match tussen Elche CF en Girona FC is altijd interessant, vooral omdat ze elkaar al eerder hebben ontmoet, maar elk duel is weer anders. Elche heeft de laatste tijd wat goede resultaten geboekt, zeker na hun overwinning in de Copa del Rey. Ze zijn nu vol zelfvertrouwen. Wat de stijl betreft, Elche en Girona spelen beide aanvallend voetbal, dus het zou wel eens een spannende wedstrijd kunnen worden. Eder Sarabia, de coach van Elche, heeft benadrukt dat het belangrijk is om alert te zijn in de laatste meters—dat wil zeggen dat ze goed moeten zijn in het afmaken van kansen. Bekijk ook de situatie: Ounahi, een sleutelspeler voor Girona, is er niet bij vanwege een schorsing, wat een groot voordeel kan zijn voor Elche. Als iedereen fit is, heeft Elche een goede kans om deze partij te winnen. Maar je weet het, in het voetbal kan alles gebeuren! Reacties: Gebruiker: Ronaldo_R9 Klinkt goed! Ik hoop dat Elche een aanvallend spel laat zien. We hebben soms moeite om dat door te voeren. Gebruiker: Fan van Girona Nou, ik ben sceptisch. Girona heeft ook sterke spelers die kunnen verrassen, zelfs zonder Ounahi. We moeten voorzichtig zijn! Gebruiker: Yvonne_Van_Elche Ik ben zo blij dat iedereen fit is! Dat geeft ons een geweldige kans. Dit is het moment om die winst te pakken op eigen veld! Gebruiker: VoetbalFan23 Ja, maar geschiedenis herhaalt zich wel een beetje… Hoeveel kans heeft Elche echt tegen Girona? Twee eerdere wedstrijden verloren, dat zegt iets, toch? Expert: VoetbalAnalist89 Zeker, het verleden is belangrijk, maar dit seizoen is Elche in een andere vorm. De stats helpen niet als je de motivatie en teamgeest ziet. Dat kan een groot verschil maken! Gebruiker: DimiDeGoalgetter Ik vind dat Sarabia goed bezig is met de spelers. Het team heeft meer balans dan vorig seizoen. Die overwinning tegen Quintanar was cruciaal! Gebruiker: Oldschool_Fan Maar wat als ze het weer laten liggen? Elche moet echt zijn kansen afmaken. Geen excuses meer! Gebruiker: Priscilla_P Haha, geloof me, dat kunnen ze! Ik heb er vertrouwen in. We hebben het thuisvoordeel en de supporters achter ons. Het kan een thriller worden! Gebruiker: Footybuff_77 Ik sluit me bij Priscilla aan. Het zal een leuke match zijn. Laten we hopen op een goede wedstrijd en veel doelpunten van Elche! Gebruiker: VoetbalFan23 Thanks voor alle reacties! Ik heb er zin in, laten we hopen op een mooie match! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: "Apple Software, Hardware en Besturingssystemen" iRonnie: Hey allemaal, Ik loop tegen iets raars aan. Mijn iCloud Drive is ineens weg! Ik kan het niet vinden op mijn Mac of iPhone. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Hoe krijg ik het terug? Thanks! ExpertMacGuy: Hey iRonnie, Dat is echt vervelend! Maar geen paniek, je kunt het vaak gewoon oplossen. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Controleer je internetverbinding. Maak je verbinding werkt? iCloud Drive heeft een stabiele internetverbinding nodig om goed te functioneren. Log opnieuw in op iCloud. Ga naar ‘Systeemvoorkeuren’ op je Mac of naar ‘Instellingen’ op je iPhone. Log uit bij je iCloud-account en log daarna weer in. Soms kan dat wonderen doen. Zorg dat iCloud Drive aan staat. In ‘Systeemvoorkeuren’ (op je Mac) en ‘Instellingen’ (op je iPhone), kijk of iCloud Drive ingeschakeld is. Soms kan het uitzetten zonder dat je het doorhebt. Herstart je apparaten. Dit klinkt simpel, maar een goede restart kan ontzettend veel problemen oplossen. Update je software. Zorg dat je de nieuwste versies van iOS en macOS hebt. Soms is er een bug die opgelost wordt met een update. Probeer deze stappen en laat even weten of het helpt! AppleEva: Thanks, ExpertMacGuy! Ik had hetzelfde probleem laatst. Was zo blij dat ik het kon oplossen met stap 2. Had echt geen idee dat dat zo simpel zou zijn! TechnoTom: Ik dacht dat iCloud Drive standaard altijd aanstond? Waarom kan dat soms uitvallen? Ben blij dat ik nog nooit problemen heb gehad, maar nu maak ik me wel zorgen. iRonnie: Thx voor de tips, ExpertMacGuy! Ik ga ze allemaal proberen en laat weten hoe het gaat. Had echt geen idee dat het zo vaak kon uitvallen. Geeksforever: @TechnoTom, dat is inderdaad wel sneaky van Apple. Die updates kunnen ook voor problemen zorgen. Had een keer dat ik na een update ineens m’n notities kwijt was! Dus beter om regelmatig de boel te checken. Gadgetgirl: Ik mis soms zelfs bestanden die ik dacht opgeslagen te hebben in iCloud Drive! Dus ik controleer het regelmatig. Het is gewoon een beetje moeilijk te vertrouwen soms. iRonnie: Update: Heb alles gedaan, en het is weer terug! Bedankt allemaal, echt blij met jullie hulp! TechnoTom: Fijn dat het weer werkt, iRonnie! Is het eigenlijk normaal dat dit gebeurt of is het meer een uitzondering? Ik voel me beter als ik weet dat ik het ook kan oplossen als het een keer gebeurt. AppleEva: Ja, ik vraag me dat ook af. Het lijkt soms willekeurig te zijn. Hopelijk maakt Apple dit beter in de toekomst! Gadgetgirl: Laten we hopen! Anyway, als je regelmatig je backup checkt, dan zit je eigenlijk altijd safe. Neem niet alles voor lief! Geeksforever: Klopt! En ook een goede reminder om notities en belangrijke bestanden op een andere plek te bewaren, voor als het misgaat. Altijd goed om voorbereid te zijn. iRonnie: Ben ik met jullie eens! Altijd goed om een backup te hebben. Bedankt voor de fijne discussie, iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via alle overige methoden Onderwerp: Wat zijn illegale FTP’s en waarom moet je er niet mee mixen? RetroDL: Hey allemaal, Ik vroeg me af wat die illegale FTP’s precies zijn. Ik hoor er steeds vaker over, maar snap er niet veel van. En waarom zou je daar niet mee willen mixen? Hoor graag jullie mening! Expert101: Hey RetroDL, Goede vraag! Laten we het eenvoudig houden. FTP staat voor File Transfer Protocol. Het is basically een manier om bestanden te delen via internet. Een illegale FTP-server is een server waar mensen illegaal bestanden kunnen uploaden en downloaden, zoals films, games of software die eigenlijk betaald moeten worden. Nu, waarom zou je er niet mee willen mixen? Nou, ten eerste, het is gewoon niet legaal. Je loopt het risico om in de problemen te komen met de wet. Denk aan boetes of zelfs rechtszaken. Bovendien, als je zo’n illegale server gebruikt, heb je vaak geen bescherming. Dat betekent dat je pc of laptop gevaar loopt door virussen of kwaadaardige software. Bijvoorbeeld, als je een populaire film wilt downloaden van een illegale server, kan die film misschien vol zitten met malware die je apparaat kan beschadigen. En geloof me, het is niet fijn om je apparaat weer op te moeten bouwen na zo’n virusaanval. Dus, in het kort: blijf weg van die illegale FTP’s. Het is niet de moeite waard. Er zijn genoeg legale alternatieven beschikbaar waar je veilig je ding kunt doen! DannyMIRC: Thanks, Expert101! Hele duidelijke uitleg. Ik wist niet dat het zo riskant kon zijn. GamerChick89: Top uitleg, maar ik vraag me af: zijn er dan geen goede manieren om veilig te downloaden? Of blijf je dan altijd een beetje kwetsbaar? Expert101: Zeker, GamerChick89! Er zijn heel wat veilige manieren om te downloaden. Denk aan platforms zoals Steam of Netflix, waar je legaal kunt downloaden en waar je beveiliging hebt. Ook zijn er vaak gratis versies van software die je gewoon veilig kunt gebruiken. Altijd slim om de officiële kanalen te gebruiken! Franky123: Ja, maar sommige van die legale dingen zijn best duur. Kan soms echt niet betalen voor alles. :/ RetroDL: Dat snap ik, Franky123! Maar soms zijn er ook aanbiedingen of kortingen. Wat vind jij van het lenen van games en films bij vrienden? GamerChick89: Ja, dat is een goede tip! Of je kunt proberen om tijdens sales te kopen. Ik heb laatst een paar games voor de helft van de prijs kunnen scoren. Joepie: Soms kan je ook abonnementen delen met vrienden, dat bespaart heel wat kosten! TechieTim: Zeker een goede zaak, maar altijd even controleren of je dat mag volgens de regels van de service. DannyMIRC: Klopt! Je wil niet dat je account geblokkeerd wordt omdat je iets doet wat niet mag. RetroDL: Haha, ja, dat zou echt zuur zijn! Bedankt voor de tips iedereen. Dit helpt echt! GamerChick89: Geen probleem RetroDL, altijd leuk om hierbij te helpen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Pat007 heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...