Spring naar bijdragen

Spotnet wil niet meer opstarten


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allen,

Ik ben al geruime tijd bezig om spotnet opgestart te krijgen. iets lukt echter tot op heden.. De melding die ik elke krijg is: Spotnet werkt niet meer. Er wordt gezocht naar een oplossing voor het probleem.

Enkele gegevens:

OS: Windows 7 Home Premium (v6.1.7601) | X64 | SP1 | Nederlands

Windows directory: C:\Windows

Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz

Geïnstalleerd geheugen (RAM): 4 GB

Microsoft Net Framework 4 v4.5.51209

Anti-Virus/Firewall: AVG Internet Security 2015 - Ingeschakeld

ieframe.dll v11.0.9600.17496

ieframe.dll gemaakt op: 06-01-2015 14:16 | gewijzigd: 06-01-2015 14:16

C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe v1.8.1 | SABnzbd.exe v0.6.10

[cmd] RegKey: 'CLSID\{56FDF344-FD6D-11d0-958A-006097C9A090}'

HIVE: [HKCR: Y] | [HKCR\Wow6432Node: Y] | [HKLM: Y] | [HKLM\Wow6432Node: Y][/cmd]

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Generated by SST v1.0h

Ik heb al van alles geprobeerd.Zoals het uiteraard meedere keren opnieuw installeren met removal tool, Out of memory met behulp van DBC Loader en nu ook Support Toolkit.

Wie neemt deze uitdaging aan om mijn probleem nu eidelijk eens opgelost te krijgen.

Met dank en vriendelijke groet.

Fred Tuurenhout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.938
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Kan je deze update eens verwijderen:

Werkt het dan wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Administrator,

Ik had dit al een keer gedaan. Het verwijderen is toen gelukt, maar voor het opstarten van Spotnet heeft het niet geholpen. Nog meer suggesties ??

Dank

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Niet echt de oplossing, maar als alternatief kan je Spotlite proberen: http://www.duken.nl/spotlite-handleiding/ Werkt ook precies hetzelfde als spotnet, alleen kan jezelf geen spots toevoegen (dus niet handig als je zelf spot/post), maar voor de rest werkt het fijner dan spotnet (vind ik althans).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    In de 1e plaats van harte welkom op Duken.nl @Marcel1962. Om te kunnen helpen met probleemvragen is er toch wat meer informatie nodig, want uw uitleg geeft het idee dat u geen of nauwelijks ervaring hebt met het downloaden van Nieuwsgroepen. Het hebben van een account bij een Newsserver en zoeken naar NZB bestanden op bepaalde community's is onvoldoende om iets daadwerkelijk binnen te kunnen halen. Welk programma gebruikt u om de NZB bestanden mee te downloaden (SABnzbd, NZBget, Grabit of Spotnet) . Op Duken.nl staan verschillende Handleidingen (SABnzbd), (NZBget), (Spotnet) die eerst eens gelezen moeten worden om te weten wat je precies moet doen om een NZB-bestand te kunnen downloaden. U noemt Spotnet en Spotlite, maar hebt u het dan over de software versies of over de website indexer die dezelfde beschikbare inhoud laat zien zoals nzbserver.com. De software versies van Spotnet en Spotlite moeten handmatig geupdate (bijgewerkt) worden, want anders krijgt u nooit de nieuwe downloads te zien die dagelijks worden geupload. Als u een NZB hebt gevonden die uw wil downloaden moet dat bestand opgeslagen worden in een mapje dat makkelijk terug te vinden is. Na het opslaan van het NZB-bestand moet dat bestand geupload worden in het programma wat je gebruikt om te downloaden (bijv. SABnzbd of NZBget). Kortom laat even weten wat uw huidige ervaring is of neem even de tijd om wat handleidingen door te lezen en als er dan nog vragen zijn stel die dan gerust.

    Marcel1962

    Geplaatst

    Goedemiddag, Ik heb bij Usetnet en bij XS News een account, echter probeer ik bij Spotnet en Spotlite NZB te vinden en te downloaden, Echter zie ik niet veel nieuwe bestanden en als ik iets wil downloaden dan is de NZB niet te vinden. Kunnen jullie me misschien helpen en wat tips geven
  • Recente prestatie

    • Marcel1962 ging een rang omhoog
      Groentje
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...