Spring naar bijdragen
Patrickj

Opslagruimte iphone vrijmaken

Recommended Posts

Ik heb de laatste tijd veel problemen met de opslagruimte van de iphone..nu zie ik dat mijn mail 2,6gb in beslag neemt.. Staan er dan instellingen fout? Mails met bv veel afbeeldingen of pdf bestanden helpt vooralsnog niet.. Daarnaast zie ik dat er 11,8 gb in gebruik is en nog 544mb vrij.. Waar blijft die overige 3,5gb dan? Heb een mobiel van 16gb..

bewerkt door Duken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Patrick,

Ze laten je geloven dat je 16 Gigabytes hebt.

Maar je iPhone heeft 16 "mensen" GB's, is 16.000 MB = 16.000.000 KB = 16.000.000.000 Bytes.

Dit in plaats van de 16 "echte" GB's.

Daarom zie jij maar die overige 3.5 GB niet...

Verder zou je de cache van je iPhone kunnen legen.

Tenminste dat werkt wel zo bij Android phones...

Gr. Rik

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die overige 3,5 gb die je niet ziet worden gebruikt voor je os. Dat is bij elke smartphone :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door klavertje4
      Hallo forumleden,
      Sinds een week geleden heb ik een Iphone 5s en en Ipad mini 2.
      Echter het lukt me nog steeds niet om de beide apparaten met elkaar te verbinden met blue tooth.
      Wie weet een oplossing?
      hartelijke groeten,
      klavertje4
    • Door Patrickj
      Ik heb een vraagje.. Er is bij mij op mijn toestel een album met hele oude fotos gekomen via de pc.. Nu krijg ik deze niet verwijdere.. Ik kan het album niet eens wijzigen of verplaatsen.. Heeft iemand enig idee?n
    • Door Patrickj
      Ik wou zojuist IOS 8 installeren op mijn iPhone 5 met 16gb..
      Echter gaf deze aan dat er niet genoeg ruimte vrij is(5.8 nodig)
      Ik heb nu Deezer(3.3gb) verwijderd..Maar nu zie ik dat ik 7.6 heb gebruik en 5.8 vrij. Dit is 13.4, wat is er met de overige 2.6?
      En ik gebruik juist niet veel geheugen..Ik hoorde dat het ook 100én mb's kan schelen als je apps als FB,Instagram en twitter verwijdert en opnieuw download.Klop dit?
    • Door Looox
      Hallo allemaal,
      Sinds een paar dagen krijgt mijn iphone geen pushmeldingen meer binnen en bij het openen ven elke app krijg ik een melding: Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken. Ik wilde dus mijn iphone herstellen om dit op te lossen. Aangezien ik een jailbreak heb, wil ik ios 7.0.6 behouden. Ik heb gelezen dat je dan moet herstellen met behulp van een ipsw bestand. Maar als ik op herstellen klik gaat hij eerst de software uitpakken en dan krijg ik de foutmelding: de iphone kan niet hersteld worden. Er is een onbekende fout opgetreden (3194). Ik heb al geprobeerd de hosts file aan te passen maar niks helpt. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik ontvang nu geen meldingen op mijn iphone en dit is zeer vervelend. alvast bedankt!