Jump to content

Recommended Posts

wie kan mijn helpen er mee

ik wil graag weetten hoe je in het nederlansetaal

ik heb glee maar die muziek is in het engels maar die wil ik in het nederlanse taal hebben wie weet dat heel graag

ik hoop dat er iemand weet hoe je dat doe

mijn dank antonb12

• Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik denk dat hij bedoeld dat hij de film Glee heeft maar ook graag ondertiteling bij het zingen wilt hebben. Sommige ondertitels hebben dit wel en andere niet. Zelf vind ik het erg vervelend als mensen

Ik begrijp je niet helemaal, je wilt engelse muziek voorzien van Nederlandse ondertitels?

Ik denk dat hij bedoeld dat hij de film Glee heeft maar ook graag ondertiteling bij het zingen wilt hebben. Sommige ondertitels hebben dit wel en andere niet. Zelf vind ik het erg vervelend als mensen dit ook ondertitelen, maar zoek er gewoon wat meer ondertitels bij misschien zit er dan wel 1 tussen die ook de muziek heeft.

www.ondertitel.com

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By peterp0st
      Zelden dat ik een film download ik heb er dus geen ervaring mee.Als ik het doe heb ik altijd gedonder met de ondertitels.
      Vandaag heb ik een film gedownload (Up in smoke) met Qbittorrent en via Opensubtitles het ondertitel bestandje binnen gehaald dat ging allemaal goed maar dan?
      Wat is nou de beste manier om die ondertitels in te voegen, misschien dat ik er overheen kijk maar ik kan er hier niet iets over vinden.(ik gebruik macOS 11.0.1)
    • By barbara82and
      Hey Guys! I want to Watch Some Korean Movies, But I don’t know the Korean language, So, I am looking for some websites where I can download the Subtitles for those Korean movies and Tv Series.
      Suggest some Good Websites to download Subtitles Downloading Websites.

• Who was online  8 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...