Jump to content

Recommended Posts

Zelden dat ik een film download ik heb er dus geen ervaring mee.Als ik het doe heb ik altijd gedonder met de ondertitels.

Vandaag heb ik een film gedownload (Up in smoke) met Qbittorrent en via Opensubtitles het ondertitel bestandje binnen gehaald dat ging allemaal goed maar dan?

Wat is nou de beste manier om die ondertitels in te voegen, misschien dat ik er overheen kijk maar ik kan er hier niet iets over vinden.(ik gebruik macOS 11.0.1)

• Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je zou eens kunnen kijken naar HandBrake.  

Allereerst hoef je helemaal niets in te voegen. Stel je hebt een film en die heet : duken.mkv.    Vervolgens download je ergens de ondertiteling in dit geval is dat een .srt.   Dan hoef je enkel de on

Geen dank. Een paar jaar geleden deze app meerdere keren gebruikt, en dan werkte prima. Sinds dat ik Infuse gebruik, heb ik handbrake niet meer nodig.

Allereerst hoef je helemaal niets in te voegen. Stel je hebt een film en die heet : duken.mkv.    Vervolgens download je ergens de ondertiteling in dit geval is dat een .srt.   Dan hoef je enkel de ondertiteling dezelfde naam te geven als de mkv. Dus dan wordt het :

duken.mkv

duken.srt

andere extensie? Ook geen probleem.

duken.mp4

duken.srt

Mocht je alsnog een handige tool willen dan zou ik voor MKVToolNix – Matroska tools for Linux/Unix and Windows gaan.

Op YouTube kan je zien hoe het moet. Kom je er nog niet uit gewoon vragen.

• Like 1
22 minuten geleden zei sweet11:

Allereerst hoef je helemaal niets in te voegen. Stel je hebt een film en die heet : duken.mkv.    Vervolgens download je ergens de ondertiteling in dit geval is dat een .srt.   Dan hoef je enkel de ondertiteling dezelfde naam te geven als de mkv.