Jump to content
Sign in to follow this  
Duken

Links met handleidingen en informatie voor Nieuwsgroepen gebruikers

Recommended Posts

In dit topic staan handige links en sites welke voor de Nieuwsgroepen gebruikers handig kan zijn.

• Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Eeeeeek1972
      Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.
      momenteel gebruik ik
      elitenzb.info
      newzbin.org
      iceworld.online

PB /DM mag als het wat gevoelig ligt 🙂

• By Wonka
      Hallo,
      Iemand een idee voor een nzbsite/forum?
      Ik gebruikte place2home maar die is helaas ter zielen.
    • By Usenet.today
      Hoi allemaal,
      Hopelijk plaats ik dit bericht op de juiste plek, anders hoor ik graag van de mods wat ik anders moet doen.
      De afgelopen week viel het mij op willekeurige fora op dat NewsConnection-klanten nu al een week geen Usenet toegang hebben zonder duidelijke reden waarom (nauwelijks reacties op support en alles is gewoon nog live waardoor ze ook nu nog gedupeerden maken!). Dit is zeer spijtig om te zien omdat het de betrouwbaarheid van Usenet-providers aantast er klanten bij zitten die meerdere maanden vooruit hebben betaald/betalen.
      Het leek mij wel een mooi gebaar (en goeie reclame voor Duken?) om hier aan te kondigen deze klanten een steun in de rug te geven. Als ze mij een e-mailtje sturen waarin ze kunnen aantonen dat ze betaald hebben ben ik bereid tot een halfjaar lang gratis Usenet te verschaffen!
      Voor details:
      https://usenet.today/newsconnection.html
    • By Karine
      Ik ben al een hele tijd op zoek naar de serie Wauters vs Waes en blijkbaar zijn deze alleen via nieuwsgroepen te vinden. Nu heb ik dus een acount aangemaakt bij XLned en op zoek gegaan naar de bestanden.
      Echter worden de bestanden heel snel gedownload(enkele seconden) maar blijkt de downloadmap leeg te zijn.
      Ik heb hier gekeken : https://www.binsearch.info/?q=wauters+vs+waes&max=25&adv_age=&server=&min=50 en daar vind je verschillende versies van de afleveringen.
      Bestanden zijn wel 700 a 800 dagen oud maar Xlned ondersteunt tot meer dan 2000 dagen retentie.
      Wat doe ik nu fout en hoe kan ik zien of deze bestanden nog effectief bestaan ?

• Latest news

• Nu op het forum

• De top 10 meest gedownloade films van de periode 15 juli tot 21 juli. Deze week staat de film ‘Hellboy’ bovenaan, gevolgd door ‘Alita: Battle Angel’ en ‘Shazam!’ maakt de top drie weer compleet. Week 29 zijn er drie nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Hellboy is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden van films en series. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handig om de films te streamen via Pathe Thuis. Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (3) Hellboy 5.3 / trailer 2 (2) Alita: Battle Angel 7.5 / trailer 3 (1) Shazam! 7.3 / trailer 4 (…) Lying and Stealing 4.9 / trailer 5 (…) Point Blank 5.7 / trailer 6 (4) Shaft 6.4 / trailer 7 (6) Dumbo 6.5 / trailer 8 (…) Missing link 6.4 / trailer 9 (7) Captain Marvel 7.1 / trailer 10 (8) Escape Plan: The Extractors 4.5 / trailer Het topic van de meest gedownloade film vinden we hier:   De trailer van de meest gedownloade film:     Toon volledig nieuwsbericht
    • Hellboy (2019) Het resultaat van die eigenzinnigheid is dat deze Hellboy-reboot overduidelijk de signatuur van Neil Marshall draagt. Dat is vooral te zien aan het aanstekelijke enthousiasme waarmee de Brit afgehakte hoofden en ledematen door het beeld laat vliegen en in het rond smijt met liters kunstbloed. De toon is duisterder en het geweld veel bloederiger. De makers verdienen lof voor het feit dat ze trouw zijn gebleven aan de gewelddadige aard van het bronmateriaal - de 'graphic novels' van Mike Mignola - en niet terugdeinzen voor een strenge leeftijdskwalificatie. Hellboy mag dan andere mankementen kennen, een laffe verfilming is het in elk geval niet geworden. Toch blijft er iets wringen aan deze Hellboy-film. Neil Marshall is simpelweg geen Guillermo del Toro, wat voornamelijk te merken is aan het grote verschil in vaardigheid tussen beide heren om een soepel lopend verhaal te vertellen. Bovendien is de verwondering voor de magische wezens ditmaal ver te zoeken. In Neil Marshalls film zijn monsters gewoon afschrikwekkende en lelijke creaturen, die het liefst zo snel mogelijk over de kling gejaagd moeten worden. Het kan ook anders: in Hellboy: The Golden Army wist Del Toro een kolossaal, allesverwoestend plantenmonster binnen enkele scènes om te toveren tot een hulpeloze, maar wonderlijke verschijning. Een dergelijk sprankje magie had de film van Neil Marshall ook goed kunnen gebruiken.  bron: filmtotaal.nl/recensie/13450 Downloaden Als Hellboy online verschijnt, kun je hem ook downloaden. Door de film te downloaden, kun je hem altijd en overal bekijken; ook zonder internet. Er zijn verschillende diensten die je de mogelijkheid geven om films voor een vriendelijke prijs te downloaden, en de eventuele ondertiteling zit er dan bij. Let er wel op dat het downloaden van een film ruimte inneemt op je computer, tablet of telefoon. Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handiger om de film te streamen via Pathe Thuis. Hellboy.mkv (4.2 GB) (Zolang een film in de bioscoop draait, is het meestal nog niet mogelijk om hem te streamen of te downloaden) bron Afbeeldingen Hellboy downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Hellboy NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels. Andere populaire film:
    • Hoi Ismail, De Wikipedia geeft aan dat er 4 verschillende webadressen van deze zoekmachine zijn, maar er is er maar 1 online die je kan vinden onder deze link
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Hellboy

• Actie
    • Avontuur

Binti

• Familie

De Patrick

• Drama
    • Komedie

Spider-Man: Far from Home

• Actie
    • Avontuur