Jump to content

Nintendo DS roms downloaden

Recommended Posts

Mijn oude fijne DS heb ik weer uit de kast gehaald. Ik wil er wat nieuwe spelletjes opzetten.

Weten jullie nog goede rom sites waar ik de roms rechtstreeks kan downloaden?

• Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De juiste zoekopdracht in Google is NDS Roms. Daarmee komen de sites naar boven welke de roms aanbieden. Een goede site is

https://www.loveroms.com/roms/nintendo-ds

Let op: de popup negeren bij het selecteren van de download en bij de download pagina op "slow download" klikken. Anders krijg je van die rommel software op je computer.

screenshot-www.loveroms.com 2016-09-14 06-50-30.png

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By kimvleuten
      Weet iemand waar ik werkende 3ds torrents kan vinden heb er een hoop maar mis deze :
      pokemon sun of ultra sun
      mario party top 100
      mario world golf tour
      donkey kon coutry returns
      zijn 3ds roms
      geen !!!!cia bestanen of decrypted  roms want die werken niet op de sky 3ds wie kan mij helpen?? 
    • By Tijmen DS
      Ik kan geen games spelen; blijft op laden staan. Hier onder in de foto’s welke ds ik heb en welke kaart. Heb er voor t laatst een tijdje terug mee gezeten, doet t nu niet meer. Iemand?

• By mvankleef
      wie o wie zou mij willen helpen , ik heb vroeger veel r4 kaarten gehad en ds , maar nu krijgt mijn jongste zoon de nieuwste 2ds en heb het nieuwste r4 kaartje gekocht , de software erop en wat nieuwere spellen gedownload maar helaas werken alleen de oude spellen (had er nog een paar op de pc staan ) . Ik zie wel de spellen staan op het kaartje maar kan ze niet openen . ik hoop zo dat iemand mij zou willen/kunnen helpen
    • By Duken
      Nintendo heeft in een rechtszaak geschikt voor 12 miljoen dollar (10,7 miljoen euro) met de websites LoveROMS.com en LoveRETRO.co. Het Japanse bedrijf klaagden de websites aan voor het plegen van merkinbreuk en het schenden van de auteursrechten. De websites in kwesties boden lange tijd roms aan van verschillende games in bezit van Nintendo door middel van emulators. Deze games waren afkomstig van platformen zoals de NES, GameBoy en N64. Inmiddels zijn de websites offline gehaald.
      De eigenaren van de websites, een getrouwd stel, maakte duidelijk aan Nintendo geen verdere problemen te willen veroorzaken in het juridische proces. Hiermee beslisten beide partijen om in discussie te gaan over de consequenties van de misgelopen inkomsten. Uiteindelijk schikte het paar voor een bedrag van omgerekend 10,7 miljoen euro, inclusief het offline halen en overhandigen van de websites aan het bedrijf.
      Eerder dit jaar sleepte Nintendo de website voor de rechter, wat leidde tot het veelvuldig offline gaan van verschillende aanbieders van roms, zoals EmuParadise, uit angst voor juridische sancties.

Toon volledig nieuwsbericht

• Who's Online   4 Members, 0 Anonymous, 133 Guests (See full list)

• Create New...