Spring naar bijdragen

USB stick wordt niet gevonden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb films op een harddisk gezet, getest en alles werkte.omdat ik de harddisk niet mee wilde nemen voor eventueel kwijtraken/beschadigen heb ik de films op een geformatteerde USB stick gezet, maar helaas niet meer getest. Nu op vakantie blijkt dat de tv de stick niet leest. Kan ik hier nog iets mee??

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Is de USB stick wel zichtbaar in Windows? Dus heb je onder deze computer de stick staan? Werken andere USB sticks wel in de computer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja hij werkt wel op de pc.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Werken andere USB sticks wel op de laptop? Als een andere USB stick niet werkt kan er of hardware matig wat zijn of in de software van Windows.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

12 minuten geleden zei William:

Werken andere USB sticks wel op de laptop? Als een andere USB stick niet werkt kan er of hardware matig wat zijn of in de software van Windows.

De stick werkt niet op de tv. Ik vind het raar dat de harddisk wel werkte op de tv en nu ik de bestanden op de USB stick heb gezet niet.  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Excuus ik las niet goed. Lees nu pas dat het om je televisie gaat. 

Je TV kan dus wel een harddisk uitlezen maar geen USB stick? Dat is inderdaad raar, veelal is het probleem juist andersom.

Heb je de films op je harddisk in mappen staan of los? Misschien moet je dezelfde inhoud opbouw aanhouden op je USB stick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 minuut geleden zei William:

Excuus ik las niet goed. Lees nu pas dat het om je televisie gaat. 

Je TV kan dus wel een harddisk uitlezen maar geen USB stick? Dat is inderdaad raar, veelal is het probleem juist andersom.

Heb je de films op je harddisk in mappen staan of los? Misschien moet je dezelfde inhoud opbouw aanhouden op je USB stick.

Ik had een map ff-output en daar stond alles in.die map heb ik gekopieerd naar de usb stick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Sorry, dan weet ik zo niet hoe je de USB stick kan laten werken op de TV. :(

Misschien heeft iemand anders een idee, wellicht dat je nog een andere USB stick hebt liggen die je kan proberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Was er al bang voor..😥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
Gast Drifter
2 uur geleden zei Oma1957:

Ik heb films op een harddisk gezet, getest en alles werkte.omdat ik de harddisk niet mee wilde nemen voor eventueel kwijtraken/beschadigen heb ik de films op een geformatteerde USB stick gezet, maar helaas niet meer getest. Nu op vakantie blijkt dat de tv de stick niet leest. Kan ik hier nog iets mee??

Waarschijnlijk leest je TV nu de stick niet meer omdat je hem geformatteerd hebt. Heb je heel toevallig een Samsung TV, want die zijn nogal gevoelig daarvoor. Er kan ook nog meespelen in welk formaat de USB-stick is geformatteerd (FAT32 of NTFS). Je kan proberen de USB-stick in de PC of Laptop even te controleren op fouten en te herstellen. Sluit de USB-stick aan op de PC of Laptop en klik dan even onder de rechtermuisknop op Eigenschappen van het USB-station. In het geopende venster klik je even op het tabblad Extra, daar zie je dan staan Foutcontrole en moet je even op het vakje Controleren klikken waarna een nieuw tabblad opent en je moet klikken op de regel Station Scannen. Na het scannen kan je de eventuele fouten herstellen en heb je kans dat je TV de USB-stick gewoon weer ziet. De bestanden die er nu opstaan blijven tijdens het controleren en herstellen gewoon op de stick staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...