Spring naar bijdragen

Sociaal raadsliedenwerk voor invoeren inkomstenbelasting


Gast puppy

Aanbevolen reactie

Hi,

 

Ik was vanochtend bij het bureau van 'Sociaal raadsliedenwerk' om mn inkomstenbelasting te laten in vullen en ik geef die 'DigiD machtigen' aan die persoon die het in vult.

Maar het werdt geweigerd me DigiD machtig code nu is mijn vraag mag dat maar zou?

Ze gaf als reden op dat ze niet met haar eigen gegevens niet geregistreerd wil zijn?    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat een vreemde reden is dat :(  Je zit daar om mensen te helpen met onder andere belastingaangifte te doen, en je weigert vervolgens doodleuk om deze in te vullen. Met als reden, dat je het niet ziet zitten dat je eigen gegevens geregistreerd worden.

Dan ben ik toch benieuwd hoe ze zelf aangifte heeft gedaan. Als dat digitaal is, dan zijn haar gegevens uiteraard al bekend :P

Heb je al gebeld om te vragen waar dit op slaat? Bel desnoods Digid ook op, dat je het heel vreemd vindt dat ze je om deze reden niet wilt helpen en of dat zomaar mag.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
48 minuten geleden zei Monkie:

dat je het heel vreemd vindt dat ze je om deze reden niet wilt helpen en of dat zomaar mag.

Ja, inderdaad...nu moest ik wel mijn eigen DigiD code prijs geven anders kon die aangifte niet worden afgewerkt worden :bloos:

Ik heb het web al af gezocht naar mijn probleem maar ik kon niets vinden daarover

 

PS kunnen die medewerkers van die (Sociaal raadsliedenwerk), machtig code (DigiD) zo maar afwimpelen ? 

En de vorige keer zag ik bij medewerker , ik keek over zn schouder en zag dat het vinkje aan gevinkt stond en ik dacht dat doe ik volgende keer anders en zodoende kwam ik ochtend met die machtigs code 

590863c2985e5-Schermafbeelding_2017-05-0

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

28 minuten geleden zei puppy:

PS kunnen die medewerkers van die (Sociaal raadsliedenwerk), machtig code (DigiD) zo maar afwimpelen ? 

Je zou zeggen van niet.  Ze bieden aan om je belastingaangifte in te vullen. Jij komt netjes met een machtigingscode, om vervolgens te horen dat ze deze weigeren.

Stel dat ze dit bij iedereen zo doen, waarom zouden ze dan nog hulp aanbieden bij het invullen van de belastingaangifte? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • William1 veranderde de titel in Sociaal raadsliedenwerk voor invoeren inkomstenbelasting
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Wat vreemd.... anders kan je dit eens lezen:

https://www.sociaalwerknederland.nl/thema/armoede-schulden/nieuws/5274-kennisnetwerk-belastingen-en-toeslagen

Zakendoen met de belastingdienst is soms ingewikkeld. De belastingdienst heeft nu een website gelanceerd voor iedereen die anderen helpen met toeslagen, aangifte doen en het invullen van formulieren van de belastingdienst. Ook staan op deze website handige trainingen voor het bieden van deze hulp. Sociaal Werk Nederland heeft meegedacht over deze website en ondersteunt het initiatief van harte. Deze website kan namelijk aan aantal lidorganisaties goed ondersteunen die clienten adviseert op dit gebied.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/kennisnetwerk/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
12 minuten geleden zei Monkie:

PS kunnen die medewerkers van die (Sociaal raadsliedenwerk), machtig code (DigiD) zo maar afwimpelen ? 

 

6 minuten geleden zei Draakie:

Wat vreemd.... anders kan je dit eens lezen:

https://www.sociaalwerknederland.nl/thema/armoede-schulden/nieuws/5274-kennisnetwerk-belastingen-en-toeslagen

Zakendoen met de belastingdienst is soms ingewikkeld. De belastingdienst heeft nu een website gelanceerd voor iedereen die anderen helpen met toeslagen, aangifte doen en het invullen van formulieren van de belastingdienst. Ook staan op deze website handige trainingen voor het bieden van deze hulp. Sociaal Werk Nederland heeft meegedacht over deze website en ondersteunt het initiatief van harte. Deze website kan namelijk aan aantal lidorganisaties goed ondersteunen die clienten adviseert op dit gebied.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/kennisnetwerk/

Daar staat niets over in dat ze mijn machtigs code (DigiD) kunnen weigeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

10 minuten geleden zei puppy:

 

Daar staat niets over in dat ze mijn machtigs code (DigiD) kunnen weigeren?

Ik zie er ook niets over terug, inderdaad. Het blijft raar dat dit is gebeurt.

Ik zou voor de zekerheid je wachtwoord van Digid veranderen. Ook dien je zelf de machtiging in te trekken.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
1 uur geleden zei Monkie:

Ik zou voor de zekerheid je wachtwoord van Digid veranderen.

Had ik vanochtend al gedaan toen ik van die sociaal raadslieden werk, vanaf kwam ^_^

Heb ook al een e-mail verzonden naar info@digid.nl met de vraag of ze dat maar zo kunnen weigeren :)  

Ook dien je zelf de machtiging in te trekken.

Ja die ook :P

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Op 2017-5-2 om 14:26 zei puppy:

Had ik vanochtend al gedaan toen ik van die sociaal raadslieden werk, vanaf kwam ^_^

Heb ook al een e-mail verzonden naar info@digid.nl met de vraag of ze dat maar zo kunnen weigeren :)  

 

Heb een e-mail van : Helpdesk DigiD, gehad of ik telefonisch contact wilde leggen :blink:..

Ik had toch een duidelijke mail verzonden:

 U geeft aan dat uw machtigingscode wordt geweigerd omdat een medewerker van (Sociaal raadsliedenwerk) niet geregistreerd wil zijn.

Om uw vraag gericht te kunnen beantwoorden, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. U kunt ons bellen op telefoonnummer....

 

Wat mot ik hier bij nu toevoegen zoals ik geschreven had?

Ook dien je zelf de machtiging in te trekken.
bewerkt door puppy
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een gevalletje 'standaard reactie'. Eigenlijk verbaast me dat niet. Dat komt vaak genoeg voor in dit soort gevallen.

Bel ze maandag op en geef aan dat je belt naar aanleiding van je e-mail.  Ik weet niet er in de e-mail een bepaald kenmerkt te zien is, zo ja, dit zou je dan kunnen doorgeven als je ze belt.

Zo niet, dan kun je zelf nogmaals aangeven wat er aan de hand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...