Spring naar bijdragen
skinny666

Android tablet Medion p9514 blijft in apx / slaapstand na update

Recommended Posts

Beste,

Mijn zoon heeft een tablet van Medion model p9514 , maar deze is helaas na een update in APX-mode ( of slaapstand ) terecht gekomen bestaat er een systeem om hem daaruit te halen.

Mvg,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had je geprobeerd om de tablet te rooten met andere firmware? Of wat het een standaard update?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die tablet draait Android 3.2. Ik neem aan dat je de tablet wou upgraden naar Android 4.0?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad, dit was een automatische update van Medion zelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Duidelijk. Ik denk dat je vanuit de fabrieksinstellingen moet gaan voor een rollback of daar vandaan de upgrade kan uitvoeren.
Dan moet je naar alle waarschijnlijkheid wel eerst Android downloaden en op de tablet zetten.

Als je de tablet aan een PC koppelt, heb je dan toegang tot het bestandssysteem?

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ga dat zo dadelijk eens proberen maar denk van niet. Ik heb dat ooit eens geprobeerd via deze blog http://blog.johanvanbogaert.be/?m=1 maar ik kreeg het niet gemaakt met de uitleg daar.ik Moest Linux downloaden en dan moest het lukken.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dit nog niet gedaan. Moet het binnenkort doen met een oudere android phone.
Waarschijnlijk kunnen andere mensen je hier beter helpen als je vastloopt.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien heb je wat aan deze handleiding.
Ik kan je verder niet helpen. Het is mij tot op heden nog niet eens gelukt om mijn telefoons te rooten.
Waarschijnlijk heeft @Duken hier meer verstand van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Draakie
      Wij hebben een eigen app uitgegeven voor de Duken.nl community. De app is door onszelf ontwikkeld en beschikbaar gemaakt op het Android platform. In de app vind je zoals je het van ons bent gewend; een mix van het download nieuws, reviews, video’s en natuurlijk de community.
      Na het installeren van de app krijg je een icoon beschikbaar van de Duken community op je telefoon. Bij het starten van de app krijg je de laatste berichten van de community in beeld en is de app bruikbaar zoals de mobiele website.
      De app is maar 1.6 MB, heeft geen rechten nodig en is beschikbaar op alle Android systemen. Helaas is er nog geen app beschikbaar voor Apple iPhones / ios.
      Downloaden en installeren van de App kan via deze link of door te zoeken in de Android Playstore naar "duken.nl" .

• Door Draakie
      Wij hebben een eigen app uitgegeven voor de Duken.nl community. De app is door onszelf ontwikkeld en beschikbaar gemaakt op het Android platform. In de app vind je zoals je het van ons bent gewend; een mix van het download nieuws, reviews, video’s en natuurlijk de community.
      Na het installeren van de app krijg je een icoon beschikbaar van de Duken community op je telefoon. Bij het starten van de app krijg je de laatste berichten van de community in beeld en is de app bruikbaar zoals de mobiele website.
      De app is maar 1.6 MB, heeft geen rechten nodig en is beschikbaar op alle Android systemen. Helaas is er nog geen app beschikbaar voor Apple iPhones / ios.
      Downloaden en installeren van de App kan via deze link of door te zoeken in de Android Playstore naar "duken.nl" .

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door nolikomaaseik
      Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy Tab A tablet van 16 GB , deze is nieuw . Er staat dus nog niets op . Ik wil nu een film gaan downloaden om deze te kunnen bekijken in het vliegtuig tijdens onze reis naar Canada .  Wat of welke programma's heb ik nu nodig om deze film op mijn tablet te kunnen bekijken ?
    • Door guilpje
      Deze week heb ik mijn Samsung Galaxy J5 2016 geroot. Maar sinds enkele dagen krijg ik steeds op een willekeurig moment advertenties (kan zijn dat deze ook al kwamen voor de root). Heb al enkele dingen geprobeerd zoals; een Clean Master app installeren, apps verwijderen die ik sinds kort heb geïnstalleerd, Adblock Plus geïnstalleerd, iets aangepast in ontwikkellaarsopties.. Dit waren allemaal dingen die ik vond op het internet maar niets helpt. Een ander probleem dat ik opmerk, nadat ik mijn telefoon heb geroot, is dat mijn filmpjes op YouTube niet meer willen afspelen op 720p, het maximum dat er staat is 480p terwijl vroeger zeker 720p beschikbaar was.

UPDATE: ik denk dat ik de boosdoener heb gevonden wat de ads betreft, heb via een app alles kunnen verwijderen (hoop ik) van de desbetreffende app. Voorlopig nog geen ads gehad.

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Dank je wel Drifter, Klopt er zit een mediabox bij met HDMI aansluitingen. zover was ik.😁 Daar heb ik de harde schijf nu op aan gesloten en die speel gewoon af.maar geen 4k Harde schijf is: (Intenso Memory Center Desktop Harddisk 3 TB. USB 3.0 (USB 2.0 compatible) ) Maar daar schrijf je weer iets een videoplayer app, ja waar haal ik die vandaan en hoe krijg je zoiets op je TV. Voor mijn gevoel wordt het steeds ingewikkelder.maar ja daar ben ik dan ook een vrouw voor 😜 Ik heb al aan mijn kennissen gevraagd maar helaas is voor hun ook allemaal nieuw denken wel heel goed na voor ze ook een nieuwe TV aanschaffen. Woon je niet in de buurt van Dordrecht 🤣  Bedankt groetjes Arietta  
    • Nou Nou Nou, wat een gedoe bij jullie in Nederland met die wifi. Bij mij heb ik er absoluut geen problemen mee, ben dan ook ne Belg 😉, en bij mijn moeder die in een wijk woont waar bijna iedereen het net heeft en bijna ook iedereen aan de wifi is heb ik ook nog nooit problemen gehad. Tot zover ik weet hebben Ziggo & Telenet toch dezelfde hoofdaandeelhouder Liberty Global? Al is Telenet niet de goedkoopst ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
    • Op Twitter heeft zich een van de grootste ironieën van de afgelopen tijd afgespeeld in een nieuwe woordenstrijd die is ontbrand over Artikel 13. Nadat Pirate-Europarlementariër Julia Reda kinderen opriep om te lobbyen bij hun ouders over de controversiële wetgeving, kreeg ze van IFPI (International Federation of the Phonographic Industry) een "schaam je" voor "het manipuleren van minderjarigen". Het probleem is dat de entertainmentindustrie al meer dan een decennium hetzelfde doet. Omdat kinderen onder artikel 13 vallen, grotendeels vanwege hun obsessie met YouTube, heeft Reda onlangs voorgesteld om bij hun ouders te lobbyen om de wetgeving te lezen. Tegelijk met pop-ups van YouTube die gebruikers adviseerden zich tegen artikel 13 te verzetten, leek dat sommige aanhangers van de voorgestelde wet te irriteren. Naarmate de controverse over de voorstellen van artikel 13 van de EU aanhoudt, lijkt Twitter het favoriete communicatiewapen te zijn voor partijen aan beide zijden. Als een van de belangrijkste tegenstanders van Artikel 13 en in het bijzonder de eis voor Uploadfilters, is Julia Reda een veel voorkomend doelwit voor voorstanders van deze omstreden Auteursrechtwetgeving. Julia Reda is een politica voor de Piratenpartij Duitsland en voorzitter van de Jonge Piraten Europa en in 2014 werd ze verkozen tot Europarlementariër.