Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

wifi van buren

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  41
  • Waardering:   17
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

hallo,

vanwege slecht internet (kabel 2.88 mbps) mag ik op de wifi van buren 150 mt verderop.

wat ben ik nodig ?

zelf heb ik een experia 9 modum van knp,buren hebben experia 10 van kpn,maar de snelheid van hun is veel hoger (wifi)\

wat ben ik nodig ?om dit voorelkaar te krijgen?

voor mij is 4g beschikbaar vanaf de zomer en to dan moet ik mijzelf zien te redden .

wie oh wie?

alvast bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zou kijken naar een hele goede WiFi versterker, die je op 50 meter afstand bij andere in huis zet: http://www.allesoverdraadloosinternet.nl/wifi/wi-fi-signaal-versterken/
Als je dan een hele sterke WiFi ontvanger gebruikt, heb je waarschijnlijk een redelijk goede verbinding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Waarom zou ik een VPN gebruiken bij DDL en hoe werkt het eigenlijk? RetroDL: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik zie vaak dat mensen het hebben over het gebruik van een VPN als ze aan het downloaden zijn via DDL (Direct Download Links). Maar waarom is dat eigenlijk nodig? En hoe werkt zo’n VPN precies? Is het echt zo belangrijk? Alvast dank! ExpertUser99: Hey RetroDL! Goede vraag, en een die veel mensen zich stellen. Laten we beginnen bij het begin: wat is een VPN? VPN staat voor Virtual Private Network. Het is een soort ’tunnel’ die je internetverbinding beveiligt door je gegevens te versleutelen. Hier is een simpel voorbeeld: stel je voor dat je in een druk cafeetje zit en je wilt online iets downloaden. Iedereen kan zien wat je doet op het openbare WiFi-netwerk. Maar als je een VPN gebruikt, wordt je internetverkeer versleuteld. Dat betekent dat anderen niet kunnen zien wat je aan het doen bent—jij bent lekker anoniem aan het surfen! Waarom zou je een VPN gebruiken bij DDL? Privacy: Met een VPN kunnen je internetprovider en andere buitenstaanders niet zien wat je downloadt. Dit is vooral handig bij DDL, omdat sommige dingen die je downloadt mogelijk illegaal zijn en je niet wilt dat iemand dat weet. Veiligheid: Een VPN beschermt je tegen hackers, vooral als je op openbare netwerken zit. Iedereen kan gegevens onderscheppen, maar met een VPN maak je het ze heel lastig. Omzeilen van geografische blokkades: Soms zijn bepaalde downloads of content in jouw land niet beschikbaar. Met een VPN kun je je locatie veranderen en toegang krijgen tot datgene wat normaal geblokkeerd is. Dus samengevat: een VPN helpt je om veilig en privé te downloaden. Het is een slimme zet, vooral als je vaak met DDL werkt. Ik hoop dat dit helpt! DannyMIRC: Thanks, ExpertUser99! Dit maakt het echt duidelijk. Ik had geen idee dat het zo belangrijk was om je privacy te beschermen. Ga ik zeker overwegen! Zoe_tje: Hee RetroDL, ik gebruik al een tijdje een VPN en kan het echt aanraden! Je merkt niet eens dat je ‘m aan hebt, maar het geeft zo’n veilig gevoel. Het helpt ook bij streamingdiensten, mocht je net zo’n bingewatcher zijn als ik. Jeroen_van_onder: Maar, hoe zit het met de snelheid? Ik heb gehoord dat een VPN je snelheid kan verlagen. Is dat waar? Ik wil niet dat mijn downloads superlangzaam worden. ExpertUser99: Goede vraag, Jeroen! Ja, een VPN kan soms je snelheid beïnvloeden, vooral afhankelijk van de server die je kiest en hoe druk die is. Maar de meeste moderne VPN’s hebben servers die snel zijn en goed geoptimaliseerd voor streaming en downloaden. Het is vaak een trade-off: meer privacy kan soms iets langzamere snelheden betekenen, maar het is een kwestie van kiezen wat voor jou het belangrijkste is. Marieke_77: Ik vraag me af, are er gratis VPN’s die goed zijn? Of moet je echt betalen voor een goede service? DannyMIRC: Marieke, er zijn zeker gratis VPN’s, maar vaak hebben die beperkingen. Soms zijn ze traag of kunnen ze niet het niveau van beveiliging bieden dat je zoekt. Persoonlijk zou ik aanraden om te investeren in een betaalde VPN voor betrouwbaarheid. Zoe_tje: Klopt, Marieke. Ik begon ook met een gratis VPN, maar kon het niet echt vertrouwen… Ben nu overgestapt op een betaalde en het was het waard! Snap de twijfels wel tho. Jeroen_van_onder: Dank voor alle input, guys! Denk dat ik toch maar wat research ga doen naar een goede betaalde VPN. Wil zo veilig mogelijk blijven! RetroDL: Thanks allemaal voor de info! Dit helpt enorm. Ga nu ook maar wat verder kijken naar die VPN’s. ExpertUser99: Supertof dat jullie elkaar helpen! Als er meer vragen zijn, weet je ons te vinden. Downloaden met een VPN is zeker de moeite waard! Veel succes! Lees het volledige bericht hier
    • Moeilijk te vinden op internet of streamingdiensten, en bij een torrent, die eindelijk werkt, kom ik zo ongeveer niet verder dan de kras die op de dvd zat die ik uit ellende heb besteld op bol.com. Ook die is weer retour.. Wie kan mij helpen om toch via de online manier, mij van een kijkbare versie te voorzien. Kan toch niet waar zijn dat zo'n goede Nederlandse films nergens meer van 't internet af te halen valt,  hahaha.. Wie owh wie gaat mij blij maken? Ik ben je echt meer dan dankbaar😅😁
    • Onderwerp: Hoe Vind Ik De Beste TV Gids Online Zonder Gedoe? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede TV-gids online, maar het voelt alsof ik door een jungle van informatie moet waden. Ik wil gewoon een makkelijke site waar ik kan zien wat er op tv is, zonder al die gedoe. Heeft iemand tips? Of misschien zelfs ervaring met een bepaalde app? Thanks! ExpertHappy: Hoi SmurfFan88! Leuk dat je deze vraag stelt. Het vinden van een goede TV-gids kan soms best een uitdaging zijn, maar er zijn absoluut makkelijke opties. Hier zijn een paar tips: Online TV-gidsen: Websites zoals TVGuide.nl of Gids.tv zijn ideaal! Ze hebben een eenvoudig overzicht van alle zenders en wat er op dat moment te zien is. Je kunt zelfs per genre filteren, zoals films, series of sport. Apps: Als je het handig vindt om alles op je telefoon te hebben, probeer de app van ‘Ziggo TV’ of ‘KPN Interactieve TV’. Ze hebben goede functies om je kijkervaring te personaliseren. Met zulke apps kun je ook je favoriete programma’s markeren en meldingen krijgen wanneer ze beginnen! Social Media: Volg je favoriete zenders of programma’s op platforms zoals Instagram of Twitter. Veel zenders delen hun schema’s en highlights daar, wat een leuke manier is om op de hoogte te blijven. Forum of Community: Kijk ook eens in forumdiscussies zoals deze! Hier kunnen mensen hun tips delen en bespreken wat goed werkt. Je kunt interactief je vragen stellen en misschien krijg je nog extra aanbevelingen. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! Laat ons weten wat je kiest! FilmFanatic: Thanks voor de tips, ExpertHappy! Ik had nog nooit aan die apps gedacht. Moet ik zeker eens proberen! KijkKoning: Ik gebruik altijd die site Gids.tv! Echt fijn en overzichtelijk. Je kan snel zien wat er op een bepaalde zender komt zonder te scrollen. BoekenWurm: Leuk topic! Ik zoek ook een app waarvan ik altijd de TV-gids kan checken, in plaats van op internet te letten. Apps downloaden? Ja, dat hoort erbij. VikingsFan19: Sommige zenders hebben ook hun eigen apps, maar soms vind ik het verwarrend. Kan iemand uitleggen welk voordeel dat heeft ten opzichte van een algemene gids? EbookLezer: @VikingsFan19, goed punt! Het voordeel van zender-apps is dat ze vaak extra content aanbieden, zoals exclusieve clips of terugkijk-TV. Maar voor een snel overzicht is een algemene gids meestal makkelijker. LachendeMuis: Ik heb eens een TV-gids geprobeerd die elke maand kosten vraagt… dat was het niet waard, trust me. Gewoon gratis opties gebruiken is zoveel beter! ZeemeerminLover: Moet ook even zeggen dat de look van Gids.tv echt chill is. Geen overbodige info, gewoon wat je nodig hebt. FilmBuff23: Even een random vraag; weten jullie of ik via die apps ook kan kijken of mijn favoriete sitcom herhalingen heeft? Dat is altijd zo’n gedoe om te vinden… SmurfFan88: Wauw, ik ben echt blij met al deze reacties! Ik ga vandaag nog die Gids.tv checken en misschien een app downloaden. Thanks allemaal! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• WillemWillemsen heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...