Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Goedenavond,

Ik wilde vanmiddag inloggen bij Place2home.net en kreeg de melding dat de beheerder mijn ip adres had verbannen. Ik kon voor meer info contact opnemen met de beheerder. Dit inmiddels 2x gedaan maar krijg geen reactie. Iemand een idee wat de reden kan zijn? Ik download alleen en spot niets door. Zou niet eens weten hoe dit moet.

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een ban is meestal het gevolg van een misdraging.
Ik plaatste lang geleden in een topic een opmerking, waarin ik een mod vergeleek met halal varken, weg was mijn account... 🤪
Dus, toen heb ik mezelf opnieuw ingeschreven met een ander IP.

Het kan ook zo zijn dat ze de database aan het opschonen waren.
Dat gebeurd regelmatig, ze gooien dan (automatisch) accounts eruit die ze misschien niet vertrouwen.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank voor je reactie. Ik zou echt niet weten wat ik gedaan heb om "verbannen" te worden. Ben al een paar jaar lid, heb nooit iets raars gedaan of gezegd en een paar dagen geleden kon ik nog gewoon inloggen. Hopen maar dat de beheerder snel met een verklaring komt en het een vergissing blijkt te zijn. Ben ook niet bekend met een ander IP adres gebruiken en degenen waar ik veel van download zijn helaas niet meer op spotnet te vinden want die zijn toen overgestapt naar Place2home....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat ze je account hebben gesloten bij een grote schoonmaak. En reageren, dat doen ze helaas bijna nooit. 
Maak ergens, op je werk of op een andere plek een account aan, dan heb je een normaal IP adres, krijg je weer een account en dan kan je de website weer doorzoeken.
Doe dat dan wel met een VPN, misschien bannen ze je nieuwe account ook als ze zien dat je inlogt met je eigen IP.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hou er rekening mee dat het soms dagen kan duren voordat ze een nieuwe account goedkeuren. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Dukkel
      Hallo mensen,
      Ik probeer al geruime tijd (weer) toegang te krijgen tot Place2Home.net maar daar ben ik tot op heden nog niet in geslaagd.
      Is er iets loos met die site? Een vriendin van me heeft nog wel steeds contact met de Site.
      Met vriendelijke groet
      Dukkel

• Door deurenkletser
      Hallo allen,
      Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen bij Place2home.net. Account blijkt niet gevonden te zijn. Registeren is blijkbaar tijdelijk niet mogelijk...
      Gaan ze underground of zijn er nog mensen met dit probleem?
    • Door Jo1985
      Daar was ik weer. Ik hoor veel goede verhalen van place2home. Ik heb er nu een account en wil gaan downloaden. 
      Heel veel gedoe geweest, maar nu heb ik Spotnet gedownload, ik kan een nzb bestand downloaden bij place2home nadat ik iemand bedankt. (Waarom is dat trouwens?) De Nzb kan ik openen met Spotnet alleen stopt de download vaak op het einde.
      Sommige NZB bestanden van place2home werken wel maar die met een wachtwoord niet. Ik kan wel de Nzb file downloaden. Dan is er toch geen wachtwoord nodig. 
      Torrents vind ik toch nog makkelijker, maar hier staat meer Nederlandse films op.
    • Door bianca1315
      hoi jongens ik heb ff een vraagje ik heb een ip adres van iemand die een kennis van mij heeft opgelicht.
      nu heb ik op internet zijn ip adres ingevoerd maar alles staat prive weten jullie nog een manier om via een ip adres gegevens van iemand te achterhalen.
      alvast bedankt voor de moeite
      xxx bianca

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Maar blijft het bij 1 of 2? 😹
    • Totaal nutteloos dat aanmelden met VPN je loopt even de buurt in met je GSM of Tablet en je meld je aan met het ip van iemand in de buurt, of je gaat ff bij je schoonmoeder langs, dus kom niet met gelul over veiligheid, maar op zo'n amateuristisch forum wil ik niet eens lid zijn.  
    • @Cptzeromaniac Er is niemand die jou verplicht om te reageren. En sorry dat kan jij nou wel vinden geen discussie, ik denk dat het juist wel een discussie waard is,  en dat alle voor en tegens gewoon hier neergezet mogen worden. Zeker m.b.t. VPN verbindingen. Wellicht is het nodig om de betekenis te geven van het woordje Forum: Forum
      Een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen, bestanden kopiëren vanuit de bestandsbibliotheken (libraries) en om regelrecht te praten met andere leden. Je kunt deel nemen aan de discussies in een Forum (via berichten of in een gesprek) of gewoon alleen maar meekijken. Er zijn forums voor speciale onderwerpen en forums die heel algemeen zijn.