Spring naar bijdragen
Gunner

Sonarr indexers No indexers available

Recommended Posts

Is er iemand die me kan helpen met het opzetten van Sonarr op een WIndows installatie? Dat wil zeggen dat ik Sonarr al heb draaien maar tegen wat installatie issues aanloop en eigenlijk vooral de indexers. Er staan wat suggesties in de setup maar daarvan lijkt het alsof ik geen enkele kan kiezen.

Of heb ik die indexers niet nodig?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan m'n post blijkbaar geen edit geven, maar dit zijn de warnings die ik heb staan;

No indexers available with Search enabled, Sonarr will not provide any search results
No indexers available with RSS sync enabled, Sonarr will not grab new releases automatically

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je wel een indexer actief zoals die van nzbplanet. Je hebt dan wel een API nodig.

ebf6f5c32c2887ec25a49d9adc9c8b3067066848_1_658x500.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb het denk ik werkend. Via een dropdown kon ik een indexer toevoegen.

Nu heb ik een account van nzbfinder.ws maar loop tegen errors aan omdat ik al tegen m'n max API requests aanzit volgens mij.....

je voorbeeld nzbplanet is ook invite only zie ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed om te horen dat het is gelukt. Nu nog zoeken naar een goede API. ;)

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minute ago, Duken said:

Goed om te horen dat het is gelukt. Nu nog zoeken naar een goede API. ;)

Is het nuttig om te betalen voor betere API toegang?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Durf ik niet te zeggen, heb er weinig ervaring mee. Ik weer ook niet wat de kosten zijn van de API.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minutes ago, Duken said:

Durf ik niet te zeggen, heb er weinig ervaring mee. Ik weer ook niet wat de kosten zijn van de API.

nzbfinder.ws 10 euro per jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had je nog een betaalde API geprobeerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 hours ago, Duken said:

Had je nog een betaalde API geprobeerd?

Ik twijfel daar nog een beetje over. Het standaard account werkt, maar ik loop inderdaad tgeen de beperkingen aan van het aantal requests.

In hoeverre is zo'n indexer eigenlijk legitiem? Zelf zeggen ze dat het legit is omdat ze zelf niets hosten of aanbieden maar ja... :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of de indexers legetiem zijn.... Mmmm ik verwacht niet dat ze opeens offline gaan.

Maar een LIFE time abonnement is zolang de dienst actief is. En ik denk niet dat je naar de Tros radar kan gaan om een indexer een koude douche te geven als je LIFE time abonnement volgend jaar opeens niet werkt doordat de dienst offline is....;)

Ik moet mij ook eens meer gaan inlezen in de indexer materies.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door cookiesmonster
      Wat is het toch lastig.
      Couchpotato is voor mij een prima tool om te zoeken naar films. Er gaan alleen 2 dingen mis.
      Als er een betere resolutie (720/1080/2160) uitkomt pakt hij deze niet op. Het is me nog niet gelukt om CP te koppelen aan een IMDB list.  
      Radarr heb ik nog niet gebruikt maar ik heb begrepen dat het een afgeleide is van Sonarr.
      Sonarr werkt bij mij prima en haalt keurig de betere versies op als deze komen of als er bv NL subs bij zitten.

Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met beide of 1 van de 2.

Alvast bedankt
    • Door cookiesmonster
      Je kan tegenwoordig films en series in allerlei formaten en eigenschappen downloaden. Eigenlijk vind ik dat sonarr en couchpotato hierin een beetje tekort schieten.
      Tuurlijk is het geweldig dat je tegenwoordig tot 2160p kan downloaden. Persoonlijk download ik nu alles in x264 1080p maar eigenlijk zou ik graag willen dat hij het uiteindelijk in x265 download.
      Ik heb gezien dat x265 ook een geweldig beeld geeft maar aanzienlijk kleiner is in bestandsgrootte.
      Iemand tips hoe dit voor beide tools is in te regelen?
      Ik heb al gezocht op het forum van beide producten maar heb het niet kunnen vinden.
    • Door cookiesmonster
      Hallo,
      Ben zeer benieuwd welke torrent indexers men gebruikt in applicaties zoals Sonarr en Couchpatato aangezien er meer en meer sites offline gaan of private zijn.
      Bedankt voor de tips.

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Bah... Die bel is niet zo lekker. Met de andere trafo gaat mijn tingel niet af...beetje onzin zo. Maar goed, we spelen er verder mee. Anders dient hij als VoIP camera. BTW, 4.4 is uitgegeven!!! Uitrol is nog niet uitgegeven, maar die komt 1 deze dagen.  
    • Jammer dat 4.4 nog even op zich laat wachten en als al je bellen werken zou ik daar maar heel erg zuinig op zijn want voor dat geld mogen ze wel 50 jaar meegaan. 
    • Nou 4.4 blijkt nog wat foutjes te hebben waardoor ze de versie nog niet uitgeven. Ppffff Ik had een slimme deurbel besteld, kosten 45 euro. Pakketje is door de douane opgepikt, kan gebeuren na die 62936 bestellingen. Maar even 21 euro bijbetalen bij ophalen pakket. Blijk dat ik batterijen moet hebben voor dat ding, a 12 euro totaal. En nu moet ik op nog een andere bel trafo moet hebben voor stroom toevoer a 16 euro.... Lekker dan 🤐 (eigen schuld overigens)