Jump to content

Private internet access is uit de download en VPN tests de beste provider en nu verkrijgbaar voor €2.60 per maand.

Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt is dit ook één van de goedkoopste VPN providers. We hebben ook een uitgebreide stap voor stap handleiding :)

Lees verder...

Sign in to follow this  
Monkie

The Crown

Recommended Posts

The Crown

Drama

The Crown

About

• Released

• Rating

8.2
  • Genre

• Drama

The Crown

Drama

Overview

Dit drama onthult de politieke rivaliteit en romantiek tijdens het bewind van Elizabeth II en de gebeurtenissen die de tweede helft van de 20ste eeuw vorm hebben gegeven.

Credits

• Olivia Colman
    Olivia Colman
    Queen Elizabeth II
  • Tobias Menzies
    Tobias Menzies
    Prince Philip, Duke of Edinburgh
  • Marion Bailey
    Marion Bailey
    Queen Elizabeth the Queen Mother
  • Helena Bonham Carter
    Helena Bonham Carter
    Princess Margaret
  • Ben Daniels
    Ben Daniels
    Antony Armstrong-Jones
This page uses the themoviedb.org API.

the-crown-netflix.jpg

The Crown is een Britse historische dramaserie van scenarioschrijver Peter Morgan. De serie vertelt een biografisch verhaal over de regeerperiode van koningin Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk.

De serie is gestart in 2016 en bestaat momenteel uit 2 seizoenen.  In totaal staan er 6 seizoenen op de planning. Hoofdrolspelers: Claire Foy, Matt Smith, Jared Harris, John Lithgow.

Het verhaal begint in 1947 als Elizabeth II gaat trouwen met Philip, hertog van Edinburgh. In het eerste seizoen wordt het verhaal verteld van de eerste tien jaar van haar leven als koningin.
In de seizoenen die daarop volgen, wordt per seizoen ook telkens tien jaar van haar leven die daarop volgt behandeld.

Mijn mening:

Waar zal ik beginnen. Ik vind het een geweldige serie. Kosten nog moeite zijn gespaard. En dat is te zien. Ook de acteurs spelen stuk voor stuk geweldig. Vooral hoe John Lithgow de rol van Winston Churchill neerzet is fenomenaal.

Verder geeft de serie je een mooi inkijkje in het leven van Engelse koningshuis.
Alle afleveringen van beide seizoenen waren stuk voor stuk pareltjes om naar te kijken. Het verveelde me geen moment.

Deze serie is een echte aanrader voor wie is geïnteresseerd in het Engelse koningshuis en zijn of haar geschiedenis wat wil oppoetsen.
Laat het derde seizoen maar komen. Door een recast zal dit pas ergens in 2019 zijn.

Cijfer: 9.5.

• Thanks 1

Die kon ik niet, lijkt op een serie die ik kan kijken met mijn vrouw. Ik verwacht hier geen schietpartijen bij ;)

Ik ga hem vanavond introduceren thuis. Eerst nog even once upon a time verder kijken.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.  Je wordt inderdaad niet overhoop geschoten. :)

Een scene die ik bijvoorbeeld geweldig vind:

Edited by Monkie

Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• Ik ben bang dat Cloudflare deze actie alleen heeft uitgevoerd omdat het IP-adres op een lijst staat van BREIN en daarnaar handelt met een standaard mail. Het is al eerder voor gevallen dat Ziggo een Torrentsite (EZTV) heeft geblokkeerd op basis van een door BREIN verstrekte Filterlijst. EZTV had een IP-adres dat leek op 1 van de vele IP-adressen (ook Proxies) die gebruikt worden of werden door The Pirate Bay en door een Rechtelijke uitspraak verplicht gehanteerd moeten worden door Providers en dus ook Cloudflare, totdat BREIN schriftelijk laat weten aan Cloudflare dat er sprake is van een foutje.
    • Guardian. Betreft het cachen word alleen de website gecached en niet de database. Dan heb ik het over de afbeeldingen die er voornamelijk op staan. Ze kunnen niet het php file bestand uitlezen zoals in een tekst editor. Wel is het verstandig om de standaard database poort aan te passen Daarnaast is het advies om tijdens het downloaden en of uploaden een vpn te gebruiken, brein kan hun zogenaamde software wel inzetten om uploaders te pakken. Ik denk zelf dat hun zogenaamde scan software een vage torrent client is   Duken, Cloudflare haalt je website niet offline maar blijven hun dienst aanbieden.  Brein zegt er op, eigenlijk moeten de illegale diensten hier geen gebruik van kunnen maken. Het gaat nu puur om Warp de vpn dienst van cloudflare, die kun je zonder registratie gratis gebruiken. Als ze ip adressen van servers kunnen krijgen dan kunnen ze ook ip adressen van uploaders krijgen lijkt mij. Dat brein ip adressen van websites kreeg/krijgt was mij al bekend. heb het heel vaak gezegd en Brein geeft dat ook toe. Alleen rest bij mij de vraag dan wel,  als ze het ip adres hebben dan hebben ze ook de host die hun zelf niet benaderen maar cloudflare.   Tuinbever@ Je kunt een ddos op verschillende manieren oplossen. Heb gezien dat het via cloudflare gebeurde maar dan betaal je, dus gooi je gegevens bloot. Je kunt het ook via netstat en dan iptables, alleen als je in cloudflare staat is het rottig omdat steeds cloudflare ip adressen voorbij komen. Je kunt het ook oplossen door middel van een Load Balancer, op het moment werk ik ook met een load balancer omdat er nu ook continu poort scans lopen. Hierdoor is de moeder server ook buiten beeld, die kun je zelfs in de keuken neer zetten als het moet  
    • Wij hadden ook de site lopen via Cloudflare, maar inmiddels al 6 maanden gestopt, ook dit omdat een collega een soortgelijke mail ontving 😖 Wij gebruikte de CDN van Cloudflare  maar inmiddels niet meer. maar dat geld ook voor Amazon s3. Het ligt waarschijnlijk niet aan de host maar aan de Cloudflare dienst deze gebruikt wordt om te beschermen tegen Ddos en voor CDN gebruik.
  • Create New...