Spring naar bijdragen
Draakie

DVD & CD Hoesjes / Covers - Overzicht van websites

Recommended Posts

dvd hoes nlMisschien niet meer zo populair als vroeger maar er zijn nog altijd bezoekers en leden die graag bij een download het bijbehorende hoesje zoeken.

Soms voor het digitale archief en andere om deze covers uit te printen om netjes bij de hand te houden. De covers kan je ook gebruiken i.c.m. de media software zoals Kodi om een mooi overzicht te behouden.

De lijst met websites bevat hoesjes voor muziek albums, films, series en natuurlijk games. Zowel in DVD als CD formaat Je zult zelf moeten kijken waar je het fijnst kan zoeken naar de hoesjes. 

We proberen deze lijst up-to-date te houden. Werken er links niet of heb je zelf aanvullingen dan kan je dit doorgeven via de reacties. De startpost kunnen we dan ook blijven bijwerken.

Websites voor CD / DVD hoesjes en covers:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door predator
      hallo
      sinds kort loopt mijn ps3 vast.
      moet dan helemaal de ps3 uitzetten met de stekker eruit want op de aan knop gaat niet en bij de controler begint alle 4 de lampjes snel te knipperen.
      Als de ps3 weer aan staat kan ik de dvd afkijken.
      Wat kan de oorzaak zijn?
      mvg predator

• Door pollerita
      Ik ben mijn eigen dvd's op een Nas aan het plaatsen.
      Nu heb ik de fout gemaakt om die in het geheel te rippen. Dus van dvd naar Iso. Natuurlijk staat mijn schijf (1 TB) bijna vol en moet er een nog een heel deel doen.
      Heb al verschillende programma's geprobeerd (trials) maar er is geen enkel bij die kan omzetten naar Mkv? 
      Denk dat Mkv het beste is om de ISO kleiner te maken? En als ik een programma vind dan duurt het een 30 minuten om deze om te zetten.

Hebben jullie een alternatief om de ISO kleiner te maken dat toch redelijk vlug gaat en zodat ik ze ook nog kan afspelen met mijn Shield?
      Bedankt op voorhand!
    • Door bart0255
      Beste Leden

Voor een PowerPoint presentatie zou ik graag een klein stukje uit een dvd willen
      halen en de url in de presentatie willen verwerken. Ik weet niet of de dvd beveiligd is.
      Een en ander kan tegen betaling, we zullen dit vaker willen
      Wie o wie kan ons op korte termijn helpen. Graag omgeving velsen
    • Door Astrid Brouwer
      hoi, ik heb een dvd gebrand via dvdflick maar heb heeeeel goed beeld en geen geluid, maar op pc wel? en kan de boxen niet aansluiten op tv? hoe kan dit??