Jump to content
Beauf

Backup fout Code 0x80070005

Recommended Posts

Kan  geen back-up meer maken foutcode 0x80070005

42 minuten geleden zei Beauf:

Kan  geen back-up meer maken foutcode 0x80070005

Graag zou ik graag zien of het bij een gebruik van een back-up programma gaat of het gaat over een mogelijkheid die een OS bied.

Indien het Windows 10 betreft zijn er verschillende mogelijkheden wat betreft die foutcode, maar hier betreft het dus dat u die code krijgt bij het maken (of willen maken) van een back-up. Dit zou kunnen de maken hebben met bepaalde rechten die u heeft op de computer, hierbij wordt veel gedacht "Ik ben de eigenaar van de computer of ik heb toch beheerder rechten" , hier kan zowel ja als nee op zeggen. Als beheerder heeft men wel meer rechten dan als gewone gebruiker maar ook hier kan het zijn dat men tegen een probleem aanloopt waardoor men tegen een niet toegestane toegang oploopt, die kan men dan oplossen oplossen op een dieper niveau. u zou eventueel eens op de volgende link kunnen kijken https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_vista-performance/bij-backup-krijg-ik-de-foutmelding-0x80070005/13b2e989-1752-e011-8dfc-68b599b31bf5 , u zal zien dat het niet hier gaat over Windows 10 maar over een oudere versie van het OS maar de aangereikte oplossing kan wel degelijk ook hier een oplossing zijn. Mocht u echter niet onmiddellijk hier een oplossing zien staan dan dien u even te klikken op reacties en dan zullen alle andere antwoorden zichtbaar worden waarin zich misschien andere oplossingen aangeboden worden die beter passen bij u. 

• Like 1

1 uur geleden zei Beauf:

foutcode 0x80070005

Ik heb een pagina gevonden die een mogelijkheid heeft om die foutcode te herstellen die wellicht de moeite waard is en jouw probleem misschien oplost Klik even op deze link en selecteer even Windows 10 in het kleine venster als jouw systeem niet automatisch wordt herkend.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Titus3012
      Het Guys , vraagje , hoop dat het mag .
      Ik zou graag de classic red alert en settlers spelen op mijn mac maar heb echter geen flau idee hoe en of het mogelijk is ? iemand raad ! eeuwig dank en en diepe buiging voor de hulp .
    • By Trizomu
      Microsoft heeft updates uitgebracht voor oudere versies van het besturingssysteem Windows. De updates dichten een risicovol beveiligingslek, schrijft het bedrijf.

Het gaat volgens Microsoft om een mogelijk gevaarlijk beveiligingslek. Het bedrijf waarschuwt dat de zwakte op dezelfde manier kan worden misbruikt als bij de malware WannaCry het geval was.
      Met die schadelijke software werden in 2017 honderdduizenden computers in ruim 150 landen getroffen en gegijzeld voor losgeld.
        Microsoft heeft nog geen misbruik van het lek gedetecteerd, maar raadt gebruikers aan "zo snel mogelijk" te updaten. "Apparaten van gebruikers kunnen zonder iets te doen besmet raken", staat in het bericht van het bedrijf.
      Lek in oudere versies
      Het lek is ontdekt in de besturingssystemen Windows XP, Windows 7, Windows Server 2003, Windows Server 2008 en Windows Server 2008 R2. Bij deze versies krijgen gebruikers een bericht om te updaten. Als automatisch updaten is ingeschakeld, gebeurt het vanzelf.
      Opvallend is dat Microsoft in dit geval beveiligingsupdates uitbracht voor systemen die officieel niet meer door het bedrijf ondersteund worden. Het gaat hierbij om Windows XP en Windows 2003. Gebruikers moeten de update handmatig downloaden via een hulppagina.
      Alleen oudere versies van Windows bevatten het lek. Apparaten die werken met Windows 8 of Windows 10 zijn niet getroffen door de zwakte.
      Bron: nu.nl

• By Trizomu
      Windows 10 verzamelt de activiteitsgeschiedenis van gebruikers en stuurt die gegevens door naar Microsoft, zelfs als de gebruiker dat handmatig heeft uitgeschakeld.

Dat ontdekte een gebruiker van het besturingssysteem die erover berichtte op Reddit.
      In de privacyinstellingen van Windows 10 kunnen gebruikers hun zogeheten 'Activiteitsgeschiedenis' in- of uitschakelen. Met die functie verzamelt Windows informatie zoals apps of documenten die worden geopend. Zo kan de gebruiker na een herstart weer doorgaan waar hij gebleven was.
        Als gebruikers die Activiteitsgeschiedenis uitschakelen blijft Windows 10 die echter verzamelen. De gegevens worden bovendien doorgestuurd naar Microsoft.
      In het privacy-dashboard dat gebruikers in hun browser kunnen bekijken, zijn de gegevens dan nog steeds te vinden.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Trizomu
      Windows 10 verzamelt de activiteitsgeschiedenis van gebruikers en stuurt die gegevens door naar Microsoft, zelfs als de gebruiker dat handmatig heeft uitgeschakeld.

Dat ontdekte een gebruiker van het besturingssysteem die erover berichtte op Reddit.
      In de privacyinstellingen van Windows 10 kunnen gebruikers hun zogeheten 'Activiteitsgeschiedenis' in- of uitschakelen. Met die functie verzamelt Windows informatie zoals apps of documenten die worden geopend. Zo kan de gebruiker na een herstart weer doorgaan waar hij gebleven was.
        Als gebruikers die Activiteitsgeschiedenis uitschakelen blijft Windows 10 die echter verzamelen. De gegevens worden bovendien doorgestuurd naar Microsoft.
      In het privacy-dashboard dat gebruikers in hun browser kunnen bekijken, zijn de gegevens dan nog steeds te vinden.

• Latest news

• Nu op het forum

• Ja, wat een data wordt er ook opgeslagen. Je kan vanaf een film een op adres achterhalen en dan vanaf het op adres zien wat er gedownload wordt. Nou is een Disney film niet heel spannend, maar als er wat erotische content straat welke je liever niet deelt en iemand kan de vertalen maken van het ip adres naar de persoon is dat niet erg fijn Een seedbox of vpn is en blijft toch wel de verplichting. Ik heb er wel 1 download tussen staan, een of andere android game app. Datum staat erbij, blijkt op een verjaardagsfeestje te zijn geweest. Vast 1 van de neefjes welke dan gebruik maakt van torrents op zijn telefoon... Ai....dan ben ik dus ook de sjaak...? Raar
    • Ik denk haast dat dit niet meer gaat gebeuren, temeer omdat de Administrator heeft aangegeven alleen nog positieve feedback te willen zien en dan ook nog op een andere plek op het forum dan in de topic waar leden het even niet met elkaar eens zijn over een bepaald onderwerp. Dus uitdagen zoals hier gebeurt is dus ook geen positieve instelling.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Fantasy Island

• Horror
    • Sciencefiction

Sonic the Hedgehog

• Actie
    • Sciencefiction

Hunters

• Drama
    • Misdaad

De grote slijmfilm

• Familie