-
Similar Content
-
By lexmarvel
Hi, weet er toevallig iemand een adresje waar je je nintendo switch kan laten ombouwen? voor homebrew dus zeg maar
-
By Ehab
Hoe kan ik software gebruiken om een external hard schijf te vullen met speletjes voor wii u , en hoe kan ik aankomen aan de speletjes want mijn kind kkan niet omgaan met cd's.Ā
Als ik een spel op een cd heb hoe kan ook kopiƫren naar de hard.
Ā
Alvast bedankt
Ehab
-
By Paula
Hallo.Ā
Ik heb een gesoftmodde wii u. Ooit heb ik hier een externe harde schijf aan gedaan met spellen. Nu wil iemand de spellenĀ die ik erop heb staan ook op zijn harde schijf kan dat gewoon door hem met de wii u te formatteren en dan de spellen over te zetten via wii u of moet er dan nog een apart programma op gezet worden eerst?Ā
-
By jeffkuh
Hallo allemaal,
Weet iemand of het mogelijk is om een softmod over een wii u te gooien? Zodat ik spellen via een externe harddisk kan spelen. En heeft iemand hier een NL handleiding voor?
Is het dan ook mogelijk om de emulator van de Wii (die automatisch in de Wii U zit) ook om te bouwen zodat ik net als eerst spellen van de wii via Harddisk kan spelen.
-
-
-
Who was online 17 Users were Online in the last 2 hours
Recommended Posts