Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

Disney plus video's rippen en downloaden vanaf de website

Go to solution Solved by Jez,

Recommended Posts

• Content Count:  4
  • Achievement Points:  55
  • Days Won:  0
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik heb een abonnement op disney plus maar wil de films kunnen downloaden. Op mijn televisie boven heb ik geen internet bereik maar ik kijk daar films op via een usbstick. De films of series van disney+ wil ik downloaden of kopiëren en dan op de usb stick zetten. Het liefste ook met ondertitels. 

Weet iemand een makkelijk programma waarmee je disney plus kan rippen?

• Mick1980 changed the title to Disney plus video's rippen en downloaden vanaf de website
  • Administrators

• Content Count:  26,218
  • Achievement Points:  24,840
  • Days Won:  264
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Dat kan dacht ik met Fixgrab (https://freegrabapp.com/product/flixgrab/).Die is er ook voor disney

https://freegrabapp.com/product/free-disney-plus-download/

animation-disney.gif

Ik zie alleen wel dat er een licentie aan hangt, de kosten kan ik niet vinden. Maar proberen kan altijd :) Er staat wel free... maar of dat echt zo is.

Als toevoeging zag ik deze review op trustpilot:

Ondanks de lage downloadsnelheid was die snel binnen. De hogere snelheid, kan pas na het verkrijgen van een "Free Key". Deze is te verkrijgen via hun site FreeGrabApp.com.
Dan is ook de beeldkwaliteit, geluidskwaliteit en ondertiteling, welke je wilt, te selecteren. Vooralsnog werkt de app naar behoren en ben er zeer tevreden over.
Kortom een goede App zodat je je serie of film nog kunt downloaden en bekijken voordat ie is verwijderd uit Netflix.
Om de Free Key te verkrijgen is het enige wat je hoeft de doen een review te schrijven op een review site, waaronder deze dus. Deze zijn te vinden op hun site voor het aanvragen de Free Key.

• Like 1

• Last Seen:  

klinkt te mooi om waar te zien 😛

Ik ga het straks proberen. Pop Tv GIF by Schitt's Creek

• Content Count:  72
  • Achievement Points:  385
  • Days Won:  2
  • Last Seen:  

mooi dan weet ik dat ook weer hebben julie iets voor netflix

• Content Count:  79
  • Achievement Points:  1,222
  • Days Won:  3
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

misschien kan je hier eens kijken hoe het werkt.

misschien ook eens eronder lezen ;)

12 minuten geleden zei pcworld:

mooi dan weet ik dat ook weer hebben julie iets voor netflix

In dit geval kan ik je waarschijnlijk wel blij maken, want je kan FlixGrab ook gebruiken voor het rippen van Netflix. Daar is in wat andere topics ook al over gesproken en bevestigd door een gebruiker van deze software.

• Last Seen:  

wat een goede hulp. dit gaat zeker te weten goed komen! morgen ga ik de software testen en installeren, kan ik boven wanda vision gaan kijken. 

• Last Seen:  

Het is gelukt hoor, rippen van de disney films en series werkt. dank jullie wel

• Content Count:  53
  • Achievement Points:  411
  • Days Won:  2
  • Last Seen:  

Misschien best bij vermelden dat deze programma's geen echte web-dls doen maar in feite screenrecorden dit kan je  gemakkelijk spotten  Om een recorder te herkennen controleer je de CPU GPU geheugen en netwerkgebruik
Als de CPU en of de GPU geheugengebruik hoog is maar de schijf en netwerkgebruik laag is is het een encoder en geen downloader

Edited by Klosjaar

• 2 months later...

• Content Count:  2
  • Achievement Points:  0
  • Last Seen:  

Ik kan dit nu ook niet. Vroeger keek ik weinig films via USB maar na de nieuwe update van Disney plus wordt het een probleem voor mij. Ik heb het zo vaak geprobeerd maar het lukte niet.

26 minuten geleden zei chriswatson:

Ik kan dit nu ook niet. Vroeger keek ik weinig films via USB maar na de nieuwe update van Disney plus wordt het een probleem voor mij. Ik heb het zo vaak geprobeerd maar het lukte niet.

Misschien zit er in die update wel weer iets verwerkt die het (illegaal) downloaden moeilijker moet maken, maar je zou dan even wat andere opties kunnen proberen. Er zijn nog wel een aantal manieren waar wat informatie over is, maar wat ik kan vinden is Engelstalig en staat onder deze link. Je kan die pagina ook even laden in de Microsoft Edge Browser onder de vertaal optie zodat het meeste even wat makkelijker wegleest.

• 1 month later...

• Content Count:  1
  • Achievement Points:  1
  • Last Seen:  

Op 24-3-2021 om 11:49 zei Duken:

freegrap app werkt maar even en geeft dan network blocked
voor zowel netflix als disney plus

graag een beter programma dat t zelfde werkt?
iemand een idee??

want screenrecorden met bijvoorbeeld icecream screenrecorder duurt veel te lang en gaat maar per 1 aflevering 

flixgrab  

deed dit per seizoen

flixgrab werkt niet
kigo werkt niet

antstream werkt niet
iemand een WEL werkende app die ook werkt met disneyplus
(en gratis is)

38 minuten geleden zei mikky1511:

(en gratis is)

Ook dit is een steeds terugkerende vraag en als je google even gebruikt is er op het internet ook best veel te vinden zoals Y2Mate Downloader als je een Pro versie van een goed software programma ziet staan kan je altijd op Torrent en/of NZB Community 's kijken of die versie gedownload kan worden met een serial.

• Administrators

• Last Seen:  

Hier is er ook een nieuwe video van zichtbaar

https://www.youtube.com/watch?v=JXkVAvmBQpw&t=31s

16 uur geleden zei mikky1511:

flixgrab werkt niet
kigo werkt niet

antstream werkt niet
(en gratis is)

De eerder door mij genoemde optie om y2Mate te gebruiken is waarschijnlijk de beste, maar ook dan zal je een betaalde (Pro) versie moeten hebben, en die ben ik nog niet als Illegale versie tegen gekomen. Er zijn best nog wel meer Video Downloaders waar je waarschijnlijk ook Disney+ mee kan downloaden, maar dan moet je zelf even zoeken en dan kijken of er een Illegale Pro versie van beschikbaar is. Je kan ook nog even het artikel bekijken onder deze link.

• 1 month later...
  • Solution

• Content Count:  9
  • Achievement Points:  134
  • Last Seen:  

Vrijwel alle series van Disney+ zijn al door een van de vele WEB-DL groepen geript en ik zou zelf aanraden die gewoon te downloaden. Mocht je echter toch echt zelf iets direct van Disney+ willen downloaden dan is Anystream van RedFox eigenlijk de enige publieke tool die ertoe instaat is om de video 1:1 te krijgen in plaats van deze te reencoden. Let op dit is een betaald programma dat echter wel over een trial versie beschikt.

Ik zie net dat DVDFab ook een tool hiervoor aanbied namelijk StreamFab, ik heb hier echter zelf geen ervaring mee.

Edited by Jez
  • Thanks 1

• Administrators

• Last Seen:  

3 minuten geleden zei Jez:

Serieus handig! Die tool kon ik nog niet, bedankt voor de info en het antwoord! :)

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Recente prestatie

• zorro 1970 earned a badge
      2 year
  • Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Willekeurige films

• Random link

• Create New...