Jump to content
Sign in to follow this  
Shar Shabil

Gezocht Ebooks: Operations Management - Erwin van Zomeren, Lastechnologie - G. Ouden

Recommended Posts

Hoi allemaal, zoals de title zegt, ik zoek "Operations Management - Erwin van Zomeren" en "Lastechnologie - G. Ouden". Als iemand kan me helpen ben ik heel dankbaar.

Ik ben aan het leren van het Nederlands en ben ook een Uni student, maar de boeken we maken gebruik van zijn in het Engels en dat helpt niet met de taal. Daarom zoek ik soortgelijke boeken in het Nederlands.

Er bestaan wel betaalbare links (koppelingen?) met de epubs maar ik kan ze niet vinden op de torrent websites.

Goedemorgen,

Helaas is het delen naar directe download links niet toegestaan. Uitleg geven over downloaden mag nog wel.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By DarkNight
      Beste mensen, 

Er is een post op het welbekende net....maar ik zoek het boek van Solomon Northup  - 12 jaar slaaf.
      Er is wel een boek maar deze post is 5 jaar oud.
      Ondanks mijn betaalde UseNet verbinding kan ik deze niet downloaden....denk te korte retentie.
      Als iemand hem heeft kan iemand hem dan reposten.

Alvast Bedankt voor jullie hulp!
    • By Dashcam
      boeken van natalie Rakhorst   2 boeken  project gezond 1 en 2

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Wow, nu sla je de plank toch even helemaal mis @Yoshi, want Spotnet is een zogenaamd alternatief voor het vroegere FTD en is alleen gericht op het downloaden van Binaries Nieuwsgroepen (Usenet) met gebruikmaking van een Payserver. Het gaat in dit geval om 2 geheel verschillende manieren van downloaden en Usenet is weliswaar aanzienlijk ouder en ontwikkeld in 1979 (aan de Duke University, te Durham NC, USA) en BitTorrent (Bram Cohen) dateert van 2001, maar verouderd is het zeker niet.
    • Sorry voor offtopic, maar ik vraag me af waren mensen uberhaupt nog spotnet gebruiken. Dat is toch een ancient techniek/programma, net zoiets als LimeWire van vroeger. Waarom stappen deze mensen niet over naar torrents?
    • de    i   (  I  )    is  juist   _ _ I _ A _ I E    woord van 8 letters     fout  :     2/10  K  B
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Charlie's Angels

• Actie
    • Avontuur

Midway

• Oorlog
    • Historisch

Last Christmas

• Komedie
    • Romantiek

The Mandalorian

• Sci-Fi & Fantasy