Jump to content

Recommended Posts

Beste,

Tot mijn schrik is Iceworld off line. Ik heb inderdaad een mailtje ontvangen in maart . Maar ik heb niet geschakeld dat dit gevolgen zou hebben. Ik kom er dus nu niet meer op.

Misschien ben ik blond . Maar ik weet echt niet wat er fout is gegaan. Had ik moeten reageren op deze mail?

Een hele verdrietige E-book lezer.

groetjes

Janouke

nee hoor ik heb geen mail gehad, en ik zat vanaf begin bij hun, maar kom er ook niet op, ze zijn dus echt weg zeg maar, niet van een besloten forum of zoiets maar helaas hebben ze de server offline gehaald door hun zelf, vindt het ook heel jammer was 1 van de allerbesten momenteel

Maar het is niet anders blijft weinig over zo, ja hoop dat posters van iceworld naar newzbin gaan

Een van de allerbesten wil ik niet zeggen,dat is nog altijd newzbin op het moment.

Vervelend alleen dat ze hun leden totaal niet informeren dat ze ermee stoppen,maar wel donatie gelden innen.

• Sad 1

Dit is helaas weer een regelmatig terugkerende never ending story over een Community die al verschillende keren onder een nieuwe of dezelfde naam uit de lucht is gegaan en weer teruggekeerd en onlangs (Maart) zelf nog had verzocht aan de staf van Duken.nl om alle artikelen en linkjes naar Iceworld.online te verwijderen omdat ze volledig underground wilden gaan draaien.

We gaan hier niet weer een oneindige discussie voeren waarin alle positieve en negatieve kanten van deze Community ten gehore worden gebracht zodat ook dit topic op slot wordt gegooid en elke nieuwe aangemaakte topic verwijderd zal worden over dit zelfde onderwerp.

• Like 1
  • Thanks 1

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By try_it20
      Is het nzb forum iceworld.online offline?
      I get a https-error, en continuing to the site brings me to a default landing-page of Plesk-server. Hope it will get back online again.
    • By NetNiet
      Hallo, ik ben benieuwd of er iemand van het beheer van Iceworld hier nog op het forum actief is?
      Iceworld heeft me destijds geholpen om op het forum te registreren, aangezien ik in Tunesie woon en dit door jullie werd gezien als een VPN en registratie dient zonder VPN te gebeuren.
      Maar sinds van de week kan ik ineens niet meer inloggen op jullie forum, mijn gebruikersnaam is ineens niet meer bekend 😱😁
      Ik had destijds ook van iemand van het beheer een email gekregen, daar had ik nu ook weer een email naar toe gestuurd, maar dat email adres is opgeheven.
      Dus ik hoop dat er iemand hier op het forum zit van Iceworld en mij weer zou kunnen helpen?
      Alvast super bedankt!
    • By peggysue
      Is het forum iceworld.online offline?

• Create New...