Jump to content
peggysue

iceworld.online offline

Recommended Posts

Is het forum iceworld.online offline?

ik denk het wel, had net een donatie gedaan van 22,50€

Is Iceworld offline het is misschien wel gepast om tenminste iets te laten weten, of zie ik dit verkeerd?

Is iceworld.online ter ziele ..............????????

Vier leden nu al die hier op Duken.nl vragen of iceworld.online, offline/ter ziele/gecrashed is.

Er is kennelijk geen Eigenaar of staflid van iceworld.online op Duken.nl die daar helderheid in kan verschaffen.

Het lijkt me dat het dan ook verder nutteloos is om hier op het forum vragen te stellen over die site. 🙄

Edited by Drifter
  • Thanks 1

3 uur geleden zei Drifter:

Vier leden nu al die hier op Duken.nl vragen of iceworld.online, offline/ter ziele/gecrashed is.

Er is kennelijk geen Eigenaar of staflid van iceworld.online die een account heeft op Duken.nl en daar helderheid in kan verschaffen.

Het lijkt me dat het dan ook verder nutteloos is om hier op het forum vragen te stellen over die site. 🙄

Kijk hier even naar!1882845863_Schermopname(22).thumb.png.458cd633c338cf97ad6dae06097f3744.png

3 minuten geleden zei Kees.P:

Kijk hier even naar!

Hoi Kees.P,

Je had geen printscreen hoeven plaatsen hoor.

Dat is bij mij ook wel bekend, maar dit lid heeft dus kennelijk geen behoefte om te reageren in deze discussie, vandaar mijn reactie geen vragen meer te stellen over de toestand van deze site want dan gaan er enkel maar steeds meer mensen zich irriteren aan het uitblijven van antwoorden. 😉

• Thanks 1

Schijnbaar is die wel weer online, maar je moet wel opnieuw registeren. Heeft iemand daar alweer geregistreerd.

ja we zijn al weer een tijdje open Duken wacht nog even met de site plaatsen op dit forum maar je bent van harte welkom op https://iceworld.online/

Edited by Iceworld
  • Like 1

Heb het al vaker geprobeerd maar lukt niet helaas

Is Iceworld weer offline? Heb nu meerdere malen geprobeerd in te loggen, maar niet mogelijk. Heb ook contact bericht aangemaakt, maar daar wordt ook niet op gereageerd,,,,,

1 uur geleden zei Bootje:

Is Iceworld weer offline? Heb nu meerdere malen geprobeerd in te loggen, maar niet mogelijk. Heb ook contact bericht aangemaakt, maar daar wordt ook niet op gereageerd,,,,,

Zijn gewoon online

Op 3-12-2018 om 11:36 zei Bootje:

Iceworld.online is normaal toegankelijk en er wordt ook direct gereageerd door een medewerker wanneer het contactformulier wordt ingevuld. Check je e-mail account wat is opgegeven bij het aanmelden en ook de spambox.

Ik vraag mij af of dit soort topics worden aangemaakt om een website onder de aandacht te brengen.
Er zijn nu meerdere spammy topics, zoals deze. 

Je kan zien of een website online is of niet.
Weet je het niet zeker, ga dan naar https://down.com/ of https://downforeveryoneorjustme.com/
Zijn ze offline? Probeer het dan een paar uur of dagen later weer....
Nog offline? Dan is het een topic waard.

12 uur geleden zei Meh Meh:

Ik vraag mij af of dit soort topics worden aangemaakt om een website onder de aandacht te brengen.

Dat is mijn schuld, ik split vaak berichten en maak er dan een nieuw topic van. Zodat er een los "offline" topic is. :) Excuus, ik zal het nog even in het modhok bespreken. 

• Haha 1

6 uur geleden zei Duken:

Dat is mijn schuld, ik split vaak berichten en maak er dan een nieuw topic van. Zodat er een los "offline" topic is. :) Excuus, ik zal het nog even in het modhok bespreken. 

Ik begrijp het. Al is het aantal reacties per pagina nog steeds verdacht.

Z|jn er weer problemen ik zie dit.

Je hebt niet de rechten om deze website te bekijken

55 minuten geleden zei joopie17:

Je hebt niet de rechten om deze website te bekijken

De site is gewoon online dus als je geen gekke dingen hebt gedaan waardoor je een ban hebt gekregen kan je even contact op nemen en vragen waarom je niet kan inloggen in je account.

4 uur geleden zei Drifter:

De site is gewoon online dus als je geen gekke dingen hebt gedaan waardoor je een ban hebt gekregen kan je even contact op nemen en vragen waarom je niet kan inloggen in je account.

Bedoel je via de contacteer ons knop? Komt dat wel over?

36 minuten geleden zei joopie17:

Bedoel je via de contacteer ons knop? Komt dat wel over?

Op die manier kan je vragen wat er aan de hand is en of ze dat willen corrigeren. Je krijgt dan als het goed is een e-mail op het adres wat je hebt opgegeven bij je registratie.

On 10/24/2018 at 10:50 AM, Iceworld said:

https://iceworld.online/ is weer volop draaiende en we hopen je daar snel te zien 

Hi for some reason I cannot login anymore on Iceworld. Get a message I cannot register with VPN, but I have never used VPN.

On 1/6/2019 at 6:06 PM, Drifter said:

Op die manier kan je vragen wat er aan de hand is en of ze dat willen corrigeren. Je krijgt dan als het goed is een e-mail op het adres wat je hebt opgegeven bij je registratie.

Ik zie geen contact knop mee, hoe kan ik in contact komen?

54 minuten geleden zei tyry_it20:

Ik zie geen contact knop mee, hoe kan ik in contact komen?

Ik ben geen woordvoerder voor Iceworld, maar ooit zelf door onbekende oorzaak uitgesloten geweest (Ban). Daar kreeg ik toen een pagina in beeld waarop de mogelijkheid aanwezig was om contact op te nemen met een staflid. Ik heb geen idee of dat nu nog steeds aanwezig is, maar het is ook niet aan medewerkers van Duken.nl om dat soort problemen op te lossen lijkt me.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By janouke
      Beste,
      Tot mijn schrik is Iceworld off line. Ik heb inderdaad een mailtje ontvangen in maart . Maar ik heb niet geschakeld dat dit gevolgen zou hebben. Ik kom er dus nu niet meer op.
      Misschien ben ik blond . Maar ik weet echt niet wat er fout is gegaan. Had ik moeten reageren op deze mail?
      Een hele verdrietige E-book lezer.
      groetjes
      Janouke

• By try_it20
      Is het nzb forum iceworld.online offline?
      I get a https-error, en continuing to the site brings me to a default landing-page of Plesk-server. Hope it will get back online again.
    • By NetNiet
      Hallo, ik ben benieuwd of er iemand van het beheer van Iceworld hier nog op het forum actief is?
      Iceworld heeft me destijds geholpen om op het forum te registreren, aangezien ik in Tunesie woon en dit door jullie werd gezien als een VPN en registratie dient zonder VPN te gebeuren.
      Maar sinds van de week kan ik ineens niet meer inloggen op jullie forum, mijn gebruikersnaam is ineens niet meer bekend 😱😁
      Ik had destijds ook van iemand van het beheer een email gekregen, daar had ik nu ook weer een email naar toe gestuurd, maar dat email adres is opgeheven.
      Dus ik hoop dat er iemand hier op het forum zit van Iceworld en mij weer zou kunnen helpen?
      Alvast super bedankt!
  • Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Latest news

• Nu op het forum

• EliteNZB weer uit de lucht? Gesloten, opgedoekt of onderhoud? Iemand enig idee?  
    • Naast het verwijderen van zoveel mogelijk van hun geüploade torrents, kwamen de drie afzonderlijke uploaders (en twee andere teamleden) overeen BREIN elk 15.000 euro te betalen als onderdeel van een schikking. De 42-jarige man uit Zuid-Holland waar het nu in deze zaak om gaat had nog geen enkele aflossing gedaan in tegenstelling tot de anderen en moet nu vanaf Oktober van dit jaar maandelijks 100 Euro gaan betalen. Uit het rechtbankverslag moet het gaan om het uploaden van duizenden titels waaronder The Revenant met Leonardo DiCaprio en Nederlandse titels als Gooische Vrouwen 2, het nieuwe muziekalbum van Anouk Queen for A Day alsmede TV-series zoals The Walking Dead. Engelstalige films werden door de groep voorzien van ongeautoriseerde Nederlandse ondertitels vervaardigd door anderen uit de releasescene om de producten geschikt te maken voor de illegale Nederlandse markt. Sommige van de torrents voor die titels werden meer dan 470,000 keer gedownload
    • De top 10 meest gedownloade films van de periode 24 juni tot 30 juni. Deze week staat de film ‘Dumbo’ bovenaan, gevolgd door ‘Brightburn’ en ‘Escape Plan: The Extractors’ maakt de top drie weer compleet. Week 26 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Dumbo is voor de tweede keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of streamen van films en series. Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (1) Dumbo 6.5 / trailer 2 (…) Brightburn (Subbed HDRip) 6.4 / trailer 3 (…) Escape Plan: The Extractors 4.5 / trailer 4 (3) Captain Marvel 7.1 / trailer 5 (…) Toy Story 4 (HDCam) 8.5 / trailer 6 (2) Pokémon Detective Pikachu 6.9 / trailer 7 (5) Us (Subbed HDRip) 7.2 / trailer 8 (7) Avengers: Endgame (HDCam) 9.1 / trailer 9 (10) Glass 6.9 / trailer 10 (6) Murder Mystery 6.1 / trailer Het topic van de meest gedownloade film vinden we hier: De trailer van de meest gedownloade film:   Toon volledig nieuwsbericht
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Five Feet Apart

• Romantiek
    • Drama

Long Shot

• Komedie
    • Romantiek

De Libi

• Komedie

Dark Phoenix

• Sciencefiction
    • Actie