Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Galgje spelen

William1
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Status:  Offline
  • Actief:  

de   O    is  juist

_ E  _ _ _ _ O O _ 9 letters  Fout 3/10  A,U,I,

•  
bewerkt door bruchlee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1,1k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

is het toevallig kerstboom ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat is juist.

we hebben een winnaar

spacer.png

spacer.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

thanx :)

- - - - -  ( 5 letters ) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.005
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ik doe weer mee, nogal hectisch privé en thuis. Maar moet weer lukken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

- - - - - ( 5 letters ) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

A! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

- - - - A  ( 5 letters ) 

a is juist :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

de letter C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

de letter   V

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

- - - - A  ( 5 letters ) 

fout 2/10  c/v 

letter c en v zijn fout 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

E?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

- - - - A  ( 5 letters ) 

fout 3/10  c/v/ e 

E is fout 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

de letter L

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

- - - - A  ( 5 letters ) 

fout 4/10  c/v/ e / L 

L is fout 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

D e letter   B  ga ik voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

- - - B A  ( 5 letters ) 

fout 4/10  c/v/ e / L 

B is goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

SIMBA  ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@bruchlee klopt helemaal , zo heet ons konijn nu , vandaar en ook vanwege de lion king 😛

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ik ga zondag tot na de Kerst met vakantie, dus mensen die de fakkel willen overnemen graag.

In het hotel staat een pc uit de jaren 90 dus niet aantrekkelijk om in de hal te gaan zitten achter zo'n oude bak.

Dus beste leden wens ik  jullie nu al:

spacer.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 maand later...

• Actief:  

na 17 december geen animo meer?

ik begin weer:

- - - - - - - - (8) letters  fout:  0/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

de letter   A is   niet goed

- - - - - - - - (8) letters  fout:  1/10    A,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

E !

Animo.... Ja sorry beetje ontschoten 🙄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom blijft mijn Popcorn Time maar bufferen en hoe los ik dat op? Gebruiker123: Hey allemaal, ik heb een probleem met Popcorn Time. Iedere keer als ik iets wil kijken, blijft het maar bufferen. Super irritant! Iemand idee waarom dat zo is en hoe ik dat kan fixen? Alvast bedankt! ExpertGert: Hallo Gebruiker123! Dat klinkt vervelend. Bufferen in Popcorn Time kan verschillende oorzaken hebben. Hier zijn een paar dingen om naar te kijken: Internetverbinding: Eerst en vooral, check je internetverbinding. Als je wifi niet zo sterk is, kan dat de streaming beïnvloeden. Probeer dichtbij je router te zitten of gebruik een kabel als dat kan. Seeders en Leechers: Kijk naar de torrent die je probeert af te spelen. Popcorn Time zoekt naar andere gebruikers die de film of serie al hebben gedownload. Hoe meer ‘seeders’ (gebruikers die het bestand delen), hoe beter de kwaliteit. Dus als er maar heel weinig zijn, kan het bufferen. Kwaliteit van de Video: Soms is de kwaliteit (bijv. 1080p) te hoog voor je internet om snel genoeg te streamen. Probeer een lagere resolutie, bijvoorbeeld 720p, om te kijken of dat helpt. Software-update: Zorg ervoor dat je de laatste versie van Popcorn Time hebt. Soms helpt het om de app te vernieuwen, omdat bugs in oudere versies problemen kunnen veroorzaken. Firewall of Antivirus: Soms kunnen je firewall instellingen of antivirusprogramma’s de verbinding blokkeren. Controleer of Popcorn Time hier niet door geblokkeerd wordt. Als je dit allemaal hebt geprobeerd en het werkt nog steeds niet, laat het me weten! We kunnen samen nog verder zoeken naar een oplossing. Filmfan1987: Thanks voor de tips, ExpertGert! Ik ga ze gelijk even proberen. Joke1989: Oh, dat bufferen heb ik ook gehad! Bij mij bleek het gewoon te maken te hebben met het feit dat mijn huisgenoot ook tegelijkertijd aan het streamen was. Had nooit nagedacht dat dat mijn verbinding kon beïnvloeden. Mikky: Haha, ja dat kan echt een ding zijn! Heb ook eens problemen gehad toen ik aan het gamen was naast het streamen. Erg vervelend. Misschien moet je ook even kijken of andere apparaten niet je bandbreedte opeten. Gebruiker123: Bedankt voor de tips, iedereen! Ik heb nu een lagere resolutie geprobeerd en het lijkt beter te gaan. Fingers crossed! Samantha11: Ja dat lagere niveau helpt vaak! Maar ik moet zeggen dat ik Popcorn Time soms ook nog steeds traag vind. Hebben jullie ook andere manieren om films te streamen? Kasper: Hey Samantha11, wat dacht je van het gebruik van een VPN? Ik merk dat ik met een VPN soms betere verbinding heb, vooral als ik op een drukke netw smaak van streamingdienste gebruik. Joke1989: Ja, VPN kan ook helpen! Maar let op dat je niet alles heel erg langzamer maakt. Soms is het een beetje overkill als je gewoon thuis kijkt. Mikky: Precies! En als je niet wilt betalen voor een VPN, er zijn ook gratis opties, maar die hebben niet altijd de beste snelheid! Filmfan1987: Ik ben benieuwd naar die gratis VPN’s. Hebben jullie er eentje in gedachten die goed werkt? ExpertGert: Free VPN’s kunnen riskant zijn, maar als je het gewoon voor streaming gebruikt, kun je eens zoeken naar opties zoals Windscribe of ProtonVPN. Zorg dat je reviews checkt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb net mijn nieuwe iPad opgehaald en hoorde dat er een nieuwe iPadOS update is. Maar wat zijn de belangrijkste nieuwe functies? Iemand die dit kan uitleggen? Dank alvast! AppleExpert: Hoi iRonnie! Gefeliciteerd met je nieuwe iPad! De laatste iPadOS update brengt een aantal toffe functies mee. Hier zijn de belangrijkste: Multitasking Verbeteringen: Het is nu makkelijker om meerdere apps tegelijk te gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld een app in een split view zetten en een andere app daarnaast laten draaien. Dit is superhandig als je bijvoorbeeld aan het notuleren bent tijdens een online meeting. Nieuwe Widgets: Widgets zijn nu interactiever! Je kunt bijvoorbeeld je agenda of de weerapp direct op je startscherm hebben, en je kunt er nu op klikken voor meer info zonder de app volledig te openen. Handig, toch? Focus Modus: Met deze functie kun je nu verschillende focusinstellingen maken. Als je aan het werk bent, kun je bepaalde apps en meldingen uitschakelen zodat je niet afgeleid wordt. Perfect voor als je echt even wilt concentreren. Markdown Ondersteuning: Voor de creatievelingen onder ons, je kunt nu een tekstapp gebruiken die Markdown ondersteunt. Dit maakt het maken van notities en documentatie een stuk eenvoudiger. Verbeterde Bestandsbeheer: Finder (of Bestanden app) heeft nu meer functionaliteiten, zoals de mogelijkheid om je bestandsstructuur beter te organiseren en snel te delen. Als je nog meer specifieke vragen hebt, laat gerust weten! Veel plezier met je iPad! AppleEva: Thanks voor de uitleg, AppleExpert! Die multitasking functie klinkt echt handig. Ik vind het altijd zo’n gedoe om steeds apps te switchen. TechieMike: Ja, die widgets zijn echt een game changer! Heb je ook al die nieuwe mogelijkheden met de widgets in de widgetbibliotheek gezien? Echt leuk om je iPad meer te personaliseren. Arianna88: Ik vind die Focus modus ook super! Maar hoe stel je dat precies in? Ik wil niet dat mijn social media meldingen binnenkomen als ik aan het studeren ben. AppleExpert: Goed punt, Arianna88! Je kunt de Focus modus instellen via de instellingen. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Focus’ en daar kun je specifieke apps en meldingen kiezen die je wilt uitschakelen terwijl je focus aanstaat. Je kunt verschillende profielen maken, zoals ‘Studeren’, ‘Werken’ of ‘Vrije Tijd’. Ideaal! iRonnie: Thanks, AppleExpert! Ik ga dat straks even uitproberen. Ook leuk dat je die widgets kunt aanpassen. Ik hou van een beetje creativiteit! TechieMike: Ja, ik heb zelfs mijn weerwidget aangepast met een cool achtergrondje. Geeft net dat beetje extra. ArjanDeBoe: Haha, ik ben toevallig ook met mijn iPad aan het stoeien! Die bestandsbeheer is een beetje verwarrend, vond ik. Kan iemand me helpen met hoe je een map aanmaakt? AppleExpert: ArjanDeBoe, makkelijk! Open je Bestanden app, ga naar de plek waar je de map wilt aanmaken (bijv. ‘Mijn iPad’) en tik op ‘Nieuw’ of het plusje (afhankelijk van je iPad model), kies ‘Nieuwe map’ en geef het een naam. Arianna88: Top, thanks! Dat ga ik zeker proberen. Ik hou echt van al die nieuwe mogelijkheden. iRonnie: Ik ga nu ook eens aan de slag met die focus modus en al die widgets. Dit wordt leuk! Bedankt iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Waarom Downloaden Mensen Altijd Die Vreemde Bestanden? Wat Moet Ik Weten? RetroDL: Hey allemaal, ik heb een vraag die me al een tijdje bezighoudt. Waarom downloaden mensen altijd van die vreemde bestanden? Ik zie op forums en in chats soms files van tientallen gigabytes met rare namen en extensies. Wat moet ik daar over weten? Zijn ze echt veilig of moet ik gewoon mijn handen ervan afhouden? Thanks! ExpertUser88: Hey RetroDL! Goede vraag, man. Veel mensen downloaden vreemd uitziende bestanden omdat ze denken dat het toegang geeft tot gave dingen, zoals games, software of films. Maar er zijn een paar dingen waar je echt op moet letten. Wat is het bestand? Vaak hebben die bestanden een extensie zoals .exe of .iso. .exe’s kunnen programma’s zijn, maar ze kunnen ook virussen bevatten. Dus als je iets ziet dat je niet kent, zoek het dan eerst op. Waar komt het vandaan? Downloaden van een betrouwbare bron is super belangrijk. Als je iets tegenkomt op een shady forum of van een onbekende gebruiker, wees dan voorzichtig. Je wilt echt niet dat je computer wordt geïnfecteerd. Waarom enorme bestanden? Grote bestanden zijn vaak games of softwarepakketten, maar ze kunnen ook veel extra ‘troep’ bevatten. Vaak zijn dat stukjes software die je niet wilt hebben, zoals adware of spyware. Veiligheidstip: Gebruik altijd antivirussoftware en scan bestanden voordat je ze opent. En als iets te mooi lijkt om waar te zijn (bijvoorbeeld gratis software die normaal betaald is), dan is dat vaak ook zo. Kortom, wees voorzichtig, en als je twijfelt, download het dan niet. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! DannyMIRC: Dankjewel, ExpertUser88! Handige info. Ik snap nu beter wat ik moet oppassen. GamerGirl99: Ik begrijp die nieuwsgierigheid wel. Soms zie je iets, en je denkt: “Dat moet ik hebben!” Maar ik heb ook eens een virus gehad door iets te downloaden dat er leuk uitzag. Nooit meer! RetroDL: Thanks voor de uitleg! Wat zijn goede bronnen dan? Heb je voorbeelden van sites waar je veilig kan downloaden? ExpertUser88: Zeker! Voor software kun je vaak terecht bij sites zoals Softpedia of CNET Download. Voor games kijk je naar platforms zoals Steam of GOG. Dat zijn veilige plekken! Altijd goed om reviews te lezen voor je iets downloadt! BobDeBouwen: Zelfde hier, ik download meestal via torrents, maar je moet echt weten wat je doet. Vaak zitten daar goede dingen tussen, maar ook veel rommel. Controleer altijd de comments van anderen! TechKnight21: Wat ik altijd doe is kijken naar het aantal downloads en de beoordelingen. Als iets veel gedownload is en positieve feedback heeft, dan is de kans groter dat het veilig is. Maar opgepast met die “cracks”! SarahD: Ik gebruik vaak Google om te checken of iets legitiem is. Als ik twijfels heb, dan download ik het niet. Gewoon makkelijker dan spieken achteraf, vind ik! DannyMIRC: Zal ik ook eens proberen, thanks SarahD! GamerGirl99: En als je echt niet kan wachten, gebruik een virtuele machine om het eerst te testen. Zo vang je eventuele virussen voordat ze je eigen systeem kunnen aantasten! RetroDL: Wow, wat een goede tips! Bedankt iedereen, ik voel me al een stuk zekerder over dit onderwerp. Ga echt wat beter opletten bij het downloaden! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Karoi heeft zojuist een badge verdient
      8 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...