Jump to content

Recommended Posts

Ik ben Paul Gonsalves, ofschoon ik natuurlijk dit niet echt ben.

Ik gebruik de "schuilnaam" van mijn grootste idool, 1ste tenoor bij het Duke Ellington Orkest

Ik ben gek op films ben inmiddels 78 jaar jong en heb mijn hele leven muziek gemaakt, maar muziek maken maakt niet echt rijk, moet rond komen van mijn aow-tje, daarom ben ik erg blij met usenet, waardoor ik in staat ben nog wat films te kijken.

• Like 1

Goedemorgen! Welkom hier, wat een fijne introductie. 

adult swim hello GIF by The Venture Brothers

Welkom op het Duken.nl forum.

seth meyers GIF by Late Night with Seth Meyers

23 uur geleden zei paulgonsalves:

1ste tenoor bij het Duke Ellington Orkest

Welkom op Duken.nl @paulgonsalves.

Voor de leken onder ons, heb je het hier natuurlijk over de tenorsaxofoon speler. Toevallig dat ik vanochtend zag dat er door een andere liefhebber van Duke Ellington een megapost is geplaatst van 153 Albums Duke Ellington - Collection 1927-2017 in 2 delen van in totaal 38.2 GB op web.newzbin.org

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Latest news

• Nu op het forum

• Als je ziet wat disney+ gaat brengen dan wil je haast wel een abbo, maar goed. Ook die dienst zal zeker zijn aanbod op het net zien verschijnen, dus waarom een dienst afsluiten als je het altijd weer  'gratis' kan verkrijgen. Dit staat er o.a. op de planning voor Disney+, en ook The Mandalorian is een topper.  
    • Middag allemaal. Inmiddels weer een keer wezen knuffelen met de pups. Wat groeien ze snel zeg. De zwaarste weegt momenteel 1760 gram. Die van mij 1640 gram. Dank voor het linkje @Duken. Inmiddels een aantal besteld.
    • Ik ben er ook wel benieuwd naar. Wil het best eens een maandje proberen ( of wellicht wel voor een jaar, wat met 70 euro goedkoper is.) Eventuele prijsverhogingen in de toekomst daargelaten. Als je diverse berichten mag geloven, kun je naar 4 gelijktijdige streams kijken en wordt er voor het 4K aanbod geen extra geld gevraagd. Per account kun je maximaal 7 profielen aanmaken en kun je op 10 apparaten tegelijk kijken. Ook is er een Kids Mode aanwezig. Naast Disney+ ben ik ook wel benieuwd wat AppleTV+ te bieden heeft als het eenmaal live gaat.  
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Poms

• Komedie
    • Drama

Once Upon a Time in Hollywood

• Drama
    • Komedie

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur